Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
zondag 6 september 2009 om 14:31
zondag 6 september 2009 om 14:47
zondag 6 september 2009 om 14:52
quote:snjokorn schreef op 06 september 2009 @ 14:30:
Mag ik brutaal vragen waar je ptss hebt en hoe lang al (je hoeft natuurlijk niet te antwoorden he).
waarvan zal je bedoelen?
mag je vragen,maar dat hou ik toch liever voor mezelf.
de oorzaken weet ik zelf wel.
hoe lang.tja heb ut etiketje net opgeplakt gekregen van mn ha.
maar heb ut al zo,n 10 jaar geloof ik.
eigenlijk wel langer.
allemaal teveel gebeurd in mn leven en nu ik tot rust kom,krijgt dit de kans op naar boven te komen.
het schrijven helpt me wel,ik schrijf gewoon wat er in me opkomt en denk er niet bij na hoe eea netjes neergezet moet worden.dus daarom noem ik ut krabbelen.
Mag ik brutaal vragen waar je ptss hebt en hoe lang al (je hoeft natuurlijk niet te antwoorden he).
waarvan zal je bedoelen?
mag je vragen,maar dat hou ik toch liever voor mezelf.
de oorzaken weet ik zelf wel.
hoe lang.tja heb ut etiketje net opgeplakt gekregen van mn ha.
maar heb ut al zo,n 10 jaar geloof ik.
eigenlijk wel langer.
allemaal teveel gebeurd in mn leven en nu ik tot rust kom,krijgt dit de kans op naar boven te komen.
het schrijven helpt me wel,ik schrijf gewoon wat er in me opkomt en denk er niet bij na hoe eea netjes neergezet moet worden.dus daarom noem ik ut krabbelen.
zondag 6 september 2009 om 15:14
zondag 6 september 2009 om 16:39
Hey wat saai, wat zie ik nou! Soep en beterschapswensen enzo.. Wat zijn jullie lief!
Met mij gaat het iets beter qua hoofd. Geen hoofdpijn meer en dat zware snotgevoel is ook een beetje weg. Maar ben nog wel hoesterig en heel slap enzo, duizelig. Dus heb nog steeds een hang dag. Morgen is 't hopelijk over, want dan moet ik fit zijn voor mijn tweede en beslissende sollicitatiegesprek
Ik had vroeger trouwens ook heftige asmatische bronchitis Does. Als kind. Heel erg vervelend was dat. Als ik weer in een aanval zat, kon ik zo twee weken thuis blijven van school..
Maar ik ben er overheen gegroeid!
Soep ben ik trouwens ook gek op..heerlijk. Daar heb ik nu wel zin in!
Lyzzzzard, moest trouwens erg om je lachen door je liedje en je dansje (paar pagina's geleden)
Lekker droog op z'n Mnemosyne's weer
Maar snjo...door een wesp of bij gestoken? Net nog?
Auuwww! Hoe dan? Heb je azijn? De steek uitzuigen in je hals gaat bij jezelf een beetje moeilijk..
Maar met azijn deppen helpt ook. Ben ook héél vaak gestoken door een wesp..vreselijk.
Ik typ veel te lang en saai meiden. sorry.
Ga even Expeditie Robinson (herhaling) verder kieken..
Met mij gaat het iets beter qua hoofd. Geen hoofdpijn meer en dat zware snotgevoel is ook een beetje weg. Maar ben nog wel hoesterig en heel slap enzo, duizelig. Dus heb nog steeds een hang dag. Morgen is 't hopelijk over, want dan moet ik fit zijn voor mijn tweede en beslissende sollicitatiegesprek
Ik had vroeger trouwens ook heftige asmatische bronchitis Does. Als kind. Heel erg vervelend was dat. Als ik weer in een aanval zat, kon ik zo twee weken thuis blijven van school..
Maar ik ben er overheen gegroeid!
Soep ben ik trouwens ook gek op..heerlijk. Daar heb ik nu wel zin in!
Lyzzzzard, moest trouwens erg om je lachen door je liedje en je dansje (paar pagina's geleden)
Lekker droog op z'n Mnemosyne's weer
Maar snjo...door een wesp of bij gestoken? Net nog?
Auuwww! Hoe dan? Heb je azijn? De steek uitzuigen in je hals gaat bij jezelf een beetje moeilijk..
Maar met azijn deppen helpt ook. Ben ook héél vaak gestoken door een wesp..vreselijk.
Ik typ veel te lang en saai meiden. sorry.
Ga even Expeditie Robinson (herhaling) verder kieken..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 6 september 2009 om 16:39
zondag 6 september 2009 om 16:42
Wat fijn dat jij er overheen gegroeid bent LaVie met rozen. Ik heb het als kind gratis gekregen (met daarbij allerlei allergieen en dergelijke) en het bonnetje zijn ze gaande weg verloren dus ik moet het helaas houden. Maar het is prima te doen hoor. Ben alleen wat gevoeliger voor virusjes en dergelijke. Meeste hou ik keurig buiten de deur. Alleen seizoenswisselingen zijn niet aan mij besteed. Daar heb ik sowieso last van.
zondag 6 september 2009 om 16:46
Ja inderdaad, daar begon het met mij ook mee, allergieën enzo. Allemaal (prikken) testjes en toestanden..bah. En ik kon natuurlijk niet zonder inhalator. Ben wel erg blij dat ik eroverheen ben gegroeid ja, alhoewel er wel redelijk mee te leven is inderdaad.
Tja, zo heeft iedereen wat hè.
Tja, zo heeft iedereen wat hè.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.