Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Soeppie is jammie. Vooral als je niet lekker bent!
Uiteraard met wegwerp soepkommetjes en lepels

Hhhhh jij denkt ook overal aan Snjo. Als we jou toch niet hadden
Mag ik brutaal vragen waar je ptss hebt en hoe lang al (je hoeft natuurlijk niet te antwoorden he).
quote:Dushi74 schreef op 06 september 2009 @ 14:30:

Hhhhh jij denkt ook overal aan Snjo. Als we jou toch niet hadden Alleen in m'n vrije weekend hoor. Bovendien is de winkel op loopafstand en kan ik gewoon ook op zondag de dingen halen die we nog missen.
Aah dat is wel erg handig Snjo. Vooral voor Lys en LaVie want die hebben het op dit moment het hardste nodig.
Lys is voorlopig onder de pannen met haar pyjama en zakdoekjes, LaVie is er volgens mij wat beroerder aan toe maar zolang zij zich niet meldt, kunnen we niets voor haar doen.
Een voordeel: virtueel loopt alleen je pc of lappie een virus op en niet wijzelf

Dusssss...

Ik ga even wat aanrommelen hier in huis. Ik kom later nog wel weer even voor saai wat forummen. Hele fijne dag allemaal en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel beterschap voor Lys en LaVie met rozen.
Tot straks Dush.
quote:Dushi74 schreef op 06 september 2009 @ 14:37:

Een voordeel: virtueel loopt alleen je pc of lappie een virus op en niet wijzelf

Dusssss...

[afbeelding]Maar ik denk dat ik beter met een virus om kan gaan dan mijn lappie. Die moet dan naar de lappiesdokter...
quote:snjokorn schreef op 06 september 2009 @ 14:30:

Mag ik brutaal vragen waar je ptss hebt en hoe lang al (je hoeft natuurlijk niet te antwoorden he).

waarvan zal je bedoelen?

mag je vragen,maar dat hou ik toch liever voor mezelf.

de oorzaken weet ik zelf wel.

hoe lang.tja heb ut etiketje net opgeplakt gekregen van mn ha.

maar heb ut al zo,n 10 jaar geloof ik.

eigenlijk wel langer.

allemaal teveel gebeurd in mn leven en nu ik tot rust kom,krijgt dit de kans op naar boven te komen.

het schrijven helpt me wel,ik schrijf gewoon wat er in me opkomt en denk er niet bij na hoe eea netjes neergezet moet worden.dus daarom noem ik ut krabbelen.
Ach zo. 10 jaar is lang maar gelukkig weet je nu dat je níet gek bent (zonder diagnose word je minder snel geloofd, maar dat weet je zelf vast ook wel).

Deze is voor jou,

Er is hier in de buurt iemand aan het bbq-en, het ruikt erg lekker, krijg trek (maar wil minder calorieen naar binnen werken dus heb ik nu een klein probleempje).
ik ben wel gek,maar niet gestoord....of was ut nu omgekeerd??

boeehoeeeeeee nuweetikutniemeernie!!!!

dankje voor de knufff.bbq-en is best gezond hoor.vetarm,als je tenminste niet volpropt met brood en vette sausjes.

Lys en Liv en Doesie beterschap liefjes!!!
Ik kom ook even tijdelijk in de ziekenboeg. Ben net in m´n hals gestoken door een wesp of een bij en het doet zeeeeeer. Boehoeee.
Aaaaaauuuuuwwww Snjo!!! Brrr
Hey wat saai, wat zie ik nou! Soep en beterschapswensen enzo.. Wat zijn jullie lief!

Met mij gaat het iets beter qua hoofd. Geen hoofdpijn meer en dat zware snotgevoel is ook een beetje weg. Maar ben nog wel hoesterig en heel slap enzo, duizelig. Dus heb nog steeds een hang dag. Morgen is 't hopelijk over, want dan moet ik fit zijn voor mijn tweede en beslissende sollicitatiegesprek

Ik had vroeger trouwens ook heftige asmatische bronchitis Does. Als kind. Heel erg vervelend was dat. Als ik weer in een aanval zat, kon ik zo twee weken thuis blijven van school..

Maar ik ben er overheen gegroeid!

Soep ben ik trouwens ook gek op..heerlijk. Daar heb ik nu wel zin in!

Lyzzzzard, moest trouwens erg om je lachen door je liedje en je dansje (paar pagina's geleden)

Lekker droog op z'n Mnemosyne's weer

Maar snjo...door een wesp of bij gestoken? Net nog?

Auuwww! Hoe dan? Heb je azijn? De steek uitzuigen in je hals gaat bij jezelf een beetje moeilijk..

Maar met azijn deppen helpt ook. Ben ook héél vaak gestoken door een wesp..vreselijk.

Ik typ veel te lang en saai meiden. sorry.

Ga even Expeditie Robinson (herhaling) verder kieken..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:snjokorn schreef op 06 september 2009 @ 14:47:

[...]

Maar ik denk dat ik beter met een virus om kan gaan dan mijn lappie. Die moet dan naar de lappiesdokter...Klopt wel ongeveer ja hhhhh. Sommige virussen ruimt je lappie of pc zelf op tenminste als je een goede virusscanner hebt.
Wat fijn dat jij er overheen gegroeid bent LaVie met rozen. Ik heb het als kind gratis gekregen (met daarbij allerlei allergieen en dergelijke) en het bonnetje zijn ze gaande weg verloren dus ik moet het helaas houden. Maar het is prima te doen hoor. Ben alleen wat gevoeliger voor virusjes en dergelijke. Meeste hou ik keurig buiten de deur. Alleen seizoenswisselingen zijn niet aan mij besteed. Daar heb ik sowieso last van.
Zo ik heb ook even gezapt naar Expeditie.

Door al dat geklets over soep ga ik dat straks ook maar eens maken. Verheug me er nu al op.

Gaat ie een beetje Snjow?
Dez je bent niet gek, hooguit wat prettig gestoord. Maar ik hou daar persoonlijk ontzettend van
Sow saai zeg, heb mooi allerlei postings op een rijtje van mijzelf.
Ja inderdaad, daar begon het met mij ook mee, allergieën enzo. Allemaal (prikken) testjes en toestanden..bah. En ik kon natuurlijk niet zonder inhalator. Ben wel erg blij dat ik eroverheen ben gegroeid ja, alhoewel er wel redelijk mee te leven is inderdaad.

Tja, zo heeft iedereen wat hè.
Ik moet nog even wennen aan allemaal vrouwen bij ER.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven