Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Lys schreef op 10 september 2009 @ 21:19:

Oh, da's af en toe ook zeer interessant. En ergerlijk trouwens. Vond de mensen die ik tot zover gezien heb zeer, zeer dom.Ja is het ook (ergerlijk enzo bedoel ik) Saai he
quote:Lys schreef op 10 september 2009 @ 21:36:

Waarom niet? Ik denk dat er genoeg zijn die je willen helpen.De herfst is al begonnen hoor. Het wordt tijd dat je je gaat verkleden.
LaVie ik ben niet zo in fotosjoppen. Misschien als ik de juiste software had wel. Maar aangezien ik het tot nu toe vertik om ergens voor te betalen doe ik het met de gratis dingen. En dat werkt toch net ff niet als je moet fotosjoppen. Zeker de bewerking die jij graag wilt. Maar open in Digi een topic. Er zijn vast forummers die je graag willen helpen.
quote:Lys schreef op 10 september 2009 @ 21:34:

Spijkerbanden, dat doet extra zeer als je overreden wordt.

-Dalai Lama-Doen ook zeer als je de spijkers eruit haalt (een stuk of 90 in totaal, ik had echt pijn in m'n handen).
Auw!!!
Does wat ben je mooi! saai!!!

Ik maak je haar wel pinkie, Laffe Y! (en wat een knurften zeg, op dat stomme werk wat je toch al lang helemaal niet meer wilt! If I was a rich man, Ya ha deedle deedle, bubba bubba deedle deedle dum, I would hire you!!!)

Snjook, hartaanvallen op het werk, dat lijkt me minder!

Dez, hoe is het met ut ondje?

Lyzjemijn, wat fijn om te horen dat jij (net als onze IJsheilige) zo'n spaarzaam typeje bent! Ik heb altijd vreselijk met geld gesmeten, er komt hier met 2 fulltime banen ook wel wat binnen, maar het is al een tijd heel erg op enzo en nu doe ik zuinig sinds kort!!! Ok vandaag is het een beetje mislukt toen ik geen zin had om lunch mee te nemen en in totaal wel eh 8,60 eurootjes aan lunch, snaai en water enzo heb uitgegeven terwijl terwijl ik dat dus niet meer probeer te doen!!! Maar ik heb zo'n strrrretch op mijn werk, heus! Ik heb letterlijk 2.5 uur boeken staan kopieren vandaag om morgen mijn studentjes iets fatsoenlijks te kunnen laten lezen. Was het maar vast saai weekend. O nee dan moet ik ook werken, een live interview op een evenement ofzo. Gotskelere, ik ben zo toe aan saaiheid!

En wie heeft me aangestoken? Was zo fris als een hoentje, maar sinds dat gesnotter hier snotter ik plots mee! En ziekjes ook. Snif. *solliciteert naar warm medeleven*
Ik bedoelde deze, Laffy! Goed gekoekelt gefotosjopt he?

MaraMijn ook al in de snif en snotter modus. *ziet nog genoeg lege bedden in de ziekenboeg en tovert gewoon alle plaatjes van Snjo weer tevoorschijn:

Zakdoekjes, fruithapjes, pyama's en alle andere verwen dingen die Snjo heeft neerzet aan plaatjes*
Deze is ook wel stoer MissyM.

Er is trouwens nog wel een plaatsje vrij in de ziekenboeg als je wilt.

Patient was trouwens een half uur na z'n hartaanval gedotterd (in Reykjavík, 50 km verder op).
Eerst even flink ons maraatje knuffelen: grouphug
Known to cause insanity in laboratory mice
Dan zal ik maar even voor de borrelhapjes met mosterd zorgen.
Ik had vandaag even dokter gebeld. Maar die wilde me zien, ik als eigenwijsje kijk het nog wel even aan. Kom na het weekend wel weer terug als het niet over is. Tralalalalaa.....
quote:snjokorn schreef op 10 september 2009 @ 21:51:

Deze is ook wel stoer MissyM.

Er is trouwens nog wel een plaatsje vrij in de ziekenboeg als je wilt.

Patient was trouwens een half uur na z'n hartaanval gedotterd (in Reykjavík, 50 km verder op).Da's best rap zeg en vooral om dat er eerst nog eens 50 km afgelegd moest worden.
Maaaraaaa, lieve saaie snotterende vrouw!

Heb jij dat plaatje gefotosjopt enzo? Het haar roze gemaakt?

Zo ja..den pliez meek det ene plaatje from mie also wif pink hair! (skrool bek)

Oh en even.. dat gekoekelt wat jij zegt. Dat zei een ex collega van me in het eggie. Ja, in het eggie. Even opzoeken op KOEKEL zei ze dan. Nou echt, je kon me wegdragen

Maar je bent lekker aan het snotteren dus. Ik heb het net gehad. Geen pretje. Gaat over, echt!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Dushi74 schreef op 10 september 2009 @ 21:52:

[...]

Da's best rap zeg en vooral om dat er eerst nog eens 50 km afgelegd moest worden.Inderdaad. Het was eigenlijk ook wel een goede oefening voor iedereen die hier aan meegewerkt heeft.
quote:Lys schreef op 10 september 2009 @ 21:51:

Eerst even flink ons maraatje knuffelen: grouphug[afbeelding]

Hhhhhhhhhhhhhhhh
*ziet het plaatje van Snjo niet, anders krijg ik trek in frituurhapjes*
quote:MissMara schreef op 10 september 2009 @ 21:44:

Ik heb altijd vreselijk met geld gesmeten, er komt hier met 2 fulltime banen ook wel wat binnen, maar het is al een tijd heel erg op enzo en nu doe ik zuinig sinds kort!!! Ok vandaag is het een beetje mislukt toen ik geen zin had om lunch mee te nemen en in totaal wel eh 8,60 eurootjes aan lunch, snaai en water enzo heb uitgegeven terwijl terwijl ik dat dus niet meer probeer te doen!!! Och Maar ik heb zo'n strrrretch op mijn werk, heus! Ach, toch Ik heb letterlijk 2.5 uur boeken staan kopieren vandaag om morgen mijn studentjes iets fatsoenlijks te kunnen laten lezen. Hemeltje, hemeltje, ach ende wee Was het maar vast saai weekend. O nee dan moet ik ook werken Houdt het dan nooit op? , een live interview op een evenement ofzo. Meisje toch! :huhg: Gotskelere, ik ben zo toe aan saaiheid! *slaat arm om je heen*

En wie heeft me aangestoken? Ik zou zoiets nooooit doen, dat weetje, hè? Was zo fris als een hoentje, maar sinds dat gesnotter hier snotter ik plots mee! Alle virale ziektes op een rijtje-nog-aan-toe En ziekjes ook. Och, och och Snif. *solliciteert naar warm medeleven*U bent aangenomen!

Snjo, da's een lekkere schaal, maar ik mis de dellen!
We koekelen wat af zeg hhhhhh grappige collega LaVie hahahah
quote:Dushi74 schreef op 10 september 2009 @ 21:56:

*ziet het plaatje van Snjo niet, anders krijg ik trek in frituurhapjes*

Heb ik ook last van hoor maar mijn posting was zooooo mosterd dat ik niet anders kon dan hapjes erbij serveren.

Ik moet even afwassen.
DUSH! *strenge stem* Niet zo eigenwijsneuzig zijn en laat ome dokter eens naar je kijken!
Komen eraan, pasten niet meer in de pan:

quote:Lys schreef op 10 september 2009 @ 21:59:

DUSH! *strenge stem* Niet zo eigenwijsneuzig zijn en laat ome dokter eens naar je kijken!Kan maandag, dinsdag of de andere dagen van die week ook nog. Komt wel goed, toch nog niet ziek genoeg om echt ome dokter in te schakelen. Echt ik doe het wel volgende week als ik niet opgeknapt ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven