Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
zondag 20 september 2009 om 18:58
zondag 20 september 2009 om 19:00
quote:snjokorn schreef op 20 september 2009 @ 18:58:
[...]
Ikkus ook niet hoor.
Saaie Sientje uit Sittard
Heb je je 5000ste posting al gehaald?
Nee, nog niet.. denk ook niet dat ik het haal vandaag.
Falende Femke uit Franeker
[...]
Ikkus ook niet hoor.
Saaie Sientje uit Sittard
Heb je je 5000ste posting al gehaald?
Nee, nog niet.. denk ook niet dat ik het haal vandaag.
Falende Femke uit Franeker
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 20 september 2009 om 19:04
zondag 20 september 2009 om 19:07
zondag 20 september 2009 om 19:24
zondag 20 september 2009 om 19:25
nou ik vertel; jullie kennen die leuke sms-spelletjes van 100%nl vast wel. was afgelopen week jeroen vd boom week.als je meedeed en je word terug gebelt,dan win je kaartjes voor zn concert in Paradiso op 3okt en je krijgt ook zn nieuwste CD.
ik dacht; naahhhhh kdoe ook eens mee.
(win nooit wat, omdat ik nooit mee doe)
was woensdag einde van de middag.
nou natuurlijk niksniegehoordnie.dus pech...........donderdag was rare hectische dag en ik moest plotseling nog in ZH een hond op gaan halen.
de buuf ff mee gevraagd voor de gezelligheid,lekker beppuuhh.klein filetje op de terugweg,maar ok dat kan gebeuren.
buuf thuis afgezet en gelijk nog ff snel naar verjaardag van Omaatje.dat was immers mn plan voor de middag,nu dus avond geworden.ik reed bij omaatje weg, rond een uur of 19.00uur .
mn hond had nl een date met haar vriendje (puppies maken) keek op mn foon en zag dat ik een gemist gesprek had.dat was rond 17.00uur binnen gekomen schijnbaar.toen zat ik dus met de buuf in de auto te lullen.....ik nummer gerug gebeld.was dus 100%nl die hadden mij gebeld en ik HAD dus kaartjes kunnen winnen!!!!!!!!!!!!! maar omdat ik niet opnam.tja jammerrrrrrrrr.dan bellen ze iemand anders G&*^%$%^&.
ik savonds om 23 uur weer thuis gelijk naar de buuf gerend en haar de schuld gegeven!!!! die zeek natuurlijk bijna in de broek van ut lachen....
maar nu vraag ik me nog steeds af;waarom beslist ut leven dat ik 3okt niet in A-dam mag zijn????
ik dacht; naahhhhh kdoe ook eens mee.
(win nooit wat, omdat ik nooit mee doe)
was woensdag einde van de middag.
nou natuurlijk niksniegehoordnie.dus pech...........donderdag was rare hectische dag en ik moest plotseling nog in ZH een hond op gaan halen.
de buuf ff mee gevraagd voor de gezelligheid,lekker beppuuhh.klein filetje op de terugweg,maar ok dat kan gebeuren.
buuf thuis afgezet en gelijk nog ff snel naar verjaardag van Omaatje.dat was immers mn plan voor de middag,nu dus avond geworden.ik reed bij omaatje weg, rond een uur of 19.00uur .
mn hond had nl een date met haar vriendje (puppies maken) keek op mn foon en zag dat ik een gemist gesprek had.dat was rond 17.00uur binnen gekomen schijnbaar.toen zat ik dus met de buuf in de auto te lullen.....ik nummer gerug gebeld.was dus 100%nl die hadden mij gebeld en ik HAD dus kaartjes kunnen winnen!!!!!!!!!!!!! maar omdat ik niet opnam.tja jammerrrrrrrrr.dan bellen ze iemand anders G&*^%$%^&.
ik savonds om 23 uur weer thuis gelijk naar de buuf gerend en haar de schuld gegeven!!!! die zeek natuurlijk bijna in de broek van ut lachen....
maar nu vraag ik me nog steeds af;waarom beslist ut leven dat ik 3okt niet in A-dam mag zijn????