Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
vrijdag 25 september 2009 om 21:41
quote:desteny schreef op 25 september 2009 @ 21:30:
leuk he AED cursus.ik heb um ook gedaan afgelopen zomer.
heeerlijk zo,n makke vent zoenen en bewerken...hihihi.Ik heb serieus nog nooit gehad dat er niet werd tegengestribbeld. Dit was een echte openbaring voor me. Zó kan het dus ook.
leuk he AED cursus.ik heb um ook gedaan afgelopen zomer.
heeerlijk zo,n makke vent zoenen en bewerken...hihihi.Ik heb serieus nog nooit gehad dat er niet werd tegengestribbeld. Dit was een echte openbaring voor me. Zó kan het dus ook.
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 25 september 2009 om 21:42
vrijdag 25 september 2009 om 21:51
vrijdag 25 september 2009 om 21:53
quote:Lys schreef op 25 september 2009 @ 21:50:
[...]Bijna middag... eg wel. Hhhhhhh
Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst heb mogen uitslapen.
ben toch wel eerder wakker.....maandag ben ik vrij,maar dan ook weer druk,veel te doen(vooral keukenwerk)
want vanaf 16.00uur komt er bezoek binnen vallen voor een bbq-feestje
[...]Bijna middag... eg wel. Hhhhhhh
Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst heb mogen uitslapen.
ben toch wel eerder wakker.....maandag ben ik vrij,maar dan ook weer druk,veel te doen(vooral keukenwerk)
want vanaf 16.00uur komt er bezoek binnen vallen voor een bbq-feestje
vrijdag 25 september 2009 om 21:58
quote:desteny schreef op 25 september 2009 @ 21:51:
[...]
durf ut bijna niet te zeggen, omdat ik weet dat je gek genoeg bent!!!
ruilen voor vacuum verpakte frikandellen?(dan blijft ut toch wel goed?)Frikandellen worden dan helaas door de douane onderschept maar voor drop (muntendrop) of sinterklaaslekkernijen wil ik best een paar sokken voor je breien hoor.
[...]
durf ut bijna niet te zeggen, omdat ik weet dat je gek genoeg bent!!!
ruilen voor vacuum verpakte frikandellen?(dan blijft ut toch wel goed?)Frikandellen worden dan helaas door de douane onderschept maar voor drop (muntendrop) of sinterklaaslekkernijen wil ik best een paar sokken voor je breien hoor.
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 25 september 2009 om 22:02
quote:snjokorn schreef op 25 september 2009 @ 21:58:
[...]Frikandellen worden dan helaas door de douane onderschept maar voor drop (muntendrop) of sinterklaaslekkernijen wil ik best een paar sokken voor je breien hoor.
DEAL.......begin maar vast, maat 40 1/2 ongeveer.
want er moeten ook nog dunne sokjes onder kunnen ivbm kriebelen.
[...]Frikandellen worden dan helaas door de douane onderschept maar voor drop (muntendrop) of sinterklaaslekkernijen wil ik best een paar sokken voor je breien hoor.
DEAL.......begin maar vast, maat 40 1/2 ongeveer.
want er moeten ook nog dunne sokjes onder kunnen ivbm kriebelen.
vrijdag 25 september 2009 om 22:03
quote:desteny schreef op 25 september 2009 @ 21:59:
ach het terras word morgen overdekt en we kunnen ook binnen zitten om te eten/drinken.
word niet megadruk; man/vrouw of 10 dus das altijd te overzien.en past hier ook in mn kleine huisje Dat klinkt absoluut niet saai zeg.
ach het terras word morgen overdekt en we kunnen ook binnen zitten om te eten/drinken.
word niet megadruk; man/vrouw of 10 dus das altijd te overzien.en past hier ook in mn kleine huisje Dat klinkt absoluut niet saai zeg.
vrijdag 25 september 2009 om 22:04
quote:Dushi74 schreef op 25 september 2009 @ 22:00:
Ik wil wel wat dellen per postduif laten vliegen maar ze kunnen zo'n pakket niet dragen en een del is geen del
*heeft de illusie dat je per auto naar Ijsjesland kunt*Met de auto naar Denemarken rijden, dan de boot op (een dag of 3-4 volgens mij) om vervolgens in oost IJsland weer aan land te gaan.
Ik wil wel wat dellen per postduif laten vliegen maar ze kunnen zo'n pakket niet dragen en een del is geen del
*heeft de illusie dat je per auto naar Ijsjesland kunt*Met de auto naar Denemarken rijden, dan de boot op (een dag of 3-4 volgens mij) om vervolgens in oost IJsland weer aan land te gaan.
vrijdag 25 september 2009 om 22:11
quote:Dushi74 schreef op 25 september 2009 @ 22:06:
Dus toch, goh heb ik niet voor niets zitten ijlen. Je kunt wel met de auto. Nu alleen nog een rijbewijs....Da's maar bijzaak hoor. Rechts is gaspedaal, in het midden de rem (rechts als je een automaat hebt) en recht dan de koppeling voor als je geen automaat hebt. Goed uit je doppen kijken en op z'n tijd een slok te drinken geven. Meer is het eigenlijk niet.
Dus toch, goh heb ik niet voor niets zitten ijlen. Je kunt wel met de auto. Nu alleen nog een rijbewijs....Da's maar bijzaak hoor. Rechts is gaspedaal, in het midden de rem (rechts als je een automaat hebt) en recht dan de koppeling voor als je geen automaat hebt. Goed uit je doppen kijken en op z'n tijd een slok te drinken geven. Meer is het eigenlijk niet.