Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
vrijdag 25 september 2009 om 23:28
quote:MissMara schreef op 25 september 2009 @ 23:19:
Snjo!
Stomme dag op het forum he. Zet me wel aan het denken: zoveel uren forummen terwijl ik razend druk ben en ik vind het vaak niet eens leuk. Hier wel hoor, hier wel. Morgen mijn besluit (lijk de rijdende rechter wel).Ik zit voornamelijk op 2 topics te schrijven en de rest laat ik lekker voorbij gaan.... Wel zo rustig.
Snjo!
Stomme dag op het forum he. Zet me wel aan het denken: zoveel uren forummen terwijl ik razend druk ben en ik vind het vaak niet eens leuk. Hier wel hoor, hier wel. Morgen mijn besluit (lijk de rijdende rechter wel).Ik zit voornamelijk op 2 topics te schrijven en de rest laat ik lekker voorbij gaan.... Wel zo rustig.
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 25 september 2009 om 23:37
Snap ik. Maar ik ben gewoon echt verslaafd en gedraag me alsof ik nog met zwangerschapsverlof thuis zit en me verveel terwijl ik fulltime werk in een verantwoordelijke baan waarvoor ik thuis veel moet voorbereiden; een gezin heb, ga verbouwen, me niet fit voel... Ik stop gewoon te veel tijd in bijzaken en wil me meer richten op het staande blijven ind eze hectiek. Ben steeds tegen ziek aan, hondsmoe, slaap weinig, ook omdat ik tot laat zit te forummen. Slaat toch nergens op?
Ik denk dat ik een periode cold turkey stop en dan later nog eens probeer gedoseerd terug te komen.
Ik denk dat ik een periode cold turkey stop en dan later nog eens probeer gedoseerd terug te komen.
vrijdag 25 september 2009 om 23:42
Oh Fcuk dan schiet het niet op. Moet toch een manier zijn om alles te kunnen maar meer dan genoeg tijd over te houden om niet ziek te worden en gewoon rust in je lijf te hebben?
Ik zie trouwens dat Clooney straks op tv komt met een film die ga ik lekker in bed kijken. Heerlijk, Clooney en mijn bed. Saaier kan niet.
Ik zie trouwens dat Clooney straks op tv komt met een film die ga ik lekker in bed kijken. Heerlijk, Clooney en mijn bed. Saaier kan niet.
zaterdag 26 september 2009 om 09:46
Goeiemorgen! Ik heb besloten 40 dagen niet te forummen (zie mijn topic daarover). Ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral dit topic enorm zal missen!
Jullie mogen altijd mailen op missymara et gmail dot com. Want het gaat me er niet om dat ik geen contact met jullie wil!
Ik ben er nog tot 12 uur vanmiddag!
Jullie mogen altijd mailen op missymara et gmail dot com. Want het gaat me er niet om dat ik geen contact met jullie wil!
Ik ben er nog tot 12 uur vanmiddag!
zaterdag 26 september 2009 om 10:26
Ik heb vandaag een niet zo saaie taak (sorry ladies) Ik pas vandaag op op mijn demente buurman. Het is een schat van een man maar je merkt dat hij achteruit gaat en dingen vergeet (en dat is nog niet het ergste). Ik hoef niet de hele dag bij hem te zitten, dat vind zijn vrouw niet nodig. Maar regelmatig even langs gaan of bellen dan is hij al tevreden. Ik doe mijn buuf er een groot plezier mee. Door mijn oppassen kan zij heerlijk eens een dagje eruit en genieten van het weer en het gezelschap (ze gaat een dagje naar Volendam) Kleine moeite dus en groot plezier. Zal zo eens kijken of hij al wakker is.
zaterdag 26 september 2009 om 10:29