Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
En ik ben weer op dezelfde 13 cm als gisteren alleen nu van sok nr.2. Welterusten allemaal hier.
Het is weer saai maandag. Dat betekent dat ik weer gewoon moet werken. M'n visite is ook al wakker... het lukt me net om jullie op de hoogte te houden maar voor breien heb ik duidelijk geen tijd. Fijne dag en tot vanmiddag.
hier druk bezig,komt in de namiddag bezoek binnen vallen,dus nog ff hartige taartjes en brood bakken.fruitsalade maken

huisje en terras oppoetsen.leuk hoor een feestje
Eerste paar is niet voor mij!. Heb nog gezegd: doe maar rustig aan met de mijne ik wil als laatste. *doet pruillipje omdat Snjo zo hard aan het werken is terwijl ik als laatste in de bestelling wil, vind Snjo wel stoer als brei saaie heks* Volgens mij is Dez of LaVie ofzo als eerste hoor?!

Snjo ik vind je een schat maar echt brei dat paar maar voor een ander, ik kan alleen tegen katoen dus toch al een lastige klant.

Visite is wel vroeg naar bed gegaan, maar snap het wel. Ik heb geen vliegangst vind vliegen leuk!!!

Dez veel plezier met visite. En eet smakelijk, je hebt een hoop lekkere dingetjes gemaakt.
Ik heb het zo druk de laatste tijd, dat ik helemaal niet meer aan saaiheid toekom *boehoe*

Sorry saaierds.
Destunnie en Doessie, dan brei ik toch gewoon eerst 2 paar en stuur het op dezelfde dag op... Geen gedoe, geen geruzie (alleen afwachten of meneer de postbode op dezelfde dag komt bezorgen).

Nijntje, je bent verschrikkelijk saai en daardoor nog steeds welkom hier hoor.

Dezzz, veel plezier vanavond/zometeen.
Je bent een schat Snjo! Gewoon zenn breien he! Anders kunnen mijn gevoelige voetjes dat niet aan. Ik wil ze ook wel op komen halen. Moet alleen wel even een kanttekening plaatsen: 2010 ga ik eerst voor een HD recorder (Lys schreef hier dat de kosten meevallen dus daar ga ik voor sparen) 2011 wordt dan IJsjesland bezoeken. Heb ik wat om naar uit te kijken en een mooi doel om voor te sparen.

Nijnska jij saaie mutzzz. Zo saai dat je hier niet eens meer post. Saai hoor druk zijn
Maar zal ik de sokjes niet eerst opsturen, dan kan je in 2011 weer nieuwe bestellen of deze aan laten passen...... Gezellig.
Hahaha
quote:Dushi74 schreef op 28 september 2009 @ 19:48:

HahahaJe bedoelt zeker hhh. Je bent veelstu uitbundig, ik zou maar oppassen als ik jou was.
Euhm ja hhhh sorry Snjo
Kom even hallootjes zeggen.

Heb deze week weinig tijd te verspillen (gauw examen) en verheug me nu al op alle vrije tijd die ik straks terug ga krijgen.

Jippie.

Niet dat jullie denken dat ik jullie vergeten ben.

Ik mis het plakken en ouwehoeren het gezamenlijk saai zijn....

Nou, lappie gaat nu uit -heb vierkante ogen van het scherm en dat me heulemaal niet!-, mag nog even lekker pulpTV kijken van mezelf en dan braaf slapies doen.

Jullie ook braaf zijn, kthnxbye. Srsly.

Kussies
Known to cause insanity in laboratory mice
Nou, het wordt hier wel heel saai zeg als iedereen druk is IRL. Het zou verboden moeten worden.

Brei-update: heb bijna de eerste ster af van sok 2.

Ik ga vanavond (met breiwerkje, dat is lekker ontspannend) criminal minds kijken...
Ik ben pulp aan het kijken (next topmodel en daarna project catwalk)

Saaie Lys toi toi toi met studeren en zet hem op op je examens!
project catwalk is leuk (next topmodel eigenlijk ook wel).
Is zeker leuk!
quote:snjokorn schreef op 28 september 2009 @ 18:25:

Destunnie en Doessie, dan brei ik toch gewoon eerst 2 paar en stuur het op dezelfde dag op... Geen gedoe, geen geruzie (alleen afwachten of meneer de postbode op dezelfde dag komt bezorgen).

Nijntje, je bent verschrikkelijk saai en daardoor nog steeds welkom hier hoor.

Dezzz, veel plezier vanavond/zometeen.

oww nee hoor ik ga zeker geen ruzie maken.ik wacht geduldig af

feestje was gezellie en lekker.nu weer rust en zo mn mandje in.

hey saaie nijn;errugg saai om zo lang weg te blijven.

@lys,suc6 met je eksamen.altijd weer spannend he.

doegggg saaierds.sweet dreams!!!
Hier nu een programma van de BBC over kinderen geboren 2000. Over wat opvoeding en genen met je doet (deze kinderen worden tot hun 20 gevolgd). De eerste serie werd vorig jaar uitgezonden toen ze een jaar of 5-6 waren. Nu zijn ze 8-9 jaar. Is wel grappig.
Jij en Mara waren eerst geloof ik Deztunnie. Ik had allang gezegd: doe mij maar als laatste.....en dus dan niet als eerste hoor! Ben ik dan zo saai dat er zo slecht gelezen wordt *slaat melodramatisch hand naar het hoofd en begint dan te brullen, veegt tranen aan mouwen af*
Ik kreeg trouwens vanavond een heel saai mailtje dat Pokkie besteld is. En dat ze mij op de hoogte gaan houden van de verzending van pokkie. Zou het dan toch nog een leuke week worden en deze week pokkietime?
Nu maar hopen dat pokkie niet lucht- of zee- of wagenziek wordt.

btw: eerste ster is af.
Pokkie komt met de TNT dus idd hopen dat hij het overleeft.

wow eerste ster al af! Goed!!!
TV kijken en breien is een ideale combinatie (voor mij dan). Bovendien is dit écht leuk werk. Je ziet zo snel resultaat.
Dat merk ik aan je dat je het leuk vind Snjo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven