Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
maandag 28 september 2009 om 09:18
maandag 28 september 2009 om 17:23
Eerste paar is niet voor mij!. Heb nog gezegd: doe maar rustig aan met de mijne ik wil als laatste. *doet pruillipje omdat Snjo zo hard aan het werken is terwijl ik als laatste in de bestelling wil, vind Snjo wel stoer als brei saaie heks* Volgens mij is Dez of LaVie ofzo als eerste hoor?!
Snjo ik vind je een schat maar echt brei dat paar maar voor een ander, ik kan alleen tegen katoen dus toch al een lastige klant.
Visite is wel vroeg naar bed gegaan, maar snap het wel. Ik heb geen vliegangst vind vliegen leuk!!!
Dez veel plezier met visite. En eet smakelijk, je hebt een hoop lekkere dingetjes gemaakt.
Snjo ik vind je een schat maar echt brei dat paar maar voor een ander, ik kan alleen tegen katoen dus toch al een lastige klant.
Visite is wel vroeg naar bed gegaan, maar snap het wel. Ik heb geen vliegangst vind vliegen leuk!!!
Dez veel plezier met visite. En eet smakelijk, je hebt een hoop lekkere dingetjes gemaakt.
maandag 28 september 2009 om 18:25
Destunnie en Doessie, dan brei ik toch gewoon eerst 2 paar en stuur het op dezelfde dag op... Geen gedoe, geen geruzie (alleen afwachten of meneer de postbode op dezelfde dag komt bezorgen).
Nijntje, je bent verschrikkelijk saai en daardoor nog steeds welkom hier hoor.
Dezzz, veel plezier vanavond/zometeen.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 28 september 2009 om 19:01
Je bent een schat Snjo! Gewoon zenn breien he! Anders kunnen mijn gevoelige voetjes dat niet aan. Ik wil ze ook wel op komen halen. Moet alleen wel even een kanttekening plaatsen: 2010 ga ik eerst voor een HD recorder (Lys schreef hier dat de kosten meevallen dus daar ga ik voor sparen) 2011 wordt dan IJsjesland bezoeken. Heb ik wat om naar uit te kijken en een mooi doel om voor te sparen.
Nijnska jij saaie mutzzz. Zo saai dat je hier niet eens meer post. Saai hoor druk zijn
Nijnska jij saaie mutzzz. Zo saai dat je hier niet eens meer post. Saai hoor druk zijn
maandag 28 september 2009 om 20:44
Kom even hallootjes zeggen.
Heb deze week weinig tijd te verspillen (gauw examen) en verheug me nu al op alle vrije tijd die ik straks terug ga krijgen.
Jippie.
Niet dat jullie denken dat ik jullie vergeten ben.
Ik mis het plakken en ouwehoeren het gezamenlijk saai zijn....
Nou, lappie gaat nu uit -heb vierkante ogen van het scherm en dat me heulemaal niet!-, mag nog even lekker pulpTV kijken van mezelf en dan braaf slapies doen.
Jullie ook braaf zijn, kthnxbye. Srsly.
Kussies
Heb deze week weinig tijd te verspillen (gauw examen) en verheug me nu al op alle vrije tijd die ik straks terug ga krijgen.
Jippie.
Niet dat jullie denken dat ik jullie vergeten ben.
Ik mis het plakken en ouwehoeren het gezamenlijk saai zijn....
Nou, lappie gaat nu uit -heb vierkante ogen van het scherm en dat me heulemaal niet!-, mag nog even lekker pulpTV kijken van mezelf en dan braaf slapies doen.
Jullie ook braaf zijn, kthnxbye. Srsly.
Kussies
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 28 september 2009 om 20:47
maandag 28 september 2009 om 22:02
quote:snjokorn schreef op 28 september 2009 @ 18:25:
Destunnie en Doessie, dan brei ik toch gewoon eerst 2 paar en stuur het op dezelfde dag op... Geen gedoe, geen geruzie (alleen afwachten of meneer de postbode op dezelfde dag komt bezorgen).
oww nee hoor ik ga zeker geen ruzie maken.ik wacht geduldig af
feestje was gezellie en lekker.nu weer rust en zo mn mandje in.
hey saaie nijn;errugg saai om zo lang weg te blijven.
@lys,suc6 met je eksamen.altijd weer spannend he.
doegggg saaierds.sweet dreams!!!
oww nee hoor ik ga zeker geen ruzie maken.ik wacht geduldig af
feestje was gezellie en lekker.nu weer rust en zo mn mandje in.
hey saaie nijn;errugg saai om zo lang weg te blijven.
@lys,suc6 met je eksamen.altijd weer spannend he.
doegggg saaierds.sweet dreams!!!
maandag 28 september 2009 om 22:17
maandag 28 september 2009 om 22:17