Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
woensdag 30 september 2009 om 17:23
Hier ook alleen maar saaie dingen op het werk hoor. Geen moer te doen morgen (1 pt. naar huis vandaag en nr 2. naar Reykjavík voor een scan).
Ik ga zometeen gymles geven (meidengroep die ik vorig jaar ook had) en daarna kan ik jullie weer saai bezig houden.
Heb vanochtend de steken opgepakt voor de hiel, sok is misschien dan vanavond af.
Ik ga zometeen gymles geven (meidengroep die ik vorig jaar ook had) en daarna kan ik jullie weer saai bezig houden.
Heb vanochtend de steken opgepakt voor de hiel, sok is misschien dan vanavond af.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 1 oktober 2009 om 12:00
@Lys; suc6,zet um op!!!
pphff ik had net een foontje.vriendin van mn pa.snapt er echt niks van.verleden ligt achter je,volgens haar (en ook hem)
dat het invloed heeft op heel je leven en het verloop ervan,boeit haar kennelijk niet.
maar ik laat mn vrije dag niet verzieken hierdoor...ga ff een wasrekje halen en kadootje voor vriendin.
doei saaierds
pphff ik had net een foontje.vriendin van mn pa.snapt er echt niks van.verleden ligt achter je,volgens haar (en ook hem)
dat het invloed heeft op heel je leven en het verloop ervan,boeit haar kennelijk niet.
maar ik laat mn vrije dag niet verzieken hierdoor...ga ff een wasrekje halen en kadootje voor vriendin.
doei saaierds
donderdag 1 oktober 2009 om 21:01
quote:desteny schreef op 01 oktober 2009 @ 12:00:
@Lys; suc6,zet um op!!!
doei saaierds
Sorry, helemaal overheen gelezen.
Sommige mensen zijn gewoon echt geen gevoelsmensen, hun probleem maar het komt vaak zo rot over wat ze zeggen.
@Lys; suc6,zet um op!!!
doei saaierds
Sorry, helemaal overheen gelezen.
Sommige mensen zijn gewoon echt geen gevoelsmensen, hun probleem maar het komt vaak zo rot over wat ze zeggen.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 1 oktober 2009 om 21:03