Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Tenk joe, tenk joe!

Heb net zalig geslapen (maar heb nu hoofdpijn...hm) en ga zo lekker eten bij een vriend.

Heb vanochtend trouwens 2 mooie riemen gescoord. Ik ben helemaal geen riementype, draag ze nooit buiten het werk, maar dit stond wel erg leuk.

Dus ook ik kan nu zeggen: Ja, ik draag een riem.

Als je het woord 'riem' heel vaak zegt, wordt het woord steeds stommer.

Oh, en ik heb een hysterische vlieg in huis die de uitgang niet kan vinden:... bzzzzzz....

.....pok (ene raam)....

.....bzzzZZZZzzzzzZzz....

......pok (andere raam)...

...bbbbzzzzbbbzbzbZZZZZZZBbbbbbZzzzz....

....pok....

Wàt een stom beest. EN constant over mijn hoofd heen.

Ik denk dat ik 'm maar een knal voor z'n kop ga geven, dan is het afgelopen met dat gesodemieter.
Known to cause insanity in laboratory mice
Kijk schoonheidsdutjes en riemen scoren dat doe je goed! Hoop dat de turbulentie (of zoals ik dat altijd zeg naar Najib Amhali Turbulention) je lekker in slaap wiegt dan.

Ben bij plaatvervanger van ome dokter geweest. En dat heb ik gemerkt ook. *zeikmodus aan dus lees niet als je niet er tegen kunt*

Heb weer alle klachten terug, tante dokter zegt: je hebt alles opnieuw opgelopen anders was je niet een week klachten vrij. Ik zeg: volgens mij ben ik er gewoon niet echt vanaf geweest. Tot zover een zinloze discussie. Ze was het wel met mee eens dat het opgelost moest worden. Dus heeft ze een kuurtje (antibiotica) voorgeschreven. Ik vertelde haar nog: niet kuurtje X want dan mag ik ook weer aan de "paaseieren" en dat wil ik niet. Tante dokter zei: tja, alle antibiotica geven ellende dus daar ontkom je niet aan. Dus ik vertelde dat Ome dokter goede combi al paar keer heeft uitgeschreven en dat ik daar geen last mee krijg. Dus paaseieren dan niet nodig. Zij vond het nodig om toch andere kuur voor te schrijven want het moet opgelost worden. Tot zover ben ik het eens, kom ik bij de apotheek krijg ik kuurtje X mee waar ik dus ellende mee krijg. Thuisgekomen assistente maar gebeld, omdat ik dan liever ab niet slik. (soms is de opvolgende kwaal erger dan hetgeen je de kuur voor slikt) Na overleg met mijn eigen huisarts is toch besloten om AB kuurtje wat al voorgeschreven is te laten gebruiken door mij en er zijn paaseieren voorgeschreven zodat ik direct kan ingrijpen (als ik mazzel heb dit weekend dus al) Heul handig, kon ik dus nog eenkeertje naar de apotheek. Om fijn thuis te komen met drie paaseieren. Geweldig nou ja gelukkig ben ik niet de enige vrouw in nederland die tijdens/ na antibioticakuren aan de paaseieren zit. Lys je hebt gelijk: paaseieren in oktober is geen pasen
Klaagmodus offf want het is weekend!!!!
Kus op je bol, meis!

(solly, kan het niet laten)

En nu smeer ik 'm, lator!
Kijk dat zijn nou eens eieren. Die zijn lekker hahhaha. Maar die ga ik echt alleen oraal innemen hoor. Die hier thuis liggen gaan in een ander gaotie Gek mens hhhhhh
Ik ben, met slechts 20 minuten vertraging, op mijn plaats van bestemming aangekomen. Zit nu heel ongezellig saai te forummen met jullie maar dat komt omdat zij aan de telefoon is met haar moeder. Het was een prettige vlucht, precies zoals ik verwachtte. Heerlijk liggen dutten en deinen een uur lang.
He wat fijn saai Snjo! Vliegtuig heel, jij nog heel (en saai schoonheidsdutje gedaan) en nu lekker bij je dinnetje voor het weekend!
Ja, en met een beetje mazzel (maar gaat volgens mij niet gebeuren hoor) wordt het zondag zulk slecht weer dat er niet gevlogen wordt en dan kan ik pas maandag naar huis

Ik heb m'n collega's er vast op voorbereid.
Morgenochtend (in daglicht) de kas bewonderen die we vorige keer afgemaakt hebben en daarna aan het kippenhok beginnen.
Hmmm dus ik moet duimen dat je een extra lang weekend gaat hebben?

Ben benieuwd of je morgen aan de gang kunt met het kippenhok.
Heb je trouwens al gelezen welke saaie cocktail ik nu weer moet gebruiken?
*zwaait naar Snjo daar in IJsjesland en wenst haar een heel fijn weekend toe*
quote:Dushi74 schreef op 02 oktober 2009 @ 23:03:

Heb je trouwens al gelezen welke saaie cocktail ik nu weer moet gebruiken?Ja dat had ik gelezen, ab en paaseieren. Lekkere kombi.
quote:Dushi74 schreef op 02 oktober 2009 @ 23:33:

*zwaait naar Snjo daar in IJsjesland en wenst haar een heel fijn weekend toe*Zwaait terug en wenst julllie ook een saai weekend toe (ik kom morgenochtend nog wel langs hoor).
Niet teveel plezier hebben he, anders krijg je strafpunten wegens onvoldoende saaiheid
We zullen hier alleen maar heel saai lachen

hhhhhhh,

hhhhhhh,

hhhhhhhhhhhhhhhhh,

hhhhhhhhhhhh
kiekeboe

bijna bedtijd.we hadden een laptoppie daarzo,was ut mijn beurt om te spelen lag de verbinding er uit en ik kreeg um niet goed..pphff.nou ja dan maar braaf gestudeerd.

fijn te weten dat Snjo goed is aangevlogen.

Lys,goed gedaan zeg,gefeliciteerd!!!

Doesie;voorzichtig met al die smerige zooi in je lijf.zijn er geen andere opties meer?

allemaal bedankt voor de knufff!!!

voor jullie een dikke terug en lebber van ut ondje.
* veegt met de rug van haar hand de lebber van haar wang.

Heeft net saai naar buiten gekeken, is het gras wit??!! Hoe bedoel je saai.
*lebbert ondje terug*

Wit gras? Wasdahnou?

Fijn dat je goed aangekomen bent.

Vandaag waait het hier ontiegelijk. Ik trek extra zware schoenen aan als ik naar buiten ga.

Ik moet nog even weg, maar kom straks weer terug.

Waarom? Omdat ik wil en nu weer tijd heb, jeeeeeeh.
*krabbelt ut ondje achter oortjes, bedankt voor lebber*

Goed dat je eraan denkt om saai te lachen met je vriendinnetje Snjo. Anders hadden er maatregelen genomen moeten worden. Strafwerk of zo, altijd saai!

Dez dr zit even niets anders op. Ut mot maar! Ach zo erg is het ook niet val niet uit elkaar ofzo.

Het waait zeker lekker, heb even mijn dekbedden (zomer- en herfstdelen) op balkon gelegd. Herfst gaat straks op bed, zomerdeel neem ik voorlopig afscheid van, als het te koud wordt voor alleen herfstdeel moet hij weer te voorschijn gehaald worden, het totaal -herfst plus zomer- is dan winterdekbed!

Lys waai niet weg nie! Man wat een weer. Het is dat het droog is anders zou het pas echt herfst zijn.
Sneeuw op IJsjesland betekend dat geen klusdag voor je Snjo?
quote:Dushi74 schreef op 03 oktober 2009 @ 11:28:

Sneeuw op IJsjesland betekend dat geen klusdag voor je Snjo?Absoluut. Moet me alleen nog gaan aankleden.... (en ik moet vanavond de pannekoeken bakken).
Lys, niet vergeten loodjes in je jas te stoppen...
hier thuis saai aan ut huishouden bezig,was vouwen en nieuw op hangen.bed verschonen.heb een super dik dekbed en 1dunne er nog bij.die gooi ik er wel af,als ut te warm is.

vannacht weer werken met ut andere ondje
Joepie Snjo hoeft niet te klussen, jammer voor je vriendin maar sneeuw is ijsvrij

Dez heb ook al een was hangen en de tweede zit erin (een was is mijn verschoonde bed)

Niet schrikken heb even een saai ava staan, in het kader van Theo en Thea avond/ nacht vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven