saaie zaterdagavond

zaterdag 28 november 2009 om 21:47
zaterdag 28 november 2009 om 21:52
Ik zou naar de film gaan met een groepje maar ik heb afgezegd. Ben bang dat ik mijn ogen niet kan openhouden.
De kinderen liggen in bed, man zit met vriend te playstationen en ik heb net wijn ingeschonken.
En als de bami gezakt is ga ik 48 toostjes met vette meuk eten en tussendoor m&m's en pepernoten.
En als ik dan rond een uur of half 2 aangeschoten in bed stap heb ik een rennie nodig omdat ik brandend maagzuur heb van dat gesnaai.
De kinderen liggen in bed, man zit met vriend te playstationen en ik heb net wijn ingeschonken.
En als de bami gezakt is ga ik 48 toostjes met vette meuk eten en tussendoor m&m's en pepernoten.
En als ik dan rond een uur of half 2 aangeschoten in bed stap heb ik een rennie nodig omdat ik brandend maagzuur heb van dat gesnaai.
het is hier binnen beter dan buiten
zaterdag 28 november 2009 om 21:52
quote:Pingu schreef op 28 november 2009 @ 21:44:
Saai? Niks hoor! Ik houd van avonden thuis, zeker met dit weer. Theetje, laptop, muziekje...ik hoef niet weg, en dat vind ik een heerlijk idee!Ik vind het ook heerlijk,niet meer die drang hebben om elke zaterdag opgedirkt in de kroeg te gaan staan waar je elkaar toch niet verstaat(niet dat we dat nooit meer doen maar zeker als het zo'n weer is blijf ik lekker thuis!)
Saai? Niks hoor! Ik houd van avonden thuis, zeker met dit weer. Theetje, laptop, muziekje...ik hoef niet weg, en dat vind ik een heerlijk idee!Ik vind het ook heerlijk,niet meer die drang hebben om elke zaterdag opgedirkt in de kroeg te gaan staan waar je elkaar toch niet verstaat(niet dat we dat nooit meer doen maar zeker als het zo'n weer is blijf ik lekker thuis!)

zaterdag 28 november 2009 om 21:57
Wij zitten allebei met een laptop op de bank. Met een thriller op tv van UPC ondemand waar geen flikker aan is. Heb net mijn zuurkool van het avondeten in de magnetron gegooid, want nog een beetje honger.
Dadelijk gaan we without a trace kijken denk ik.
Kortom, heerlijk saai, maar wel heel gezellig.
Dadelijk gaan we without a trace kijken denk ik.
Kortom, heerlijk saai, maar wel heel gezellig.

zaterdag 28 november 2009 om 22:02
quote:woezelenpip schreef op 28 november 2009 @ 21:56:
[...]
Pak net een chocoladeletter uit de kast, als het kon zou ik het met je delen!
Ben dodelijk jaloers...heb net een heftige zoektocht naar een stuk chocolade achter de rug...helaas...het is een chocoladeloze zaterdagavond voor mij
Nu maar een andere manier bedenken om mijn PMS een beetje te kalmeren...
[...]
Pak net een chocoladeletter uit de kast, als het kon zou ik het met je delen!
Ben dodelijk jaloers...heb net een heftige zoektocht naar een stuk chocolade achter de rug...helaas...het is een chocoladeloze zaterdagavond voor mij
Nu maar een andere manier bedenken om mijn PMS een beetje te kalmeren...