Schaduwnapraat.

24-06-2017 12:23 1201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!

Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.

Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling! :devil:
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Blaise* schreef:
07-07-2017 21:23
Doe maar chique!
Ik woon voor een groot weiland. Met koeien...en water..Is toxh een stuk lastiger zwemmen.
Hoezo? Die koeien doen toch niks? En ze hebben vast ook geen mobieltje bij zich om je te filmen.
Ah dus deze boodschap onder zwembadbezoekers verspeiden en eerst een emmer citroensap in het bak mikken is gegarandeerd succes op rustig baantjes zwemmen! Thanks LV!
oudblond wijzigde dit bericht op 07-07-2017 21:28
0.30% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb niks van dit alles om me heen, voor en achter gewoon hoge woningen (portiekwoningen)

En een vieze buurman met een verrekijker die alijd maar zit te gluren
Blaise* schreef:
Doe maar chique!
Ik woon voor een groot weiland. Met koeien...en water..Is toxh een stuk lastiger zwemmen.
:biggrin: Na chique is zo'n stadsstrandje niet maar wel lekker om even in het water te duiken zo vlak bij huis. Jij hebt koeien. Verse rauwe melk; dat is pas hipperdepip chique!
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 21:21
Dat schijnt niet, dat is zo. Als je bij bleekwater een zuur gooit (en urine is zuur) dan krijg je een reactie waarbij chloorgas vrijkomt. Nou is het natuurlijk in de meeste zwembaden niet zó erg, maar chloorgas is wel dat goedje waar ze in WOI chemische wapens mee maakten. Daarom mag je tijdens het schoonmaken ook geen bleekwater en wc-eend (mierenzuur) tegelijk gebruiken, bijvoorbeeld. En als je bleekwater hebt gebruikt kun je dus beter even doortrekken voor je in je schone wc plast.
Ik herinner me nog dat ik als kind zijn gewoon ging plassen op de wc waar mijn moeder net chloor in had gedaan... :sick:
Nu maar hopen dat de zwembadmensen altijd de juiste verhoudingen gebruiken.
Lady_Voldemort schreef:
Hoezo? Die koeien doen toch niks? En ze hebben vast ook geen mobieltje bij zich om je te filmen.
True, maar de drek in de sloot, belemmert mijn schoolslag nogal.
Ginerva schreef:
07-07-2017 21:25
Ik heb niks van dit alles om me heen, voor en achter gewoon hoge woningen (portiekwoningen)

En een vieze buurman met een verrekijker die alijd maar zit te gluren
heeft hij lang haar en vlekken in zijn shirt?
Blaise* schreef:
07-07-2017 21:26
Ik herinner me nog dat ik als kind zijn gewoon ging plassen op de wc waar mijn moeder net chloor in had gedaan... :sick:
Nu maar hopen dat de zwembadmensen altijd de juiste verhoudingen gebruiken.
Soms gaat dat mis ja. Maar dan komt het wel meteen in het nieuws (mensen onwel en ziekenhuis en zo), dus zo vaak zal dat niet zijn.

Ik heb heel vroegah met een groepje nog eens actie gevoerd tegen chloor in zwembadwater, Chloor is Goor heette die actie. Maar het heeft niet geholpen.
Blaise* schreef:
07-07-2017 21:28
Was dat maar waar dan had ik een leuke buurman gehad met een goede muzieksmaak :biggrin:
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 21:27
2.70% gewijzigd
Oudblond schreef:
07-07-2017 21:26
:biggrin: Na chique is zo'n stadsstrandje niet maar wel lekker om even in het water te duiken zo vlak bij huis. Jij hebt koeien. Verse rauwe melk; dat is pas hipperdepip chique!
Ik heb er werkelijk nog nooit aan gedacht om er ooit eens een te melken :-D
Blaise* schreef:
:rofl:
Blaise* schreef:
07-07-2017 21:29
Ik heb er werkelijk nog nooit aan gedacht om er ooit eens een te melken :-D
Dat is zo makkelijk nog niet! Makke koe of niet: het is een kunstje om melk uit die tepel te krijgen. Maar ik kan het! Als kind had ik verkering met een boerderijvriendje. Heerlijke tijd. En zijn moeder wachtte ons na schooltijd op met dikke bruine boterhammen met zelfgemaakte boter en rauwe melk. En daarna was het uren biggetjes aaien, met de geitenbok wandelen en strobaal springen en toen we een jaar of 11 waren met de traktor crossen en koeien melken.
Lady_Voldemort schreef:
Soms gaat dat mis ja. Maar dan komt het wel meteen in het nieuws (mensen onwel en ziekenhuis en zo), dus zo vaak zal dat niet zijn.

Ik heb heel vroegah met een groepje nog eens actie gevoerd tegen chloor in zwembadwater, Chloor is Goor heette die actie. Maar het heeft niet geholpen.
Ik weet nog dat het op mijn keel sloeg en dat de melk daarna heel vreemd smaakte,maar meer ook niet. Onwel worden ze volgens mij meer vanwege slechte ventilatie tijdens het schoonmaken met die troep.
Heb jij echt actie gevoerd ja? Waar deed je dat dan?
Lady_Voldemort schreef:

Ik snap dat ook niet, zoutwaterzwembaden kan ook. Is veel beter voor je huid en je gezondheid
Ginerva schreef:
Was dat maar waar dan had ik een leuke buurman gehad met een goede muzieksmaak :biggrin:
:-D
Blaise* schreef:
07-07-2017 21:33
Ik weet nog dat het op mijn keel sloeg en dat de melk daarna heel vreemd smaakte,maar meer ook niet. Onwel worden ze volgens mij meer vanwege slechte ventilatie tijdens het schoonmaken met die troep.
Heb jij echt actie gevoerd ja? Waar deed je dat dan?
Overal. Ook in de media. En niet alleen tegen chloor, maar ook tegen discriminatie, kernbewapening en de hele mikmak. Ik ben er zelfs mee op TV en de radio geweest :rofl: . Een jaar of zestien zal ik geweest zijn.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 21:41
Overal. Ook in de media. En niet alleen tegen chloor, maar ook tegen discriminatie, kernbewapening en de hele mikmak. Ik ben er zelfs mee op TV en de radio geweest :rofl: . Een jaar of zestien zal ik geweest zijn.
Een echt activist :cheer:

Ik demonstreer ook wel is
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 21:41
Wat zal jij een boze tiener geweest zijn :-D
Ginerva schreef:
07-07-2017 21:42
Een echt activist :cheer:

Ik demonstreer ook wel is
Ik ook, maar meer in de zin van ''iets voordoen"..
Blaise* schreef:
07-07-2017 21:48
Ik ook, maar meer in de zin van ''iets voordoen"..
:proud:
Zo, mijn pleegbloemen zijn op de plaats van bestemming aangekomen. Ze waren nog niet dood en de mevrouw was er heel blij mee, dus ik ben toch maar blij dat ik ze niet op MP heb gezet.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 21:54
Zo, mijn pleegbloemen zijn op de plaats van bestemming aangekomen. Ze waren nog niet dood en de mevrouw was er heel blij mee, dus ik ben toch maar blij dat ik ze niet op MP heb gezet.
Je Karmakaart telt weer een punt erbij!
Ik ga vanavond barbecueën!! Heerlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
O o wat banaal
Allemaal met mijn sterretje aan de haal
Het is toch duidelijke taal
Als ik zeg dat ik ervan baal

B-)
En nou kappen....
anders donder ik je in het kanaal ;-)
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven