Scheur in nieuwe handtas
maandag 10 oktober 2016 om 16:30
Hoi! Ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe handtas gekocht bij de h&m. Toen ik vandaag naar school fietste, had ik mijn tas aan mijn stuur hangen. Dit kon gemakkelijk omdat de tas niet zo groot was. Alleen het probleem is nu, dat waarschijnlijk het uiteinde van mijn kapotte voorlamp tegen mijn tas is aangeschuurd. Met als gevolg: een dikke vette scheur! Wat moet ik doen?
maandag 10 oktober 2016 om 16:37
quote:TrueLove21 schreef op 10 oktober 2016 @ 16:34:
Een nieuwe tas en lamp snap ik, maar voor een goede tas ben ik zo €40 kwijt.
Tja, dan had je maar voorzichtiger moeten zijn met je spullen. Je kunt een poging doen met naald en draad om het te maken. Of het je moeder vragen......
Ik mag hopen dat je plan niet is om terug naar de winkel te gaan om hem te ruilen.
Een nieuwe tas en lamp snap ik, maar voor een goede tas ben ik zo €40 kwijt.
Tja, dan had je maar voorzichtiger moeten zijn met je spullen. Je kunt een poging doen met naald en draad om het te maken. Of het je moeder vragen......
Ik mag hopen dat je plan niet is om terug naar de winkel te gaan om hem te ruilen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 10 oktober 2016 om 16:48
maandag 10 oktober 2016 om 16:57
Stukje stof of plastic/ leer in de scheur leggen (aan de binnenkant) en dan de gescheurde delen hierop vast plakken met secondenlijm. Hangt uiteraard van het materiaal van de tas, en de grootte en plaats van de scheur af of dit in jouw geval gaat werken. Maar lijkt me het proberen waard.
Ik fix alles met secondelijm. Afgelopen weekend had ik een nagel die begon in te scheuren. Bleef vervolgens haken in een trui waardoor hij nog een stukje verder scheurde.. Auw! Afknippen lukte niet. Drup secondelijm erop en het leed was weer geleden.
Ik fix alles met secondelijm. Afgelopen weekend had ik een nagel die begon in te scheuren. Bleef vervolgens haken in een trui waardoor hij nog een stukje verder scheurde.. Auw! Afknippen lukte niet. Drup secondelijm erop en het leed was weer geleden.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
maandag 10 oktober 2016 om 17:00
quote:himalaya schreef op 10 oktober 2016 @ 16:50:
En het zit je zo hoog dat je je aanmeldt om de wijze viva-vrouwen om raad te vragen?
Waarom zou dat raar zijn? Er zijn vast mensen die hier raad mee weten en misschien een paar handige trucjes kennen om dit probleem op te lossen. Proberen waard toch?
En het zit je zo hoog dat je je aanmeldt om de wijze viva-vrouwen om raad te vragen?
Waarom zou dat raar zijn? Er zijn vast mensen die hier raad mee weten en misschien een paar handige trucjes kennen om dit probleem op te lossen. Proberen waard toch?