Schoolvakantie afgelopen, wanneer?

02-08-2009 16:23 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.

Wanneer is dit jaar de grote schoolvakantie afgelopen? Tot wanneer hebben de laatste scholen vrij (en welk deel van Nederland is dat?)?

Please let me know.
Hier de 24ste de eerste schooldag. De laatste groep begint een week later ergens in het land.
http://www.minocw.nl/scho ... orlopige-data-daarna.html
Hier in het Zuiden beginnen de scholen weer op maandag 7 september.
Hier in het noorden beginnen de scholen al weer op 17 augustus En dan hebben wij vakantie!!!!!
quote:wolkewietje schreef op 02 augustus 2009 @ 16:32:

Hier in het Zuiden beginnen de scholen weer op maandag 7 september.Dan pas? Ik dacht een weekje eerder.
Het zuiden is de laatste van de 3 regio's. Hier hebben de scholen dus al een week vakantie. Die begon 24 juli en moeten maandag 7 september weer naar school.
En het antwoord op deze ingewikkelde vraag kon je met google niet vinden?
In het noorden begint het voortgezet onderwijs weer op 24 augustus.
De schoolvakanties.
quote:Suze2 schreef op 02 augustus 2009 @ 16:38:

En het antwoord op deze ingewikkelde vraag kon je met google niet vinden?Niet zo mopperen hoor, is een heel handig topic dit. Scheelt mij in elk geval weer een hoop gegoogle
Hier in Zeeland gaat de basisschool weer beginnen op ma 7 september, het voortgezet onderwijs een week later (qua lessen in ieder geval).

We hebben dus nog 5 weken minimaal te gaan.....
Voortgezet onderwijs heeft in het Zuiden dit jaar een week eerder vakantie gekregen dan de basisscholen (weet het uit ervaring, heb al 2 weken vakantie erop zitten ) dus mag 6 september weer gaan werken

en inderdaad op mocw staan de vakanties al tot 2014 of zoiets (kijk af en toe een keer wanneer ik moet werken als ik jarig heb, voorlopig in elk geval nog niet )
Eh... Wij wonen net over de grens en de Duitse regering overweegt om de schoolvakantie een weekje langer te laten duren ivm die geweldige griep. Als dat werkelijk doorgaat, dan bestaat er nog een klein kansje dat Nederland wellicht volgt.......
In het oosten de 24 e

heb de vlag al gestreken!!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Oke, bedankt!

De reden dat ik dit wilde weten is omdat ik met mijn date naar de Efteling wilde, maar zij wilde niet in de vakantie. Ze wil het liefst als de vakantie weer voorbij is en dan op een doordeweekse dag.

Dus gaan we eerst naar de dierentuin en daarna naar de Efteling.
Leuk en goed plan VivaPepsi. Veel plezier saampjes.
Ik zie haar straks! Een zogeheten pre-date.

We konden niet meer wachten tot de 15e...

En ik ben zenuwachtig!! Duim voor me dat het goed gaat.
Veel plezier dan.

Wist je trouwens dat de dinsdag de drukste dag is in pretparken? En de zaterdag de rustigste.....

Waarschijnlijk omdat iedereen denkt dat het op zaterdag wel druk zal zijn.
Hoi,

Een (late) tip, maar misschien handig nog in de toekomst: alle schoolvakanties in Europa vind je op www.schoolvakanties-europa.nl. Dus inclusief Nederland! En Frankrijk, België, Duitsland en meer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven