shag goedkoper geworden?

25-05-2017 15:58 12 berichten
Ik haalde net een pakje shag, welke al tijden 8 euro kost. Tot mijn stomme verbazing zijn de pakjes nu 7.90. Nog steeds 50 gram, dus dat is niet veranderd.

Heb ik een prijsverlaging gemist? Ik ben nogal verbaast aangezien het altijd duurder wordt.
Gewoon oude voorraad lijkt me meer voor de hand liggen
Pall Mall XL is altijd en nog steeds 7,90.
Oude voorraad ergens vandaan die nu op moet of zoiets.
Welk merk ?
Camel, oude voorraad zat ik ook al aan te denken maar in mijn beleving heeft het nooit 7.90 gekost, 7.80 was het voorheen als ik me niet vergis. En er staan ook gewoon die "enge" foto's op.
8 euro kost die zooi al....wauw!
Alle reacties Link kopieren
Starshine-2 schreef:
25-05-2017 16:40
8 euro kost die zooi al....wauw!
Als je mij had gevraagd hoeveel een pakje shag kost, had ik 5 euro geroepen. Maar goed, ik rook niet, dus ik houd dat niet zo bij.

On topic: wat iemand anders ook al zei, een oud pakje?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik hoor het de mensen nog zeggen 'als het duurder wordt dan 10 gulden stop ik.'
Helaas kwam de euro erdoorheen fietsen en 'vergat ' men dat 4,50 tien gulden was.
En nu kost het grofweg teruggerekend gewoon 16 gulden. O_O
De aanloop richting 8.20 of 8.30 zonder dat het opvalt dat het dan weer 20 à 30 cent stijgt?
Camel kost al een tijdje 8.00 euro en zonder vieze plaatjes mag je het niet eens meer verkopen.
Even een update, het is dus echt goedkoper geworden. Niet alleen bij AH maar ook bij Jumbo verkopen ze deze pakjes inmiddels voor 7.90. Waarom kan niemand me vertellen helaas.
Misschien zit er minder tabak en meer zooi in waardoor de prijs omlaag kon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven