Sinds wanneer hang jij hier rond?
woensdag 9 juli 2025 om 23:17

woensdag 9 juli 2025 om 23:19
Sinds 2005 of 2006 Nick nummer 4 volgens mij. Digitalis is nog mn getuige geweest op mn huwelijk, ik vond dr een topper. Ik kwam op het forum terecht door een afval topic volgens mij. En uiteindelijk heeft een groepje forummers me ontzettend geholpen om de stap te zetten weg te gaan uit een relatie. Altijd nog dankbaar voor.
woensdag 9 juli 2025 om 23:19
Dat is vervelend, dat snap ik heus. Ikzelf kan mij daar weinig bij voorstellen. Ik denk altijd maar, als je je scherm uitzet, is iedereen weg. Ik begrijp dat dat niet voor iedereen opgaat uiteraard.
Geen bijzonderheden

woensdag 9 juli 2025 om 23:20
woensdag 9 juli 2025 om 23:21
Wat leuk !
Geen idee wie je bent. Van bijna niemand , trouwens. Wel leuk dat er lang niet zo veel mensen weg zijn als ik dacht.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 9 juli 2025 om 23:22
Ja maar je weet hoe dat gaat. Iemand komt met een probleem en dan komen er reacties.
Geen bijzonderheden
woensdag 9 juli 2025 om 23:23
woensdag 9 juli 2025 om 23:24
woensdag 9 juli 2025 om 23:25
Bij haar was dat denk ik wel het geval. Plus dat andere forummers werkelijk ontdaan waren door haar gevaarlijke uithongering. Ze beschreef alles tot in detail en ik kan mij voorstellen dat het angstig is om te lezen.
Geen bijzonderheden
woensdag 9 juli 2025 om 23:26
Zo! Dat is natuurlijk een trigger van jewelste. Nee, veel beter bij een psycholoog op de plek.
woensdag 9 juli 2025 om 23:30
woensdag 9 juli 2025 om 23:31
Vaag rinkelt een belletje.blijfgewoonbianca schreef: ↑09-07-2025 23:30Kreeg Iris toen geen ruzie omdat ze in een babbeltopic gezegd had niets te willen lezen van iemand die iets over haar sm belevenissen had geschreven ? Volgens mij was dat 1 van de rellen rondom haar.
Geen bijzonderheden

woensdag 9 juli 2025 om 23:34
blijfgewoonbianca schreef: ↑09-07-2025 23:32En ik weet ook nog wel dat ze toen heel stellig was over hoe het er op begraafplaatsen uit hoorde te zien volgens haar. Daar trapte ze nogal wat mensen mee op hun hart.
Maar je laat je dan toch kwetsen?
Ik heb nooit gesnapt dat je daardoor gekwetst bent. Wat boeit mij het dat een forummer vindt dat ik het graf van mijn moeder niet netjes onderhoud?
woensdag 9 juli 2025 om 23:38
Tsja.
Misschien sla je er wel op aan als je een kerstboompje / beertje / lantaarn op het graf van je geliefde / kind / … hebt gezet en een ander noemt het een kermis.
Misschien zit je soms dusdanig rot in je vel dat je je door andermans mening laat kwetsen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 9 juli 2025 om 23:39
Echt!
Geen bijzonderheden
woensdag 9 juli 2025 om 23:40
Ik ook.
Ook een Pluviofiel

woensdag 9 juli 2025 om 23:42
blijfgewoonbianca schreef: ↑09-07-2025 23:38Tsja.
Misschien sla je er wel op aan als je een kerstboompje / beertje / lantaarn op het graf van je geliefde / kind / … hebt gezet en een ander noemt het een kermis.
Misschien zit je soms dusdanig rot in je vel dat je je door andermans mening laat kwetsen.
Het zegt alles over hoe die ander in elkaar zit.
Want als je zelf gelukkig bent, waarom zou je dan een ander willen kwetsen?
Waarom zou je dan willen zeggen dat een graf er als een kermis uitziet?
Dat soort dingen zeg je alleen als je zelf niet goed in je vel zit.
woensdag 9 juli 2025 om 23:42
Nou ja, er zaten ook mensen tussen de reageerders die zelf een heftige geschiedenis hadden op het gebied van anorexia en daar net een beetje bovenop gekrabbeld waren, en die lieten zich behoorlijk meeslepen door de schrijfsels van Bente.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
woensdag 9 juli 2025 om 23:44
of als je gewoon een kutwijf bent.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
woensdag 9 juli 2025 om 23:44
Precies. Wat Risiebisi al scheef, dat kan triggeren.Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 23:42Nou ja, er zaten ook mensen tussen de reageerders die zelf een heftige geschiedenis hadden op het gebied van anorexia en daar net een beetje bovenop gekrabbeld waren, en die lieten zich behoorlijk meeslepen door de schrijfsels van Bente.
Geen bijzonderheden

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in