Sinds wanneer hang jij hier rond?

27-06-2025 17:01 717 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een zomaar topic voor op de vrijdagmiddag.

Totaal aantal stemmen: 379

1999 (7%)
2000-2005 (33%)
2006-2010 (26%)
2011-2015 (19%)
2016-2020 (11%)
2021-2025 (4%)
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
yasmijn schreef:
09-07-2025 23:14
Dat denk ik ook niet. Dat is aan de psychiaters.
Inderdaad, maar die mensen willen ook gewoon hun ei kwijt en dat mag.
Het is toch ook niet aan andere forummers om ze te beschermen? Hoe graag we dat misschien zouden willen?
Risiebisi schreef:
09-07-2025 23:17
Het is toch ook niet aan andere forummers om ze te beschermen? Hoe graag we dat misschien zouden willen?

Ja en daarom vond ik het jammer dat ze een ban kreeg.
Sinds 2005 of 2006 Nick nummer 4 volgens mij. Digitalis is nog mn getuige geweest op mn huwelijk, ik vond dr een topper. Ik kwam op het forum terecht door een afval topic volgens mij. En uiteindelijk heeft een groepje forummers me ontzettend geholpen om de stap te zetten weg te gaan uit een relatie. Altijd nog dankbaar voor.
Risiebisi schreef:
09-07-2025 23:16
Ik vergeet helemaal het punt van de geschreven tekst. Vaak komt het harder over dan bedoeld. Ik lees soms dat mensen echt hebben zitten huilen na iets te hebben gelezen. Heftig is dat.
Dat is vervelend, dat snap ik heus. Ikzelf kan mij daar weinig bij voorstellen. Ik denk altijd maar, als je je scherm uitzet, is iedereen weg. Ik begrijp dat dat niet voor iedereen opgaat uiteraard.
Geen bijzonderheden
Solomio schreef:
09-07-2025 23:13
Jij leest niet echt helder.

Niet echt= echt niet.
Strikje schreef:
09-07-2025 23:19
Ja en daarom vond ik het jammer dat ze een ban kreeg.
Dat weet ik verder niet, maar zou dat niet kunnen zijn ter bescherming? Soms moeten mensen echt tegen zichzelf beschermd worden. In dat licht bezien kan een ban dan als een zegen worden beschouwd.
Moonenz5 schreef:
Sinds 2005 of 2006 Nick nummer 4 volgens mij. Digitalis is nog mn getuige geweest op mn huwelijk, ik vond dr een topper.
Wat leuk !
Geen idee wie je bent. Van bijna niemand , trouwens. Wel leuk dat er lang niet zo veel mensen weg zijn als ik dacht.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Risiebisi schreef:
09-07-2025 23:17
Ja maar je weet hoe dat gaat. Iemand komt met een probleem en dan komen er reacties.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
Dat is vervelend, dat snap ik heus. Ikzelf kan mij daar weinig bij voorstellen. Ik denk altijd maar, als je je scherm uitzet, is iedereen weg. Ik begrijp dat dat niet voor iedereen opgaat uiteraard.
Ben ik het ook mee eens.
yasmijn schreef:
09-07-2025 23:22
Ja maar je weet hoe dat gaat. Iemand komt met een probleem en dan komen er reacties.
Ja, en dat is nou net waar het om draait. Want mensen willen reacties, maar liever niet de vervelende. Dus dan is de keuze wegblijven, of toch maar blijven.
Risiebisi schreef:
09-07-2025 23:20
Dat weet ik verder niet, maar zou dat niet kunnen zijn ter bescherming? Soms moeten mensen echt tegen zichzelf beschermd worden. In dat licht bezien kan een ban dan als een zegen worden beschouwd.
Bij haar was dat denk ik wel het geval. Plus dat andere forummers werkelijk ontdaan waren door haar gevaarlijke uithongering. Ze beschreef alles tot in detail en ik kan mij voorstellen dat het angstig is om te lezen.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
09-07-2025 23:25
Bij haar was dat denk ik wel het geval. Plus dat andere forummers werkelijk ontdaan waren door haar gevaarlijke uithongering. Ze beschreef alles tot in detail en ik kan mij voorstellen dat het angstig is om te lezen.
Zo! Dat is natuurlijk een trigger van jewelste. Nee, veel beter bij een psycholoog op de plek.
Kreeg Iris toen geen ruzie omdat ze in een babbeltopic gezegd had niets te willen lezen van iemand die iets over haar sm belevenissen had geschreven ? Volgens mij was dat 1 van de rellen rondom haar.
blijfgewoonbianca schreef:
09-07-2025 23:30
Kreeg Iris toen geen ruzie omdat ze in een babbeltopic gezegd had niets te willen lezen van iemand die iets over haar sm belevenissen had geschreven ? Volgens mij was dat 1 van de rellen rondom haar.
Vaag rinkelt een belletje.
Geen bijzonderheden
En ik weet ook nog wel dat ze toen heel stellig was over hoe het er op begraafplaatsen uit hoorde te zien volgens haar. Daar trapte ze nogal wat mensen mee op hun hart.
09-07-2025 23:32
En ik weet ook nog wel dat ze toen heel stellig was over hoe het er op begraafplaatsen uit hoorde te zien volgens haar. Daar trapte ze nogal wat mensen mee op hun hart.

Maar je laat je dan toch kwetsen?

Ik heb nooit gesnapt dat je daardoor gekwetst bent. Wat boeit mij het dat een forummer vindt dat ik het graf van mijn moeder niet netjes onderhoud?
Er zijn heel wat forummers die ik hartgrondig mis.
Strikje schreef:
09-07-2025 23:34
Maar je laat je dan toch kwetsen?

Ik heb nooit gesnapt dat je daardoor gekwetst bent. Wat boeit mij het dat een forummer vindt dat ik het graf van mijn moeder niet netjes onderhoud?
Tsja.
Misschien sla je er wel op aan als je een kerstboompje / beertje / lantaarn op het graf van je geliefde / kind / … hebt gezet en een ander noemt het een kermis.
Misschien zit je soms dusdanig rot in je vel dat je je door andermans mening laat kwetsen.
09-07-2025 23:35
Echt!
Geen bijzonderheden
09-07-2025 23:35
Ik ook.
Ook een Pluviofiel
09-07-2025 23:38
Tsja.
Misschien sla je er wel op aan als je een kerstboompje / beertje / lantaarn op het graf van je geliefde / kind / … hebt gezet en een ander noemt het een kermis.
Misschien zit je soms dusdanig rot in je vel dat je je door andermans mening laat kwetsen.

Het zegt alles over hoe die ander in elkaar zit.

Want als je zelf gelukkig bent, waarom zou je dan een ander willen kwetsen?
Waarom zou je dan willen zeggen dat een graf er als een kermis uitziet?

Dat soort dingen zeg je alleen als je zelf niet goed in je vel zit.
yasmijn schreef:
09-07-2025 23:25
Nou ja, er zaten ook mensen tussen de reageerders die zelf een heftige geschiedenis hadden op het gebied van anorexia en daar net een beetje bovenop gekrabbeld waren, en die lieten zich behoorlijk meeslepen door de schrijfsels van Bente.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Maar ik ga de nicks niet noemen. Misschien zijn ze op anoniem en zitten ze hier onder een andere en kan dat ongemakkelijk zijn.
Geen bijzonderheden
Strikje schreef:
09-07-2025 23:42
Het zegt alles over hoe die ander in elkaar zit.

Want als je zelf gelukkig bent, waarom zou je dan een ander willen kwetsen?
Waarom zou je dan willen zeggen dat een graf er als een kermis uitziet?

Dat soort dingen zeg je alleen als je zelf niet goed in je vel zit.
of als je gewoon een kutwijf bent.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
09-07-2025 23:42
Nou ja, er zaten ook mensen tussen de reageerders die zelf een heftige geschiedenis hadden op het gebied van anorexia en daar net een beetje bovenop gekrabbeld waren, en die lieten zich behoorlijk meeslepen door de schrijfsels van Bente.
Precies. Wat Risiebisi al scheef, dat kan triggeren.
Geen bijzonderheden

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven