sinterklaas stress

20-11-2009 16:06 32 berichten
Ik begin enigzins last te krijgen van sinterklaas stress. Ik ga morgenavond met wat vrienden sinterklaas vieren. En ben daarom al ruim een week bezig met het schrijven van een gedicht. Ik heb alleen totaal geen inspiratie. Krijg niks op papier en kom niet verder dan de standaard openingszin; "sint zat te denken wat hij... zou schenken" Geen idee wat ik met dit topic wil bereiken (sinterklaasgedichtschrijven ontwijkend gedrag ben ik bang)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt mail terug.
Bij mij is de Sinterstress toch echt net omgekeerd!

we hebben online lootjes getrokken, met een verlanglijstje daar aan. Nou mogen we geen suprise maken omdat neefje dan misschien wel door krijgt dat sint toch stiekum niet helemaal bestaat. Ook geen rijm omdat schoonvader daar niet van houd.

Nou vraagt mijn 'slachtoffer' badschuim- en olie. Merk, geur en inhoud van de fles staat er al bij, komt ook precies uit op het afgesproken bedrag.

Gaat dus een spannende pakjesavond worden. 'slachtoffer' weet al precies wat ze krijgt. Ik hoef er alleen nog een papiertje om te doen en haar naam op een stikkertje te schrijven.

Daar raak ik nou van in de stress in de tijd van leuke suprises en gedichten maken. Ik houd van leuke speciale kadeautjes uitzoeken. Speciaal inpakken in een mooi stofje met folie erom, en natuurlijk linten.

Zucht...............................

TO, ruilen?
Tja. Daarom maak ik hier de gedichten maar
Mamalelie dank je wel heb de mail ontvangen super!

kusunum met surprises heb ik geen moeite die is ook al af. Daar leef ik me op uit. Maar dat dichten is mijn struikelblok gelukkig heb nu hulp gehad.
*
Biekie, neem een schoenendoos, laat de kinderen zelf plaatjes uitknippen van de hobby (ofzo) van het slachtoffer, laat ze daarmee de doos volplakken. Kranten kapot scheuren, in de doos doen, kadootjes ertussen. Klaar.
Ik vind het altijd zo leuk! Surprises maken, cadeautjes kopen, gedichten schrijven :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven