Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ahhh, puberlogica... "m'n spullen in de kast leggen, kost me nu een minuut. M'n spullen nu verplaatsen naar bed, kost me nu 15 seconden. Dat is korter dan een minuut, dus dat ga ik tien keer doen de komende dagen."

Ja, wie ook al die Disney prints heeft bedacht... Net als truien met dingen als 'awesome' erop of dat soort teksten.

Leuk dat je nog contact hebt met je klasgenoten, Benmama!

Oudblond, ik heb Massimo Dutti opgeschreven, daar ga ik kijken. Dankjewel!

Lolly, stroop is lekker hoor (en goed voor m'n ijzer) - ook al is het natuurlijk wel puur suiker.
(Ik heb trouwens wel wat dingen met Disney(-achtige) prints, maar ik kan toch echt niet overal heen met Elsa/I'm awesome/I first need coffee op m'n buik.)
Mijn puberkind is echt een leuk joch.
Hoor ik echt vaak.

Oké, er zit dus wel degelijk logica achter zijn verplaatsen. Van mij mag hij hoor.
Vieze was gooit hij keurig in de wasmand.. Dus ik heb er verder geen last van.

Hij is lekker free runnen vanavond. Was gestopt maar via sportfonds mocht hij weer..
Zijn vrienden daar hadden al gezegd.. Binnen een maand is hij terug.
Hij doet dit in een sportzaal.. Dus springt niet van gebouw naar gebouw ( thank God)

Morgen lekker genieten met man Blond!!

Ik mag/kan ff niet shoppen. Shop dus virtueel. Laat het aan een vriendin zien die het tot het bot afkraakt.. Op verzoek van mij.. Ga ik minimaal twijfelen.. Bij twijfel niet doen..
Zo doe ik dat..
Net zo logisch als de was verplaatsen van zoon :rofl:
lollypopje schreef:
08-10-2019 19:07
Schudden met de sambalfles, omdat er niks uit wil. Komt nog steeds niet meteen wat uit, maar bij poging 3 ligt er heel veel op mijn eten :facepalm:
Vervolgens vis ik de groente waar de sambal op ligt met een keukenpapier er vanaf, waarna ik vervolgens uiteraard dat weer op de grond laat vallen :facepalm:

Ik kom vanavond niet meer mijn bank af :P
Valt nog mee popje. Echt waar. Schudden met een ketchupfles bij de eerste maaltijd nadat je de kamer incluis plafond net geschilderd hebt... En dan blijkt de dop er niet vast op te zitten... Ja man. Ja 1 van onze weinige ruzies. Ja, sinds is hij ook van zijn ketchupverslaving af en proeft hij wat ik kook...
De ketchup-standaard-bij-alles-gewoonte ontwikkelde hij omdat zijn moeder het woord 'kruiden' niet kende :proud: Dus dat 'beketchuped' plafond loste meteen een ergernis van mij op. Gaat al jaren helemaal goed!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Geweldige taktiek BM, die moet ik onthouden mocht ik geen shop budget hebben :P

En jouw zoon klinkt als een heerlijk joch :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oudblond schreef:
08-10-2019 19:19
Valt nog mee popje. Echt waar. Schudden met een ketchupfles bij de eerste maaltijd nadat je de kamer incluis plafond net geschilderd hebt... En dan blijkt de dop er niet vast op te zitten... Ja man. Ja 1 van onze weinige ruzies. Ja, sinds is hij ook van zijn ketchupverslaving af en proeft hij wat ik kook...
De ketchup-standaard-bij-alles-gewoonte ontwikkelde hij omdat zijn moeder het woord 'kruiden' niet kende :proud: Dus dat 'beketchuped' plafond loste meteen een ergernis van mij op. Gaat al jaren helemaal goed!
Grinnn dat is inderdaad veel erger, al was ik wel blij dat ik voldoende sambal er af kon halen zodat ik nog avond eten had :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
benmamma schreef:
08-10-2019 19:17

Net zo logisch als de was verplaatsen van zoon :rofl:
Misschien ben jij gewoon ook een eeuwige leuke PuberT :D
Tobbert schreef:
08-10-2019 19:14
(Ik heb trouwens wel wat dingen met Disney(-achtige) prints, maar ik kan toch echt niet overal heen met Elsa/I'm awesome/I first need coffee op m'n buik.)
:rofl: :rofl:
Zijn de heren er trouwens al uit Blond :P
Heerlijk dat ketchup verhaal!! Ik zie het zo voor me!!

Oh jammer dat kleren shoppen mislukt is!
Ik wil ook shoppen, maar heb nog 10 kilo te veel aan mijn lijf zitten. En die moeten er toch wel eerst af eigenlijk. Maar dat betekent dat ik op dit moment maar 2 shirtjes heb waarin ik er niet uit zie als nijlpaard...
Binnenkort controle bij verloskundige, hoop dat ik dan groen licht krijg om te sporten.
En moet toch echt wel even afkicken van de cola en koekjes... Maar valt niet nog niet mee. Gedoetjes doen mij eten... Beetje vervelend.

Kuikentje wil de hele avond al niet slapen, dus pak m zo maar weer in mijn vleugels.
Gelukkig slaapt hij tot nu toe heel goed snachts! Overdag en 's avonds mag hij wel iets meer slapen!
Volgens mij heeft iedereen wel eens zo'n soort actie :-P Bij mij was het een colafles. Ik wilde hem neerzetten om de dop erop te draaien, en luisterde net naar ... weetikveel, mijn broertje die iets over school vertelde of zo? Ik zat in ieder geval totaal niet op te letten, zoals een puber wel kan, en ik zette die colafles neer. Naast de tafel in plaats van erop. Mijn ouders kwamen een tijd niet toe aan schilderen in huis, vorig jaar is eindelijk de colavlek op het plafond overgeschilderd :bye:
De heren kwamen er niet uit voor aanstaande weekend. Dus wordt het het weekend daarna. En ze bellen nog over waar en wanneer.... :lol:
En ik heb mezelf ontzettend verwend vandaag! Want wel een succesvol shoprondje.
Tobber: ik was bij Massimo en ze hebben ook dit seizoen mooie truitjes en vestjes.

https://d3p13q7ms5uo8z.cloudfront.net/m ... 280@2x.jpg
oudblond wijzigde dit bericht op 09-10-2019 20:15
8.24% gewijzigd
Oudblond schreef:
09-10-2019 19:31
De heren kwamen er niet uit voor aanstaande weekend. Dus wordt het het weekend daarna. En ze bellen nog over waar en wanneer.... :lol:
Benieuwd of ze er dan wel uitkomen 😝
Wat tof dat je jezelf hebt kunnen verwennen!!
Ook een mantel?

Zie geen plaatje.

Wat een gedoe zeg tussen man en zijn pa. :rofl:
Ik zou daar heel melig van worden of irritatie op een gegeven moment..
Ze hoeven het midden oosten conflict niet op te lossen gelukkig ;-))
Oudblond schreef:
09-10-2019 19:33
En ik heb mezelf ontzettend verwend vandaag! Want wel een succesvol shoprondje.
Tobber: ik was bij Massimo en ze hebben ook dit seizoen dunnere mooie truitjes en vestjes.

https://d3p13q7ms5uo8z.cloudfront.net/m ... 280@2x.jpg
Die jurk 😍 staat je vast geweldig
lollypopje schreef:
09-10-2019 19:38
Die jurk 😍 staat je vast geweldig
NU zie ik plaatje ook..

:love:
Heel mooi!! Stijlvol, sexy, stoer!
Ik paste een prachtige mantel bij Ted Baker.
Afbeelding

Helaas passend in de schouders maar veel te wijd in de taille. Ik had een beetje veel plooien waardoor ik een stokje in een rol stof leek. Zo jammer want ik vind hem echt heel mooi! Dit model of een model met een 'rok' en dan nog een capuchon.... Helaas niet te vinden.
lollypopje schreef:
09-10-2019 19:37
Benieuwd of ze er dan wel uitkomen 😝
Ik bemoei me er gewoon niet mee!
Maar jij hebt een date met een heerlijk badje!
Wat jammer dat hij jou niet mooi paste Blond
Oudblond schreef:
09-10-2019 20:00
Ik bemoei me er gewoon niet mee!
Maar jij hebt een date met een heerlijk badje!
En bovenal een heerlijk Blondje 😍
benmamma schreef:
09-10-2019 19:43
NU zie ik plaatje ook..

:love:
Heel mooi!! Stijlvol, sexy, stoer!
Uiteraard want zo ben ik! :whistle: :D
Oudblond schreef:
09-10-2019 20:11
Uiteraard want zo ben ik! :whistle: :D
Haha, dat weet ik niet, heb geen beeld maar de jurk is het iig wel!

Die mantel is ook mooi.
Maar doet je sexy you dus geen goed. Lap stof om een stokje :rofl:

Volgens mij zijn wij naast elkaar een mooie vrouwelijke versie van de dikke en de dunne ;-))

Ik nog steeds niet geshopt.
Volgende week een paar dagen weg met een vriendin.
Kosten gedrukt door bij mijn ex vriend te overnachten. Dan gaat het lukken.
Shoppen dat is stap te ver helaas.
Zin in!

Iemand nog tips voor Alkmaar?
Oudblond, wat een mooie jurk! Ik weet niet precies wat je bedoelt met mantel, maar ik ben vorige week wel geslaagd voor een donkergrijze, wollen winterjas tot op te knie, een paar knopen, en een capuchon. Bij P&C, of all places, waar ik normaal gesproken niet kom, maar nu eens binnenliep. Ze hadden verschillende modellen.

Ik heb vandaag trouwens al even online gekeken, en ga zeker nog even in de winkel kijken naar die truitjes.
@BM leuke stad, maar verder dan dat kom ik niet :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven