Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
benmamma schreef:
22-10-2019 14:11
Ik ga stoppen.
En de reden ligt ongetwijfeld aan mij. Laat ik dat ff voorop zetten.
Ik heb niet het idee dat ik wat toevoeg en merk ook weinig tot geen respons op mijn reacties.

Daar is niks mis mee, niks moet alles mag.
Ik trek het, momenteel, niet iig.
Ik laat me morgen anonimiseren.
Zal hier heus nog wel eens lezen. De mooie dingen onthouden.

Ik wens jullie allemaal sterkte, kracht, geluk, plezier, warmte, lol, liefde, gezondheid, en alles wat jullie maar mogen wensen. Wees lief voorelkaar :rose: :hug: :lips: :heart:
Stoppen? Waarmee? Dit topic, dit forum, internet, ...?

Ik denk niet dat je niets toevoegt, integendeel zelfs. Het is mij ook nooit opgevallen dat er vaker geen respons op jouw reacties komt dan op die van anderen (in dit topic tenminste, voor de rest van het forum kan ik het niet zeggen). Misschien kun je aangeven als je graag (meer) reacties wil, als je depressie bijvoorbeeld even heel zwaar is? Op anoniem gaan heeft namelijk ook nadelen (zeker weten geen reacties meer ;-) ), en ik hoop dat je er nog een nachtje over slaapt voor je dat doet.
Coco, de duif is onderweg naar je :mail:
There is always something happening, and it's usually right now
Valkyra schreef:
22-10-2019 18:11
toch altijd een mooie herinnering als hij weer inlogde en met een glimlach op zijn gezicht weer een bericht plaatste in dit topic :)

En zo te horen was het ook iets dat jullie beiden deelden? Het schrijven op Viva? Je bent hier ook van harte welkom op dit topic hè? :bigkiss:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Gecondoleerd Valkyra, wat een verschrikkelijk nieuws
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Pfffff ben echt blij dat de week op de helft is. Is echt idioot druk op mijj werk momenteel.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
22-10-2019 18:30
Pfffff ben echt blij dat de week op de helft is. Is echt idioot druk op mijj werk momenteel.
Vertel!
Oehoeh!! Man heeft me daar toch een leuk idee! Bijna klaar.
Heeft een magnetische plaat in een mooie kleur gespoten en gaat die boven de WC hangen. Wordt een 'memories' bord, met mijn magneetjes (die ik van iedereen die op vakantie/zakenreis/watdanook biets), kaartjes die ik wil bewaren, en andere memorabele dingetjes.
Zo leuk!!
Grobbekuiken_ schreef:
22-10-2019 18:30
Vertel!
Drie man minder dan normaal door diverse redenen 😝 en dat is op een klein team vrij veel :P
Grobbekuiken_ schreef:
22-10-2019 18:34
Heeft een magnetische plaat in een mooie kleur gespoten en gaat die boven de WC hangen. Wordt een 'memories' bord, met mijn magneetjes (die ik van iedereen die op vakantie/zakenreis/watdanook biets), kaartjes die ik wil bewaren, en andere memorabele dingetjes.
Zo leuk!!
Wat leuk kuiken.
Klinkt als mijn koelkast 😍
BM: *houdt hoofd een beetje scheef, pruilt even en fluistert* Zou je er ajb nog een nachtje over willen slapen? Ik vind je namelijk ook een grote lieverd die hier thuishoort.
*duimduimduim*
Maar je moet natuurlijk datgene doen dat goed voor jou voelt!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ben Agent Carter aan het kijken. Speelt zich af in de jaren 40.... Ik wil al haar outfits 😍
Huh... ik zie quotes van postst die ik niet zie :blond:
En in die quotes lees ik boodschappen waar ik uit op kan maken dat er iets 'ergs' met iemand is gebeurd maar verder kan ik er geen touw aan vasknopen :blond:
lollypopje schreef:
22-10-2019 19:34
Ben Agent Carter aan het kijken. Speelt zich af in de jaren 40.... Ik wil al haar outfits 😍
Sorry. Die zijn al gereserveerd :A:
Oudblond schreef:
22-10-2019 19:34
Huh... ik zie quotes van postst die ik niet zie :blond:
En in die quotes lees ik boodschappen waar ik uit op kan maken dat er iets 'ergs' met iemand is gebeurd maar verder kan ik er geen touw aan vasknopen :blond:
De gequote persoon is geband vanwege trollen. Kennelijk verdwijnt dan alles van haar.
Oudblond schreef:
22-10-2019 19:35
Sorry. Die zijn al gereserveerd :A:
Pffffff :'(
Grobbekuiken_ schreef:
22-10-2019 18:16
Coco, de duif is onderweg naar je :mail:
:mail: gevonden en teruggestuurd!
Grobbekuiken_ schreef:
22-10-2019 18:34
Zo leuk!!
Gaaf!!
lollypopje schreef:
22-10-2019 19:36
De gequote persoon is geband vanwege trollen. Kennelijk verdwijnt dan alles van haar.

Ja, gevalletje 'jammer'. 😛

Hoop ook dat Benmamma er nog even een nachtje over slaapt.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Eindelijk weer eens bijgelegen, was een paar weekjes niet in dit topic geweest zag ik :O

Lieve Benmamma, ik ga je missen op dit forum! Al voor dit topic had ik bewondering voor jou, je bent zo dapper en lief en positief, ondanks je financiën en zo. Ik hoop heel erg dat je je wilt bedenken. Mocht je toch echt gaan: alle goeds voor jou, ik hoop dat je de mooie vakantieplannen die je hebt met je zoon snel verwezenlijkt gaan worden, ik ga je missen hier :hug:
:hello: Marana! Ik miste je hier! Drukke boel bij jou?
Dochter van een vriend wordt 18. Wij kennen haar niet heel goed omdat we meestal ergens op restaurant of zo met haar ouders afspreken. In de zomer waren we bij hen thuis (voor degene die het in een ander topic lazen: toen werd er 1 Lidl maaltijdpakket klaargemaakt voor 5 mensen :P maar het zijn echt lieverds die me heel erg gesteund hebben).
Gisteren kreeg ik een appje van dochter: Of man en ik ajb naar 'de grote fuif' voor haar 18de verjaardag willen komen. Vriend appte me dat dochter 'zeurde' dat hij ons moest uitnodigen want ze wil ons graag aan haar vrienden showen. Hij heeft haar mijn nummer gegeven waarna ze drie dagen heeft zitten bedenken wat ze zou schrijven. Zo schattig! We hebben blijkbaar indruk gemaakt :biggrin:
Aahhwww wat lief Blond. En jullie zijn dan ook een indrukwekkend stel ;)
Hoop wel dat het dan met de hapjes beter geregeld is :P
lollypopje schreef:
22-10-2019 20:14
Aahhwww wat lief Blond. En jullie zijn dan ook een indrukwekkend stel ;)
Hoop wel dat het dan met de hapjes beter geregeld is :P
Als we er bij kunnen zijn (weekend en 250 km rijden) zorg ik in elk geval dat we eerst bij een frituur stoppen! :D
Oudblond schreef:
22-10-2019 20:16
Als we er bij kunnen zijn (weekend en 250 km rijden) zorg ik in elk geval dat we eerst bij een frituur stoppen! :D
Klinkt heel verstandig :P
Lieve schatten...

Ik slaap er nog een nachtje over. Voel me slecht, fysiek en mentaal. Depressie is er weer volop, mijn lijf doet pijn. Na maanden weer menstruatie, en hoe...

Ik zit dan erg met mezelf in de knoop. Zeg de verkeerde dingen. Verwacht de verkeerde dingen. En doe ook nog wel eens de verkeerde dingen. Jaag mensen weg.
Meest veilige is dan afsluiten van de rest van de wereld.

De dagen weg hebben mij goed gedaan. Dus zeker geen spijt. Alleen wel fors over mijn grens gegaan en daar krijg ik nu de rekening van.

Ik slaap er nog een nachtje over.

Liefs van een gecompliceerde vermoeide, onzekere muts

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven