Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie alvast WP! En ik duim mee voor jullie!

Blond, wat naar! Beterschap! En hou het goed in de gaten hè, de HAP heeft het ook wel eens fout...
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
@Lady: Als ik hogere koorts krijg, ga ik naar de eerste hulp. Ik heb een paar auto immuun aandoeningen en dus al een zwak lijf.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
blondje :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor jullie WP
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oudblond schreef:
14-09-2019 14:16
@Popje. Ronduit prut. Ik heb (o.a.) een onderhuidse ontsteking bij mijn ribben. Ernstig groot en pijnlijk en man heeft schrik dat er een bloedvergiftiging van kan komen. De HAP denkt daar anders over en vindt dat ik maandag naar de HA kan (afspraak stond al). Ben koortsig en beroerd van de pijn. Slapen lukt ook al niet.

*Einde klaagzang*
Bah, dat klinkt behoorlijk pijnlijk. Rustig aan blondje :bigkiss:
Getver Blond dat klinkt erg naar. Rustig aan doen, weerstand proberen op te krikken en je koorts goed in de gaten houden :hug: Sterkte!

WP, wat een stom gedoe is dat ook he, dat hele traject, bah. Wij hebben destijds bij de allereerste stap al gezegd dat we dat niet gingen doen, geen medicalisering (nooit een kind gekregen en nu gescheiden en het is wel prima zo). Hopelijk zorgt de vakantie voor genoeg ontspanning, want stress verhoogt de kans van slagen niet zeg maar. Geniet van elkaar de komende weken!
Westerpaviljoen schreef:
14-09-2019 14:25
Nou we zijn afhankelijk van IUI en we hebben nog 4 keer te gaan en daarna is het klaar. Nee geen IVF verder.

En shifty ......datmagiikhiernietzeggen.

Nou voorruitdanmaar. Ik zal toch voor je duimen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Blond, pas goed op jezelf. :hug:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Dank lieverds. Ik heb de beste waakhond die er bestaat de hele dag en nacht aan mijn zijde. Man is in staat om me hoogstpersoonlijk - tegenstribbelend en wel - onder zijn arm te pakken en naar het ZKH te brengen. Dus ik ben alert op de koorts en hij op mij in z'n geheel (vet irritant maar heel lief).

Intussen probeert hij een 'onzichtbaar' net op te hangen op het balkon om de katjes buiten te kunnen laten. Da lukt nog nie zo, zulle we ma zegge. Stiekem zit ik me erg vrolijk te maken om zijn denkfouten in meten en spannen. Maar he, zolang als ik me niet mag bemoeien, doe ik dat braaf niet. Ik kom wel met de oplossing als hij klaar is om even rustig te luisteren :mrgreen:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Beterschap, Blond!

WP, ik zal ook duimen.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond, dat klinkt niet goed hoor, van die ontsteking. Is dat dezelfde waar je al een afspraak voor had gemaakt, maar die dus snel erger wordt? (En je schreef in het vorige topic geloof ik iets over een huisarts die graag snijdt? Klinkt pijnlijk :( Zeg 'm maar dat 'ie van goed verdoven ook een hobby moet maken!) En ik durf het bijna niet te vragen, maar... hangt het net al?

Westerpaviljoen, jullie hebben al een kindje, toch? Dan hoop ik dat in dit geval behaalde resultaten wel een garantie voor de toekomst zijn. En dat je al een beetje minder stress hebt, nu je vakantie hebt.

Ik heb vandaag heerlijk in het zonnetje aan het water gezeten, met een boekje. Beetje lezen, eendjes kijken, dat werk. Ik moest eigenlijk andere dingen doen. Maar die liggen al lang, dus ik vond dat die nog wel even konden wachten. En ik heb ook al niet gekookt vandaag, maar makkelijk gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om je weer even te lezen Tobbertje! Helemaal gelijk dat je deze mooie zomerse dag gebruikt hebt voor waar hij voor is: Genieten en even niets anders. Goed dat je dat wat 'al lang moest' nu ook nog even kon parkeren.

Ja ik had o.a. een afspraak voor dit 'bultje' dat hij open zou maken. Maar dat is in 2 dagen plots zijn eigen leven gaan leiden met veel pijn en koorts.
Mijn huisarts past bij mij: Hij is van het oplossen en van het niet afschuiven. Mijn lijf heeft het talent tot dit soort onderhuidse bultjes maken en ik blijk echt een olifantenvel te hebben. HA trekt zelf de handschoenen aan en pakt de verdovingsspuit en scalpel. Ik voel me daar heel veilig en fijn bij. En hij zegt dat hij dan weer het gevoel heeft dat hij echt HA mag zijn. Beter dan een doorverwijzing waar ik dan weer x tijd op moet wachten en maar af moet wachten of er naar mij gekeken wordt.
Maar er speelt nog meer waarvoor ik een afspraak gevraagd had. Het is gewoon weer even niet zo lekker met dat lijf van me.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
@Blond :hug: Klinkt echt als een fantastische HA.

@Tobber Je hebt groot gelijk. Hier heb ik behalve een lading zooi bij de kringloop dumpen ook weinig gedaan, behalve van de zon genieten. Wel nog twee wassen gedraaid, maar die zitten nu in de droger te wachten tot ik ze morgen opvouw :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
fijn zo'n HA, Blondje!
Ik heb vandaag heerlijk zitten lezen, was veels te lang geleden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik vergeet het net! Man is een uur aan het meten, doorsteken, nagelen... niet recht, maat klopt niet.... bezig geweest. En toen was hij bereid om het net aan mij te geven. En helemaal verbaasd dat ik de woonkamer inging met dat net. Waar we kussens hebben waar je naalden in kan prikken en je dus dat net kan spannen tot je ziet hoe de afmetingen zijn. Balkon gemeten. In het op de kussens geprikte net de zijplankjes gerijgd, onderste stang erdoor geweven. Naar het balkon en bovenaan de constructie vast gemaakt. Nietjes in de houtjes aan de zijkant. Restanten weggeknipt. Klaar.
En man zit nu een beetje te muppen dat 'op mijn manier' de vierkantjes van het net zelfs zowel horizontaal als verticaal kloppen.
Goed stel zijn we :D En de katjes mogen vannacht weer genieten van hun buitenpaleis!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Grinnn geweldig stel zijn jullie. Ik zie het helemaal voor me :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
14-09-2019 20:24
Grinnn geweldig stel zijn jullie. Ik zie het helemaal voor me :proud:
Het grappige is dat hij ook wel weet dat hij het overzicht kwijt raakte omdat hij alles 'recht' wilde hebben. En dat ik hem aangaf dat - door het net op te spannen - pas een begin en plan gemaakt kon worden. Dus hij ging uit van dat 'ideale onzichtbare resultaat met perfecte vierkantjes'. Ik ging uit van 'dat net zie ik' maar dat kan wel strak gehangen worden.
De afwerking aan de kanten... WoW. Daar vind ik het voor mezelf al snel goed, maar hij niet: Dat is dus ook perfect. We hebben dus een mooi winterbalkon waar ook de katjes een speeltuin hebben :heart:
oudblond wijzigde dit bericht op 14-09-2019 20:57
0.21% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ha, wat een mooi verhaal van dat net. Jullie katten boffen maar :)
Alle reacties Link kopieren
Tobbert schreef:
14-09-2019 20:57
Ha, wat een mooi verhaal van dat net. Jullie katten boffen maar :)
Zeker. Maar meer bof ik nog met mijn partner en de katten. :love: En zij met mij :loveit:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
@Blond Goed team zijn jullie :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Blondje. Klinkt echt heel naar. En gewoon de hap weer bellen, ze wisselen iedere paar uur van assistenten en artsen. :hug:

Liva, die kleine van jou zorgt nu gewoon voor volle handjes zodat de (peuter) puberteit alleen maar mee kan vallen, super lief :love: . Je gaat je weg wel vinden mop, jullie moeten elkaar nog even goed leren kennen. En gewoon even samen huilen, doen alle nieuwbakken mama's.

WP, ik ga voor jullie duimen! Is een maandje pauze inlassen niet een idee? IUI is een zwaar traject... Ik vond het echt killing.

Hier begint het druk in mijn buik te worden. Een hoop gefriemel en gebubbel :love: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
@Kia las net iets over zwangerschaps cravings (augurken sap als waterijs, brrrr). Jij daar al last van?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
14-09-2019 21:11
@Kia las net iets over zwangerschaps cravings (augurken sap als waterijs, brrrr). Jij daar al last van?
Nope, ik heb wel heel veel honger! En eet dingen die ik normaal nooit zou eten. Zo eet ik nu af en toe van die soort appelflap gevallen. Die zagen er laatst lekker uit en gekocht... En ik hou dus echt niet van die dingen normaal. En eet vaker kip, blijkbaar is kind gek op appels en kip. :rofl:
Maar gekke dingen tot nu toe gelukkig niet. Ook geen behoefte aan zuur zoals velen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
@Kia Hou me op de hoogte, mocht er nog iets raar komen :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven