Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
14-09-2019 21:20
@Kia Hou me op de hoogte, mocht er nog iets raar komen :P
Zal ik doen! Ik hoop dat die gekkigheid niet gaat komen maar als ik de dames in mijn familie hoor komt die ellende nog. @(
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
14-09-2019 21:24
Zal ik doen! Ik hoop dat die gekkigheid niet gaat komen maar als ik de dames in mijn familie hoor komt die ellende nog. @(
Rond welke week? Dan weet ik vast wanneer ik je moet gaan uithoren 😜
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
14-09-2019 21:31
Rond welke week? Dan weet ik vast wanneer ik je moet gaan uithoren 😜
:rofl:

Ga ik voor je navragen. Wel aan het einde dus je hebt nog even. :proud:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Mooi hoe liefdevol ze er over praat

https://www.libelle.nl/mensen/angela-gr ... n-het-hem/


Je moet alleen niet de reacties op Facebook lezen :facepalm:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
15-09-2019 10:07
Mooi hoe liefdevol ze er over praat

https://www.libelle.nl/mensen/angela-gr ... n-het-hem/


Je moet alleen niet de reacties op Facebook lezen :facepalm:

Oh mooi ja. Ik heb nog altijd een beetje een zwak voor Angela Groothuizen. Heb haar een paar keer ontmoet toen ze nog bij de Dolly Dots was (dus da's heul lang geleden) en die houding die ik nu in het interview lees, herken ik terug. Heb haar verder niet meer gevolgd c.q. weet niks van haar leven. Alleen een 'good vibe'. Alleen jammer dat ze zich liet lenen voor het vorige seizoen van Obesitas; ik vond dat het programma niet okay omging met de kandidaten. Anyway, leuk artikel.

Blond, blij je hier te lezen! Ik deel de zorgen van je man wel, dus goed dat hij je zo bewaakt. ;-D
En heerlijk dat balkonverhaal.

WP, ik duim met je mee.

Met een boekje in de zon, eendjes kijken. Heerlijk. Ik heb gisteren ook nog goed genoten van het weer. Zit nu ook weer met het raam open, maar zou eigenlijk ook wel weer de zon in willen. Hmm. Ga ik ook gewoon maar doen dan, laptopje mee. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Ik duim ook voor je WP, maar betwijfel of je nog terug komt nu six geen sex is.
Alhoewel je nooit helemaal zeker weet wat er onder die dekentjes gebeurt 🤔

Dikke knuf Blond, die ontsteking klinkt echt naar. Bellen met de HAP he, als het echt ondragelijk wordt (nou ja, eerder eigenlijk). En je moet ook niet willen dat de ontsteking naar binnen slaat.

Vandaag weer zo'n lekere dag Tobbert? Want ik zeg genieten van de zon zolang ze er nog is.

Van het vorige topic weet ik niet meer dan dat ik hele toffe rode schoenen zag! Veel plezier en mee Nootje.

Oh en de moedige beslissing van Lady! Goed gedaan vrouw. Ik hoop dat je snel iets vindt waar je blij van wordt.

Heerlijk om je kuikenverhalen te lezen Lichtje. Ik weet niet meer zo goed hoe het bij mij was, dus nu komen er af en toe herinneringen terug. Of juist niet! En kan ik er alleen maar smakelijk om lachen ;-D

Ik had geen rare zwangerschapsverschijnselen als cravings e.d. Niet eens misselijk in de ochtend. Maar na 9 maanden toch een kind, dus wel echt zwanger geweest.

Ik sla de helft van de knussels over, maar mijn spanningsboog is kort en ben al weer klaar met schrijven :$

Nu verder met mijn Baba Ganoush (maken) en daarna weer de zon in. :sun:
Alle reacties Link kopieren
Haast je maar kittens met de baba....

Afbeelding

Te laat: Rennen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik kom wel terug hoor

De tweede keer is officieel mislukt
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Even pas op de plaats en met vakantie gaan. Even geen hormonen, eisprongen en spanning WP. Het zal jullie allemaal goed doen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
:hug: WP! Ik weet wat het is, heb ook 6 iui pogingen gehad. En daarna zijn wij wel doorgegaan met ivf. Resultaat ligt nu in de box te mekkeren. Ehhhh te kwaken, want is natuurlijk een kuikentje.

Hahaha heerlijk dat balkon verhaal! Ik zie het zo voor me hoe dat daar gegaan is!
Blond rustig aan doen he! Hoop dat de huisarts je goed helpt!

Ehhh ik weet niet meer wat ik allemaal gelezen heb!....
In ieder geval hoi Kittens! En hoiiii allemaal!

Mijn kuiken piept weer heel hard, geen idee waarom, denk alweer honger.... Pfffff voedselmachine.....
Laters!
:hug: WP! Ik geef toe, daar ben ik ook heel erg bang voor. Wat als we eindelijk mogen en het mislukt? Lijkt me zo naar :hug:
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
16-09-2019 12:41
:hug: WP! Ik geef toe, daar ben ik ook heel erg bang voor. Wat als we eindelijk mogen en het mislukt? Lijkt me zo naar :hug:
Ik heb er al een hè? Dus dat is wel anders. Als het na de IUI niet lukt is het klaar maar heb ik al wel de gouden medaille.....

Overigens heeft blaag in de trein anderhalf uur geconcentreerd naar dierenfilmpjes zitten kijken. En nog geen twee jaar oud.
Alle reacties Link kopieren
Ach WP wat jammer... maar nu eerst lekker vakantie, even aan andere dingen denken.

Hier een redelijk relaxt dagje. Wel weer vroeg begonnen, de bouwvakkers willen om 7.00 uur naar binnen. Maar we zijn in de afbouwfase! Vandaag ook het nieuwe kattenluikje geintroduceerd... de verpakking meldt dat je de katten moet verleiden hun kop een paar seconden in het kattenluikje te houden, wij hebben het (op advies van een forumster ooit) andersom gedaan: het kattenluikje tegen de katten aan gehouden voor het herkennen van de microchip. Ze vonden het niet grappig ;-D maar hopelijk gaan ze er veel plezier van hebben.

Blond, hoe ist?
Kittens, hoi :hello:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Oudblond, huisarts overleefd? Voel je je al beter?

WP, balen dat het niet gelukt is met deze poging. Hopelijk overschaduwt dat jullie vakantie niet. Fijn dat de kleine zo rustig naar filmpjes keek in de trein. Hopelijk hoefden jullie niet veel verder dan die 90 minuten...
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
16-09-2019 12:41
:hug: WP! Ik geef toe, daar ben ik ook heel erg bang voor. Wat als we eindelijk mogen en het mislukt? Lijkt me zo naar :hug:
Na IUI heb je nog verschillende opties. :hug:

Balen WP... hoezo is het na deze zes pogingen klaar?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
WP, dat is verdrietig.

Ik ben op vakantie en... ziek. Mijn darmen hebben iets niet leuk gevonden en daar heb nu al dagen flink last van. Balen. Maar het huisje is fijn en het uitzicht is erg mooi. Dus vermaken me we ons ook wel zonder de deur uit te gaan. Maar ik had het liever anders gezien. Wie weet morgen.
Alle reacties Link kopieren
O wat naar Coco. Beterschap! Ik hoop dat je de komende dagen wel het huisje uit kunt. Ben je in NL? Het wordt best lekker weer deze week.
The owls are not what they seem
LadyL0101 schreef:
17-09-2019 08:12
O wat naar Coco. Beterschap! Ik hoop dat je de komende dagen wel het huisje uit kunt. Ben je in NL? Het wordt best lekker weer deze week.
Dank je! Nee, we zitten net over de grens. Het weer is ook echt prima hier! We hebben lekker buiten gezeten :)
Wat zijn jullie leuk met en naar elkaar!
Fijn om te lezen!
benmamma schreef:
17-09-2019 08:48
Wat zijn jullie leuk met en naar elkaar!
Fijn om te lezen!

:bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Benmama: Hartelijk welkom om mee te schrijven! Fijn dat je ons gevonden hebt!

Coco: Ik zeg het nog maar eens: Buiken zijn gewoon ontzettend stom. Hoop dat jullie vandaag toch nog iets kunnen ondernemen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
@Coco :hug: Hoop dat je toch kunt genieten van de vakantie 💋

@benmama Wij zijn ook gewoon leuk :proud:

@Blond hoe gaat het lieverd?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
We moesten zeven uur met de trein naar Berlijn:) daar zijn we nu.

Zes keer IUI: ik ben 42, vrouw 39, en vrouw vindt al het gefruit aan haar lichaam met alle injecties vreselijk. Dus daarom besloten: zes keer IUI en daarna is het klaar.
Alle reacties Link kopieren
@Popje: Ik ben verlost van 'de bult'. HA kreeg het niet goed verdoofd, dat werd naar spoed. Spoedarts spoot en poerde verder en kreeg niet alles goed weggesneden. Dat werd een roesje en chirurg. En nu heb ik ipv een 'bult' een 'gat'. Ik zal maar denken dat het een verbetering is en hopen dat het goed heelt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven