Slotje dan maar?

17-01-2015 14:27 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Schijtziek word ik van die sneue opmerkingen van bijdehante figuren die menen de waarheid in pacht te hebben. Zint het topic ze niet, of denken ze dat het ultieme antwoord zojuist gegeven is dan komt het hoor. Slotje dan maar? Slotje er op. Er kan nu een slotje op.

Waar haal je het gore lef vandaan om een topicopener zo in de zeik te zetten. Te doen alsof een topic gezeur is. Eigenlijk zou zo'n opmerking meteen met een ban bestraft mogen worden.

Ik ben niet van het staffen, dat vind ik verlinken, maar ik maak mij on-ge-loof-lijk boos over zoveel tentoongestelde minachting. Een topic bloedt dood, of wordt door de moderators gesloten, maar niet, ik herhaal, NIET op verzoek van de eerste de beste mafkees die denk dat ie het allemaal wel weet.
Slotje dan maar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hier ben ik het wel mee eens ja.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:viva-amber schreef op 17 januari 2015 @ 14:29:

Slotje dan maar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zo ist Willem en niet anders.!

Nou slotje dan maar?
Had dit lekker in het Naarpraattopic gezet; had het nog een leuke rel kunnen worden door het noemen van namen en zo.
Waarvan akte, Willem

Maar ik vind dat je een punt hebt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
100% eens.
Maar ja, minachting heeft natuurlijk ook vaak een reden. Iemand is zojuist door zijn baas op een fout betrapt of werd niet gegroet door zijn buurvrouw. Die kant kan je opdenken. Afreageren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Of deze:

Zo Willem, dat is dan ook weer gezegd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Amen!

Ik snap het wel een beetje, dat je je hieraan ergert.

Maar om nou on-ge-loof-lijk boos te zijn hierover, dat snap ik dan weer niet.
Oké, maar het gebeurt ook dat een TO'er heel vaak aangeeft te willen stoppen met de topic en toch maar door blijft gaan met reageren. Wat dan? Anderen reageren daar dan ook weer op. En dan? Dan geeft iemand aan 'Nou slotje' dan maar.....

"Ik snap het wel een beetje, dat je je hieraan ergert.

Maar om nou on-ge-loof-lijk boos te zijn hierover, dat snap ik dan weer niet"
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Schijtziek word ik van die sneue topics van bijdehante moraalridders die menen de waarheid in pacht te hebben. Zint het forum ze niet, of denken ze dat er vervelende antwoorden worden gegeven, dan komt het; ze openen een topic over het forumgedrag van anderen.

Waar haal je het gore lef vandaan om anderen zo in de zeik te zetten. Te doen alsof reacties gezeur zijn. Eigenlijk zou zo'n topic meteen met een ban bestraft mogen worden.

Ik ben niet van het staffen, dat vind ik verlinken, maar ik maak mij on-ge-loof-lijk-boos over zoveel tentoongestelde veroordeling. Een forum is openbaar en de moderators moderen, maar niet, ik herhaal NIET zijn de moraalridders hier de baas. De eerste de beste mafkees die denkt dat ie het allemaal wel weet. En die ons komt vertellen hoe we mogen reageren. Bah!
Zullen we dan voortaan schrijven "tietjes dan maar"?
.
quote:sandt2.0 schreef op 17 januari 2015 @ 15:21:

Schijtziek word ik van die sneue topics van bijdehante moraalridders die menen de waarheid in pacht te hebben. Zint het forum ze niet, of denken ze dat er vervelende antwoorden worden gegeven, dan komt het; ze openen een topic over het forum gedrag van anderen.

Waar haal je het gore lef vandaan om anderen zo in de zeik te zetten. Te doen alsof reacties gezeur zijn. Eigenlijk zou zo'n topic meteen met een ban bestraft mogen worden.

Ik ben niet van bet staffen, dat vind ik verlinken, maar ik maak mij on-ge-loof-lijk-boos over zoveel tentoongestelde veroordeling. Een forum is openbaar en de moderators moderen, maar niet, ik herhaal NIET zijn de moraalridders hier de baas. De eerste de beste mafkees die denkt dat ie het allemaal wel weet. En die ons komt vertellen hoe we mogen reageren. Bah!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Schijtziek? Als in dunne spetterpoep? Serieus? Waarom?
quote:sandt2.0 schreef op 17 januari 2015 @ 15:21:

Schijtziek word ik van die sneue topics van bijdehante moraalridders die menen de waarheid in pacht te hebben. Zint het forum ze niet, of denken ze dat er vervelende antwoorden worden gegeven, dan komt het; ze openen een topic over het forum gedrag van anderen.

Ik ben niet van bet staffen, dat vind ik verlinken, maar ik maak mij on-ge-loof-lijk-boos over zoveel tentoongestelde veroordeling. Een forum is openbaar en de moderators moderen, maar niet, ik herhaal NIET zijn de moraalridders hier de baas. De eerste de beste mafkees die denkt dat ie het allemaal wel weet. En die ons komt vertellen hoe we mogen reageren. Bah!

Leuk geprobeerd, maar wel wat kromme zinnen.

Ik appelleer aan fatsoensnormen, aan het niet afbranden van mensen die een topic openen. Jij daarentegen bent een exponent van de grote groep aso's die verbaal hooliganisme bedrijven. Jij valt mij aan op het feit dat ik mensen vraag zich fatsoenlijk te gedragen. Met deze reactie schaar jij je in het rijtje dommeriken die alleen maar weten te schreeuwen en beledigen.. En dat pleit niet voor je helaas.
quote:willem1959 schreef op 17 januari 2015 @ 16:26:

[...]

Ik appelleer aan fatsoensnormen, aan het niet afbranden van mensen die een topic openen. Jij daarentegen bent een exponent van de grote groep aso's die verbaal hooliganisme bedrijven. Jij valt mij aan op het feit dat ik mensen vraag zich fatsoenlijk te gedragen. Met deze reactie schaar jij je in het rijtje dommeriken die alleen maar weten te schreeuwen en beledigen.. En dat pleit niet voor je helaas.Je hebt over mijn " ga naar Napraat "- tip heen gelezen, begrijp ik?
De strekking kan ik wel volgen ja. Soms vind ik het ook wat ongepast maar ik maak me er gelukkig niet zo druk om.

[...]

Ik appelleer aan fatsoensnormen, aan het niet afbranden van mensen die een topic openen. Jij daarentegen bent een exponent van de grote groep aso's die verbaal hooliganisme bedrijven. Jij valt mij aan op het feit dat ik mensen vraag zich fatsoenlijk te gedragen. Met deze reactie schaar jij je in het rijtje dommeriken die alleen maar weten te schreeuwen en beledigen.. En dat pleit niet voor je helaas.

Ja hoor, kom op zeg. Dit is een parodie, die zou jij met zo'n avatar toch moeten herkennen!

Waarom moet je een topic openen om te vragen of mensen zich fatsoenlijk willen gedragen, daar is namelijk al iets voor; moderators! En met dit topic doe je hetzelfde als wat je veroordeelt, een ander aanvallen op zijn manier van posten. Het is nu alleen niet specifiek tegen één poster, maar meer algemeen. En jeetje we hebben hier ook al algemene voorwaarden waar ook zulke regels in staan!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 januari 2015 @ 16:29:

[...]

Je hebt over mijn " ga naar Napraat "- tip heen gelezen, begrijp ik?Nou nee. Zou die het goed doen daar?

[...]

Oh.

Je maakt geen grapje?

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven