Sneeuw! de bus rijdt niet!
zondag 20 december 2009 om 17:10
zondag 20 december 2009 om 17:28
quote:tangerine schreef op 20 december 2009 @ 17:26:
Ik heb geen wandelschoenen, sneeuwlaarzen, of dat soort dingen. Ik heb hakjes. Gympies. En ok, ook nog sportschoenen. Wat raden jullie me aan?
Thuisblijven.
Of sokken over je schoenen, dat heb ik op een ander topic gelezen. Of met Paque meevliegen in die heli.
Ik heb geen wandelschoenen, sneeuwlaarzen, of dat soort dingen. Ik heb hakjes. Gympies. En ok, ook nog sportschoenen. Wat raden jullie me aan?
Thuisblijven.
Of sokken over je schoenen, dat heb ik op een ander topic gelezen. Of met Paque meevliegen in die heli.
quote:tangerine schreef op 20 december 2009 @ 17:26:
Mijn zusje moest vroeger als het glad was met sokken over haar schoenen naar gitaarles. Mijn moeder was heel bang dat ze zou vallen met gitaar en al. En dus liep het arme kind met papa's geitenwollen sokken over haar schoenen. Maar het hielp wel.
Vind je dat iets?
Mijn zusje moest vroeger als het glad was met sokken over haar schoenen naar gitaarles. Mijn moeder was heel bang dat ze zou vallen met gitaar en al. En dus liep het arme kind met papa's geitenwollen sokken over haar schoenen. Maar het hielp wel.
Vind je dat iets?
zondag 20 december 2009 om 17:29

zondag 20 december 2009 om 17:30
Hahahahah, werkt dat écht, sokken? Wat grappig. Ja, dat zou kunnen, over m'n sportschoenen, al is dat stylish totáál onverantwoord
. Als ik er echt uit moet, ga ik het toch maar doen. Gelukkig ben ik vrij morgen, dus ik heb nog even uitstel van de executie... (Er ligt nog wat eten in de koelkast, voorraadkast en vriezer...)

zondag 20 december 2009 om 17:31
Maar de mensen die in de gezondheidszorg werken , politie, brandweer etc die vinden allerlei mogelijkheden om TOCH op hun werk te verschijnen dit weekend..
(sommige al een week lang in het noorden)
sorry maar dan kom ik al t hele weekend een paar zeikerds hier op het forum tegen die niet weten hoe ze op hun werk moeten komen..
Kijk ben je afhankelijk van het OV .. en dat rijdt dan bv morgen niet .. tja dan kan je altijd nog zoeken naar een andere mogelijkheid bv collega die met de auto gaat en in dezelfde stad/dorp woont..
Als laatste kan je je baas bellen om te melden dat er geen OV is en wat te doen ....
(sommige al een week lang in het noorden)
sorry maar dan kom ik al t hele weekend een paar zeikerds hier op het forum tegen die niet weten hoe ze op hun werk moeten komen..
Kijk ben je afhankelijk van het OV .. en dat rijdt dan bv morgen niet .. tja dan kan je altijd nog zoeken naar een andere mogelijkheid bv collega die met de auto gaat en in dezelfde stad/dorp woont..
Als laatste kan je je baas bellen om te melden dat er geen OV is en wat te doen ....
zondag 20 december 2009 om 17:32

zondag 20 december 2009 om 17:34
quote:Solomio schreef op 20 december 2009 @ 17:30:
Maar er zijn geen sokken groot genoeg om over mijn schoenen aan te trekken. Wat moet ik nou?
Daar zeg je wat, ik heb ook niet zulke grote sokken eigenlijk.
Maakt het materiaal nog uit? Want geitenwol heb ik niet. Ik heb wel synthetisch. Katoenen sokjes en sportsokken. (Vast ook katoen.)
Maar er zijn geen sokken groot genoeg om over mijn schoenen aan te trekken. Wat moet ik nou?
Daar zeg je wat, ik heb ook niet zulke grote sokken eigenlijk.
Maakt het materiaal nog uit? Want geitenwol heb ik niet. Ik heb wel synthetisch. Katoenen sokjes en sportsokken. (Vast ook katoen.)
zondag 20 december 2009 om 17:34
zondag 20 december 2009 om 17:35
quote:Solomio schreef op 20 december 2009 @ 17:32:
Wel jammer Paque, ik wilde net op een ander topic melden dat ik jou graag wil ontmoeten. Maar als jij de deur niet uit durft..........
ja maar ik durf wel als de sneeuw weg is. In april.
En tot die tijd kan ik wel ontvangen hoor. Ik ga toch maar niet werken.
Wel jammer Paque, ik wilde net op een ander topic melden dat ik jou graag wil ontmoeten. Maar als jij de deur niet uit durft..........
ja maar ik durf wel als de sneeuw weg is. In april.
En tot die tijd kan ik wel ontvangen hoor. Ik ga toch maar niet werken.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!