Sneeuw! de bus rijdt niet!
zondag 20 december 2009 om 17:10
zondag 20 december 2009 om 17:54
zondag 20 december 2009 om 18:19
quote:xDoortjex schreef op 20 december 2009 @ 17:54:
Niet dat ik weet of hij een marinepak heeft, maar anders doe je je ogen maar een beetje dicht en doe je alsof
(ik zou nu een heel fout grapje kunnen maken, maar ik doe het niet )ah doe is doe is doe is...... (ik weet dat het eens is! )
Niet dat ik weet of hij een marinepak heeft, maar anders doe je je ogen maar een beetje dicht en doe je alsof
(ik zou nu een heel fout grapje kunnen maken, maar ik doe het niet )ah doe is doe is doe is...... (ik weet dat het eens is! )
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!

zondag 20 december 2009 om 18:19
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 december 2009 @ 17:15:
Nou sorry hoor, reageer eens even normaal. Ik zit niet te wachten op dat soort reacties.
Ik ben gewoon hartstikke bang om te vallen!Ik kan me hier echt wel iets bij voorstellen dat je hartstikke bang bent om te vallen. Begin dit jaar heb ik mijn been gebroken gehad, ik kan weer goed lopen, maar toch, vandaag bergschoenen aangedaan en een klein blokje om gelopen. Ik was blij dat ik weer thuis was,je loopt met andere gedachten en dus een ander gevoel. Sterkte en als je het niet durft, gewoon niet erdoor heen gaan.
Nou sorry hoor, reageer eens even normaal. Ik zit niet te wachten op dat soort reacties.
Ik ben gewoon hartstikke bang om te vallen!Ik kan me hier echt wel iets bij voorstellen dat je hartstikke bang bent om te vallen. Begin dit jaar heb ik mijn been gebroken gehad, ik kan weer goed lopen, maar toch, vandaag bergschoenen aangedaan en een klein blokje om gelopen. Ik was blij dat ik weer thuis was,je loopt met andere gedachten en dus een ander gevoel. Sterkte en als je het niet durft, gewoon niet erdoor heen gaan.
zondag 20 december 2009 om 18:24
zondag 20 december 2009 om 18:24
quote:xDoortjex schreef op 20 december 2009 @ 17:54:
(ik zou nu een heel fout grapje kunnen maken, maar ik doe het niet )
Ah toe, wel doen!
En toen werden het toch bitterballen ipv soep vandaag.
(ik zou nu een heel fout grapje kunnen maken, maar ik doe het niet )
Ah toe, wel doen!
En toen werden het toch bitterballen ipv soep vandaag.
zondag 20 december 2009 om 18:39
zondag 20 december 2009 om 18:41
zondag 20 december 2009 om 18:53
quote:Nammma schreef op 20 december 2009 @ 18:35:
Vroegah...toen ik een jaar of 12 was, had het heeeeel erg ge-ijzeld en konden we op de schaatsen naar school! Maar toen zag je veel mensen met sokken over de schoenen. Gewoon grote, slobbersokken en gaan met die banaan...
Oooow...dat was vroeger echt mijn grootste droom
Het leek mij echt fantastisch om te kunnen schaatsen over de straat.
Vroegah...toen ik een jaar of 12 was, had het heeeeel erg ge-ijzeld en konden we op de schaatsen naar school! Maar toen zag je veel mensen met sokken over de schoenen. Gewoon grote, slobbersokken en gaan met die banaan...
Oooow...dat was vroeger echt mijn grootste droom
Het leek mij echt fantastisch om te kunnen schaatsen over de straat.