Sneue single zaterdag

12-11-2016 20:39 87 berichten
Bij deze verklaar ik voor geopend: Sneue-single- kroeg!

Uiteraard we zijn sneu dus appelsap en kamillethee

Oww trouwens, wil iemand mij vertellen waarom thuis blijven op zaterdag officieel zo triest is? Is dat wel zo ?

Snap het zelf niet

Ik ga warme choco maken, meer liefhebbers?

En wat gaan jullie doen? (In navolging op Mevrouw Teau's zaterdagochtend topic)
Ik wel...
Ik heb vlinders

Kruip wel zo lekker mijn bed in met een leesboek
quote:zephora schreef op 12 november 2016 @ 20:45:

Ik heb warme chocolademelk gemaakt en een zak chips leeg gegeten. Sneu. Heb een tijdje gedate met mijn ex, kansloze exercitie natuurlijk. Vandaag een einde aan gemaakt. Stiekem voelt het toch een beetje treurig. Verder: Netflix en dit forum.

Ik date staak ook. Echt gedoemd om te mislukken.

Ik niet Netflix maar net door ander topic Popcorntime ontdekt en nu kijk ik Alice in Wonderland
quote:single1985 schreef op 12 november 2016 @ 21:41:

Ik heb vlinders

Kruip wel zo lekker mijn bed in met een leesboek

Oww dat klinkt ook niet gek...
Alle reacties Link kopieren
Alicemorgan, een appartement!
quote:Alicemorgan82 schreef op 12 november 2016 @ 21:43:

[...]

Oww dat klinkt ook niet gek...Ze zitten er al een tijdje zucht............. slapen is niet meer nodig en ik zweef gisteren ook weer contact gehad ik ga het wel zien
Ik sluit ook aan! Al vind ik mijn single status prima en ben ik zielsgelukkig zolang ik juist niet hoef te gaan stappen (harde muziek, flitslichten, veel mensen, veel prikkels = niet iets waar deze autist blij van wordt). Dus kat en ik zitten heel gelukkig thuis met de kachel aan (kat heeft zich voor de kachel geparkeerd) en ik zit met m'n laptop op schoot CSI te kijken. Ik heb al een verlanglijstje voor de goedheiligman gemaakt en naar zijn contacten in mijn familie gestuurd, en iedereen uitgenodigd om digitaal lootjes te trekken.

En nu ga ik op zoek naar een nieuw kopje thee. Ik heb al een kop rooibos en een kop jasmijn op, dus nu ga ik weer iets anders kiezen... Aangezien ik veel thee heb, is dat soms best een uitdaging!
Ik ben ook niet op zoek vind single zijn ook wel voordelen hebben

Hier aan de vanille/caramel thee
Ik ben ook single maar een happy single

Nu lekker op de bank met een wijntje en film op Netflix.
Ik ben inmiddels wakker geschrokken. Hemel wat erg! Lol.
Carpe Diem!
Hier is het allemaal voornamelijk maar ingewikkeld single zijn . Maar goed, ik mis het nu niet echt eigenlijk, dus we zien het vanzelf wel. Eerst maar even mezelf oplappen en dan kijken naar iemand anders
Single? Een nieuwe vlam? Vertel?
Ladygrey.. Dat ga ik ook doen.. Eerst verhuizen en dan mezelf opnieuw uitvinden/neerzetten en leuke dingen doen..
Er zitten hier mensen die mij kennen dus ga niet al te veel zeggen wel dat ik ........ al langere tijd ken en er sinds een paar weken bijna dagelijks contact is en dat dat verder gaat dan gewoon hoi en hoe was je dag gesprekken

Lady eerst goed voor jezelf zorgen dan komt de rest vanzelf
quote:marjolein853 schreef op 12 november 2016 @ 21:43:

Alicemorgan, een appartement!

Nee bovenwoning!!!

Ja ik vind het ook geen drama om alleen te zijn maar soms ff wel...

Ik wil liever 24/7 happy single zijn maar is soms lastig. Zeker als ik ga ontkennen dat ik toch ooit wel weer samen wil zijn met een lief iemand.

Hoe doen jullie dat dan happys?
quote:Alicemorgan82 schreef op 12 november 2016 @ 22:05:

[...]

Nee bovenwoning!!!

Ja ik vind het ook geen drama om alleen te zijn maar soms ff wel...

Ik wil liever 24/7 happy single zijn maar is soms lastig. Zeker als ik ga ontkennen dat ik toch ooit wel weer samen wil zijn met een lief iemand.

Hoe doen jullie dat dan happys?

Me realiseren dat ik iig niet meer zo'n flapdrol als mijn ex wil

Zorgen dat ik zelf happy ben (werk, hobby's).

Ervan genieten dat ik lekker mijn eigen gang kan gaan. Wil ik een heel weekeind once upon a time kijken? Geen probleem. Hooguit gaat kat mauwen, maar die krijgt dan een snoepje en een knuffel en dan is ze weer blij. Wil ik een hele zondagmiddag zitten kleuren terwijl ik naar een kinderboek luister? Geen probleem. Ik hoef alleen maar rekening te houden met kat, en kat is al snel blij als ik maar in de buurt ben om regelmatig kopjes te ontvangen en knuffels, brokjes en snoepjes te geven is die ook happy.

En ik ben gewoon 'goed' in alleen zijn. Ik hou ervan.
Hier zijn er ook wel momenten dat ik iemand mis dan kom je thuis je hoofd zit vol en je zoekt een schouder of praatpaal om even je hart te luchten en dan is er gewoon niemand.

Soms mis ik gewoon iemand om even tegen aan te kruipen.

Maar vaak zat geniet ik ook van mijn vrijheid
Hier een nep-single want we latten door afstand en zien elkaar om de 14 dagen.

Nu sneu op de bank met een elektrische deken en een bak chips. Stiekem geniet ik enorm van mijn single avondjes.
quote:single1985 schreef op 12 november 2016 @ 22:13:

Hier zijn er ook wel momenten dat ik iemand mis dan kom je thuis je hoofd zit vol en je zoekt een schouder of praatpaal om even je hart te luchten en dan is er gewoon niemand.

Soms mis ik gewoon iemand om even tegen aan te kruipen.

Maar vaak zat geniet ik ook van mijn vrijheidGelukkig heb ik nog een huisgenoot die van knuffels houdt . Alleen wonen trek ik echt niet. Af en toe een avondje alleen daarentegen is heerlijk!
Alicemorgan, volgens mij gaat er nu wat door de war... Ik ga naar een appartement.. Op de derde etage met een groot balkon. Blij mee!

Krijg jij ook een nieuwe woning? Enne ook ik wil ooit weer een nieuwe relatie met alles erop en eraan.. (maar komende tijd alleen een beetje scharrelen)
Blueeyes: ik ben ook goed in alleen zijn.

Zit ook alleen maar in mn hoofd hoor...

Snap het ook niet goed want het ging een tijd goed. Misschien een mkment van verstandsverbijstering :-)

Voorlopig ben ik toch of druk met verbouwen en verhuizen...
Ik ben wel single, maar voel me alles behalve sneu, mag ik hier dan meeschrijven?
quote:Cateautje schreef op 12 november 2016 @ 22:26:

Ik ben wel single, maar voel me alles behalve sneu, mag ik hier dan meeschrijven?

Ik voel me ook niet sneu eigenlijk... zat heel even in mn hoofd.

Ja natuurlijk, gezellig Mevrouw Teau!!

Ik mag jou wel dus leuk!!
quote:marjolein853 schreef op 12 november 2016 @ 22:18:

Alicemorgan, volgens mij gaat er nu wat door de war... Ik ga naar een appartement.. Op de derde etage met een groot balkon. Blij mee!

Krijg jij ook een nieuwe woning? Enne ook ik wil ooit weer een nieuwe relatie met alles erop en eraan.. (maar komende tijd alleen een beetje scharrelen)

Oww haha sorry

Ja! Ik heb een paar weken terug een superhuis op een superplek gekocht.

Moet nog wel veel aan gebeuren..
Cateautje, ik geniet altijd van je schrijfsels over een zaterdagochtend.. Dus ik zeg: schrijf mee!

Enne, ik denk dat ik in het begin vreselijk ga genieten van het single zijn.. Tot er ergens een omslag komt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven