Snowplanet, wat aan?
maandag 29 november 2010 om 22:49
Morgen ga ik naar snowplanet voor een uurtje op de latten. Maar wat moet ik aan? Heb geen skikleding dus wat is wijsheid? Een spijkerbroek? Heb ook geen idee hoe koud het daar is.. Watvoor jas? Heb een dik kort donsjack maar ook een wat langere wollen.. Moeilijk moeilijk! (ik ga ook nog eens op date dus wil ook net in mn vormloze kloffie aan komen zetten.. )
Bedankt voor t meedenken!
Bedankt voor t meedenken!
dinsdag 30 november 2010 om 06:52
Wist je gisteren pas dat je vandaag naar Snowplanet zou gaan??? Echt hoor; voorbereiding is belangrijk!!
Probeer een skibroek te scoren. Lenen van iemand of ga nog snel ff naar Scapino voor een goedkoop exemplaar. Geloof me; drie keer op je snufferd en je bent er ontzettend blij mee!
Vergeet ook geen handschoenen! Zonder kan zelfs gevaarlijk zijn. En een muts en sjaal zijn ook aan te raden.
Probeer een skibroek te scoren. Lenen van iemand of ga nog snel ff naar Scapino voor een goedkoop exemplaar. Geloof me; drie keer op je snufferd en je bent er ontzettend blij mee!
Vergeet ook geen handschoenen! Zonder kan zelfs gevaarlijk zijn. En een muts en sjaal zijn ook aan te raden.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
dinsdag 30 november 2010 om 06:57