Snowplanet, wat aan?

29-11-2010 22:49 17 berichten
Morgen ga ik naar snowplanet voor een uurtje op de latten. Maar wat moet ik aan? Heb geen skikleding dus wat is wijsheid? Een spijkerbroek? Heb ook geen idee hoe koud het daar is.. Watvoor jas? Heb een dik kort donsjack maar ook een wat langere wollen.. Moeilijk moeilijk! (ik ga ook nog eens op date dus wil ook net in mn vormloze kloffie aan komen zetten.. )

Bedankt voor t meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Geen spijkerbroek in ieder geval, dat is geen gezicht hoor!!!
Ok minirok???????
Ik heb even gegoogeld: snow planet velsen-zuid heeft een constante temparatuur van -5 graden.
Ja dat zal vast snoezig staan! Maar als hij dus een echte boarder of skidude is dan is spijkerbroek gewoon bot done! Trainingsbroek? Fleecetrui?
Dank je, daar heb ik wat aan Dat worden dus vele lagen!
Ik heb geen trainingsbroek.. En in mn voddige joggingbroek, eh nee daar kom ik niet mee int openbaar. Maar hij is geen die hard boarder hoor, gewoon voor de fun.
Ik heb ook geen indoor sneeuwervaring maar met min 5 en veel beweging zou ik zou iig zorgen dat ik lang hempje aan had voor dat enorm koude blote stukje onderrug wat je vaak krijgt door een (heup) spijkerbroek,
Kan je niet van iemand een ski broek lenen?

Kan je al skieen? Want anders is na een paar keer vallen je broek nat en heb je het heel koud...
Dik kort donsjack klinkt ook beter dan iets van wol. Verhuren ze daar niet toevallig ook kleding? Dat je een ski broek kunt huren?
Ik zou een skibroek lenen ergens ofzo, zonder is geen doen.
Nogmaals geen ervaring, maar een regenbroek is dan bijv. geen optie?
't is een date he
Wist je gisteren pas dat je vandaag naar Snowplanet zou gaan??? Echt hoor; voorbereiding is belangrijk!!

Probeer een skibroek te scoren. Lenen van iemand of ga nog snel ff naar Scapino voor een goedkoop exemplaar. Geloof me; drie keer op je snufferd en je bent er ontzettend blij mee!

Vergeet ook geen handschoenen! Zonder kan zelfs gevaarlijk zijn. En een muts en sjaal zijn ook aan te raden.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Nog een betere tip: Neem een warme choco en blijf van achter glas kijken hoe hij de piste af zoeft. Glimlach iedere keer als hij voorbij komt en zeg hem na afloop hoe goed hij is!

Zo kom je dat uurtje veel relaxter, representatiever en efficienter door
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik kan wel skieen, tenminste ben 2 x op wintersport geweest een paar jaar terug.. En dat ging goed haha! Regenbroek is ook wel n idee, niet charmant maar wel lekker droog. Niemand in mijn omgeving doet aan wintersport dus kan helaas niets lenen..
Ik ben een paar jaar terug met een personeelsfeestje naar snowworld geweest en wij hadden bijna allemaal een spijkerbroek aan en waaren ter plekke echt niet de enige.

Het valt dus nog wel mee met het voor lul staan.
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven