societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
maandag 25 juli 2011 om 00:59
Ik was er nog niet zo aan toe, heb er weinig van meegekregen van het hele bezoek enzo. Maar Mason is een alleseter gelukkig! Ik maakte me een beetje zorgen over hoe het nu moet met Mason op vakantie omdat hij geen potjes lust, maar hij lust alles behalve potjes. Babycook mag dus thuis blijven.
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 25 juli 2011 om 01:00
Dat herken ik, dat je het ergens wel weet wat het probleem is, maar ernaar kijken kan idd niet, durf niet. Ook die overlevingsmechanismen, mensen vonden het altijd zo knap van me dat ik maar door ging. Ik wou dat iemand me had gestopt en me juist niet door liet gaan. Laatst vertelde ik aan iemand dat ik een burnout heb. 'Oh' zei hij 'ik dacht altijd dat je juist sterk was' en bedankt...
Weer die controle kwijt raken he. Zou het niet iets zijn om iets te doen waarbij je de controle wel weggeeft, maar op een veilige manier? Een teamsport ofzo, dansen met een partner, zoiets. Dat je aan dat gevoel van controle verliezen niet meer als zo eng ervaart. Het heeft denk ik ook veel met vertrouwen te maken, want als jij de controle niet meer hebt dan heeft iets of iemand anders die.
Weer die controle kwijt raken he. Zou het niet iets zijn om iets te doen waarbij je de controle wel weggeeft, maar op een veilige manier? Een teamsport ofzo, dansen met een partner, zoiets. Dat je aan dat gevoel van controle verliezen niet meer als zo eng ervaart. Het heeft denk ik ook veel met vertrouwen te maken, want als jij de controle niet meer hebt dan heeft iets of iemand anders die.
maandag 25 juli 2011 om 01:06
Iemand zei ooit tegen mij: in order to burn out you have to be on fire. Zijn vaak de meest gedreven, gepassioneerde mensen die zichzelf voorbij lopen.
Controle is relatief, alles is eigenlijk relatief. Ida, jij zingt, hoe gaat dat dan, geef je jezelf dan 'over'?
Mason is een toffe gozerT in the making. Meer dan een vork hoef je niet mee te nemen op reis, kun je een beetje prakken. Bezoek kun je ook reguleren, max tijd en aantal personen instellen, gewoon even gaan liggen als het te veel wordt.
Controle is relatief, alles is eigenlijk relatief. Ida, jij zingt, hoe gaat dat dan, geef je jezelf dan 'over'?
Mason is een toffe gozerT in the making. Meer dan een vork hoef je niet mee te nemen op reis, kun je een beetje prakken. Bezoek kun je ook reguleren, max tijd en aantal personen instellen, gewoon even gaan liggen als het te veel wordt.
maandag 25 juli 2011 om 01:11