societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Top! Alles is weer schoon, tot aan de gordijnen aan toe Hoe was het hier vandaag? Nog mafketels gespot?
Ha dickens! Nog wat gereld her en der?
You know how I know? Because I reeaally think so!
De gordijnen kunnen hier ook weleens door een sopje. Ik kan aan de kleur zien welke kat voor welk raam zit als ik weg ben.
Nope, ben druk geweest vandaag. Hoe ging je visite, was het een grote aanslag op je evenwicht?
Ik was er nog niet zo aan toe, heb er weinig van meegekregen van het hele bezoek enzo. Maar Mason is een alleseter gelukkig! Ik maakte me een beetje zorgen over hoe het nu moet met Mason op vakantie omdat hij geen potjes lust, maar hij lust alles behalve potjes. Babycook mag dus thuis blijven.
Dat herken ik, dat je het ergens wel weet wat het probleem is, maar ernaar kijken kan idd niet, durf niet. Ook die overlevingsmechanismen, mensen vonden het altijd zo knap van me dat ik maar door ging. Ik wou dat iemand me had gestopt en me juist niet door liet gaan. Laatst vertelde ik aan iemand dat ik een burnout heb. 'Oh' zei hij 'ik dacht altijd dat je juist sterk was' en bedankt...

Weer die controle kwijt raken he. Zou het niet iets zijn om iets te doen waarbij je de controle wel weggeeft, maar op een veilige manier? Een teamsport ofzo, dansen met een partner, zoiets. Dat je aan dat gevoel van controle verliezen niet meer als zo eng ervaart. Het heeft denk ik ook veel met vertrouwen te maken, want als jij de controle niet meer hebt dan heeft iets of iemand anders die.
Iemand zei ooit tegen mij: in order to burn out you have to be on fire. Zijn vaak de meest gedreven, gepassioneerde mensen die zichzelf voorbij lopen.

Controle is relatief, alles is eigenlijk relatief. Ida, jij zingt, hoe gaat dat dan, geef je jezelf dan 'over'?

Mason is een toffe gozerT in the making. Meer dan een vork hoef je niet mee te nemen op reis, kun je een beetje prakken. Bezoek kun je ook reguleren, max tijd en aantal personen instellen, gewoon even gaan liggen als het te veel wordt.
Spijker op zijn kop, idalee.

Maar heeft iemand dat werkelijk tegen je gezegd? Wat gruwelijk bot zeg!
Stoppen met schenken, dickens. Heb ik in de kroeg geleerd.
Zingen is inderdaad een uitlaadklep. Maar ook iets om in te vluchten, heel fanatiek mee bezig zijn zodat je niet aan je problemen hoeft te denken.

Dat relatief, ga ik even over nadenken, ik snap het wel wat je zegt, maar niet echt

Iemand hier moet r bedje in... truste lieve dames!
Truste!
quote:mrsstanleywalker schreef op 25 juli 2011 @ 01:09:

Stoppen met schenken, dickens. Heb ik in de kroeg geleerd. Een kennis van mij zegt altijd tegen zijn vrouw: kom we gaan naar bed, die mensen willen ook naar huis.
Trusten idalee!

Mooie breinkraker, relativiteitstheorie van dickens.
@ dickens:

Die ga ik onthouden.
Goeie morgen!

Wat is al dat blauwe buiten? Het zit echt overal! Met een paar witte vlekjes ertussen. En al dat licht, wat zou het toch zijn? Zou Mefsie met haar stafje hebben gezwaaid?
Er staat een bus Japanners voor mijn deur, volgens mij zitten ze vast, even koekeloeren.
Morningggg....!
Oh nee het zijn bejaarden, heeft iemand een koevoet? Kan die mensjes toch niet laten zitten zo.
Ja, wat is dat blauwe gedoe buiten? Ik durf niet buiten hoor. Straks smelt ik ofzo.
@idalee

waar woon jij dan...?

Voor Madurodam?
Blijf maar binnen Mrs.

Aha het zijn Japanse bejaarden, ik heb ze nu wel bevrijd maar nu willen ze allemaal hierheen komen! James! Kopjes thee! Slappe koffie! Zuurtjes! Stroopwafeltjes! En Kukident!
In madurodam Xal, met mijn 2,6 cm was dat de ideale plek om te wonen
Zie je..., dat dacht ik al wel!

Arrrgghhh... ik had net last van een slapend been, verkeerd gezeten wslk, kon geen stap meer verzetten in de keuken....
Misschien water overheen gooien, Xallie. Dan wordt ie wel wakker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven