societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
maandag 25 juli 2011 om 17:09
Hahaha, Tyson!
Goedemiddag allen. Zit hier met mijn voetjes in dikke sloffen want heb nogal last van mijn voetzooltjes. Heb gisteren de sterren van de hemel gedanst en ben van pure ellende blootvoets verder gegaan. Nieuwe schoenen zijn geen goed plan als je salsa gaat dansen. Maar we hebben wel genoten, gaan we zeker proberen vaker te doen. Hubs heeft de hele avond mijn handje vastgehouden en schaapachtig in mijn ogen staan te staren, zucht.
Het demolitionteam heeft echt al mijn palmpjes ontworteld en liggen nu heel onschuldig op mijn hakken te kauwen. Staat al een half uur een auto voor de nieuwe buurvrouw te toeteren en krijg langzaam aan zin om te gaan schelden. Osama kwam al vroeg naar huis vandaag en vind de puppybrokken ook erg lekker. Ben benieuwd of hij er ook een glanzend vachtje en natte neus van krijgt. Ga weer ff dweilen meiden.
Goedemiddag allen. Zit hier met mijn voetjes in dikke sloffen want heb nogal last van mijn voetzooltjes. Heb gisteren de sterren van de hemel gedanst en ben van pure ellende blootvoets verder gegaan. Nieuwe schoenen zijn geen goed plan als je salsa gaat dansen. Maar we hebben wel genoten, gaan we zeker proberen vaker te doen. Hubs heeft de hele avond mijn handje vastgehouden en schaapachtig in mijn ogen staan te staren, zucht.
Het demolitionteam heeft echt al mijn palmpjes ontworteld en liggen nu heel onschuldig op mijn hakken te kauwen. Staat al een half uur een auto voor de nieuwe buurvrouw te toeteren en krijg langzaam aan zin om te gaan schelden. Osama kwam al vroeg naar huis vandaag en vind de puppybrokken ook erg lekker. Ben benieuwd of hij er ook een glanzend vachtje en natte neus van krijgt. Ga weer ff dweilen meiden.
maandag 25 juli 2011 om 17:50
Eeeeenig huishouden! Als ik het zo lees denk ik dat ook ja. Moet er alleen geen plaatjes bijplakken hahahaha. Huis is een gigantische puinhoop, speelgoed, wasco op de muren, nieuwe fiets van hubs, want geen plek meer in de schuur, het ruikt constant naar natte hond, overal vieze lange haren van dochters hairweave die schijnbaar uitvalt en de wc lekt aan de zijkant water als je doortrekt.
Nog 2 weken en dan gaat iedereen weer lekker naar school en mama weer aan de slag. Heerlijk die vakantie maar ben nu wel weer aan rust toe.
Nog 2 weken en dan gaat iedereen weer lekker naar school en mama weer aan de slag. Heerlijk die vakantie maar ben nu wel weer aan rust toe.
maandag 25 juli 2011 om 17:56
quote:elfje26 schreef op 25 juli 2011 @ 14:20:
Lekker...... hahahaha
Zit net even digitaal de krant te lezen. Ik verbaas me soms over de teksten daarin. Zag net dit;
'De politie gaat ervan uit dat de 44-jarige man is doodgestoken.
In zijn borst stak een mes.'
Dan denk ik; hoezo gaan ervan uit? Er stak een mes in zijn borst dan is dat toch gewoon een feit? Of is dit een kromme zin die moet aangeven dat ze niet 100% zeker zijn dat die messteek geleid heeft tot zijn dood?
Misschien deed die man net of hij dood was, om de politie te foppen ?
In de borst van Theo van Gogh was destijds ook een groot mes gestoken. Maar zijn keel was ook doorgesneden. En de dader was begonnen met een paar kogels in zijn lijf te schieten.
En inderdaad: misschien was Theo zich wel doodgeschrokken door al dat geweld. Of hij viel van zijn fiets en brak zijn nek.
Lekker...... hahahaha
Zit net even digitaal de krant te lezen. Ik verbaas me soms over de teksten daarin. Zag net dit;
'De politie gaat ervan uit dat de 44-jarige man is doodgestoken.
In zijn borst stak een mes.'
Dan denk ik; hoezo gaan ervan uit? Er stak een mes in zijn borst dan is dat toch gewoon een feit? Of is dit een kromme zin die moet aangeven dat ze niet 100% zeker zijn dat die messteek geleid heeft tot zijn dood?
Misschien deed die man net of hij dood was, om de politie te foppen ?
In de borst van Theo van Gogh was destijds ook een groot mes gestoken. Maar zijn keel was ook doorgesneden. En de dader was begonnen met een paar kogels in zijn lijf te schieten.
En inderdaad: misschien was Theo zich wel doodgeschrokken door al dat geweld. Of hij viel van zijn fiets en brak zijn nek.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 25 juli 2011 om 18:05
maandag 25 juli 2011 om 18:12
Yep, had hem ook gesignaleerd vanmiddag, kreeg een paniekaanval. Zit nog bij te komen.
@DS, inderdaad, een mes in je borst zegt nog niks. Maar vervelend is het wel, ik val van minder al van mijn moederfiets...
Stan is da bomb! Hij loopt binnen met een senseo-apparaat en foodprocessor! Wat krijg ik veel cadeaus vandaag! Zou het mijn verjaardag zijn ofzo?
@DS, inderdaad, een mes in je borst zegt nog niks. Maar vervelend is het wel, ik val van minder al van mijn moederfiets...
Stan is da bomb! Hij loopt binnen met een senseo-apparaat en foodprocessor! Wat krijg ik veel cadeaus vandaag! Zou het mijn verjaardag zijn ofzo?
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 25 juli 2011 om 18:18
maandag 25 juli 2011 om 18:23
maandag 25 juli 2011 om 18:33
Heb trouwens een spannend plan waar ik zelf heel enthousiast over ben maar waarvan ik weet dat hubs niet echt blij van wordt.
Vandaag sprak ik met een goede vriend die volgend jaar ook deze kant op komt vanwege werkzaamheden van zijn vrouw. Nu wil hij samen me mij onze oude werkzaamheden oppakken en samen dus een bedrijf opzetten hier. Ik weet dat het echt kans van slagen heeft en iets is waar ik gewoon goed in ben. (denk evenementen organistatie in een zeer breed spectrum) Maar dat betekent natuurlijk veel uren van huis, en netwerken met feestvolk. Hoe ga ik dit nou weer brengen?
Vandaag sprak ik met een goede vriend die volgend jaar ook deze kant op komt vanwege werkzaamheden van zijn vrouw. Nu wil hij samen me mij onze oude werkzaamheden oppakken en samen dus een bedrijf opzetten hier. Ik weet dat het echt kans van slagen heeft en iets is waar ik gewoon goed in ben. (denk evenementen organistatie in een zeer breed spectrum) Maar dat betekent natuurlijk veel uren van huis, en netwerken met feestvolk. Hoe ga ik dit nou weer brengen?
maandag 25 juli 2011 om 18:50
Denk dat zelfs de extreme pushup daar niet bij gaat helpen. Zal met een goed onderbouwd bedrijfsplan moeten komen ben ik bang. En hij kent die vriend ook helemaal niet, dus dat zal ook nog wat voeten in de aarde hebben. Als het om zijn wijfie gaat ziet hij altijd beren op de weg. Hij bedoelt het lief, maar kan dan echt als een caveman reageren.
Komt ook een beetje door zijn werk. Ziet daar alleen maar het slechtste van de mens, dat vertroebeld je wereldbeeld nogal. Duurt bij hem altijd ff voordat hij zich openstelt en aanneemt dat je wel oke bent.
Komt ook een beetje door zijn werk. Ziet daar alleen maar het slechtste van de mens, dat vertroebeld je wereldbeeld nogal. Duurt bij hem altijd ff voordat hij zich openstelt en aanneemt dat je wel oke bent.
maandag 25 juli 2011 om 19:04
Klinkt goed khemam! Ik denk ook wel dat er een markt voor is daar, als ik goed begrijp wat je bedoeld. Gewoon met een goed uitgewerkt plan komen en het zuiver zakelijk benaderen in het genoemde jurkje... Ik snap je man wel een beetje. Ik heb in de horeca ook genoeg gezien en meegemaakt en ik zou never nooit nie terug willen in die branche. Maar ik weet niet hoe het bij jullie is. Hier zit je klem tussen brouwerijen en de zgn. niet criminele motorclubs, ik heb het dan geeneens over het publiek, maar dat wordt er ook al niet leuker op hier...
You know how I know? Because I reeaally think so!