sommige forummers
maandag 30 maart 2009 om 06:20
Hebben jullie dat gevoel nou ook,dat sommige forummers hier alleen zitten om mensen af te zeiken/onderuit tehalen? Soms reageer je serieus op iets en wordt daar op gequote met opmerkingen dat ik denk...je doet het alleen om iemand af te zeiken? Zo vergaat mijn zin om hier tijd door te brengen,terwijl ik er zelf heel veel aan heb om hier soms iets te posten,en het fijn vind als iemand iets aan mijn post heeft!
zondag 5 april 2009 om 17:27
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 april 2009 @ 17:24:
Ik heb ff teruggelezen maar dit gaat ver hoor meiden. Volgens mij is Josefien geen trol, huilie oid. Ik heb het gevoel dat zij echt iets mankeert.
Mss zit ik er compleet naast hoor (en eigenlijk hoop ik dat voor Josefien) maar ik denk dat we het zekere voor het onzekere moeten nemen en Josefien maar negeren.
Als ze echt iets mankeert dan is dit niet goed voor haar.Misschien wel een idee. Hopelijk gaat ze het dan ook niet meer opzoeken.
Ik heb ff teruggelezen maar dit gaat ver hoor meiden. Volgens mij is Josefien geen trol, huilie oid. Ik heb het gevoel dat zij echt iets mankeert.
Mss zit ik er compleet naast hoor (en eigenlijk hoop ik dat voor Josefien) maar ik denk dat we het zekere voor het onzekere moeten nemen en Josefien maar negeren.
Als ze echt iets mankeert dan is dit niet goed voor haar.Misschien wel een idee. Hopelijk gaat ze het dan ook niet meer opzoeken.

zondag 5 april 2009 om 17:29
Maar HPL, maakt het dat góed dan, dat er iets mis met haar is en dat het toch niet aankomt? Ik heb vaak genoeg in en uit geademd vandaag (en heb geen enkele spijt van welke posting dan ook), maar ze heeft het wel gewoon heel erg uitgelokt, al deze pagina's. En ze heeft héél rare dingen gepost. Ik kan mijn mond wel gaan houden, maar sorry, dan moet je me niet uit het niets gaan aanvallen. Als je niet tegen mij spreekt, dan praat ik ook niet terug. (En nogmaals: dat wát ik naar haar heb gepost was zeer rustig!)
Ach Tang, het is beter gehaat te worden dan genegeerd...
Slet!
Nee maar er klopt inderdaad iets niet aan Josefien. Maar aan de andere kant zijn wij ook maar mensen HPL, en die reageren. Velen (zelfs ik) hebben het ook nog serieus geprobeerd, na de aanvallen verwerkt te hebben. En op zich moet het ook duidelijk zijn dat zulk gedrag niet normaal is en zeker niet worden weggemoffeld onder een stoornis.
Slet!
Nee maar er klopt inderdaad iets niet aan Josefien. Maar aan de andere kant zijn wij ook maar mensen HPL, en die reageren. Velen (zelfs ik) hebben het ook nog serieus geprobeerd, na de aanvallen verwerkt te hebben. En op zich moet het ook duidelijk zijn dat zulk gedrag niet normaal is en zeker niet worden weggemoffeld onder een stoornis.

quote:Liefje83 schreef op 05 april 2009 @ 16:43:
mooie citaten. wat dat betreft, ik ken de bijbel niet dus die uitspraken laat ik aan jou over. ga vooral zo door.
ik doe het lekker simpel. ik zeg gewoon: josefiiiiiiiiiiiiiien.. hou je beheeeeeeeeeeeeeeeek. dom wijhijjjjjf :DJosefiene, ik weet niet of je nog meeleest, maar als je niet aan het fokken was en je echt klote voelt spijt het me van mijn post. Hoop dat er een moment komt dat je je beter voelt en dat je daar dan van geniet.
Liefs van Liefje
mooie citaten. wat dat betreft, ik ken de bijbel niet dus die uitspraken laat ik aan jou over. ga vooral zo door.
ik doe het lekker simpel. ik zeg gewoon: josefiiiiiiiiiiiiiien.. hou je beheeeeeeeeeeeeeeeek. dom wijhijjjjjf :DJosefiene, ik weet niet of je nog meeleest, maar als je niet aan het fokken was en je echt klote voelt spijt het me van mijn post. Hoop dat er een moment komt dat je je beter voelt en dat je daar dan van geniet.
Liefs van Liefje

zondag 5 april 2009 om 17:32
HPL, ik denk dat Josefientje ook willens en wetens tekeer gaat. Misschien is haar impuls anders, maar ze doet het weldegelijk heel bewust.
Ik heb het ook hard geprobeerd hoor, normaal reageren. Zoals zovelen hier.
Digi, je hebt wel een punt
De meest beroemde mensen hebben ook een schare negatievelingen op den achtergrond. Ik ben beroemd, geliefd, en dat roept nu eenmaal nare mensen op!
*steekt zichzelf veren in den bevallige derrière **
Ik heb het ook hard geprobeerd hoor, normaal reageren. Zoals zovelen hier.
Digi, je hebt wel een punt
De meest beroemde mensen hebben ook een schare negatievelingen op den achtergrond. Ik ben beroemd, geliefd, en dat roept nu eenmaal nare mensen op!
*steekt zichzelf veren in den bevallige derrière **
zondag 5 april 2009 om 17:34
Ik praat die aanvallen niet goed en ik snap ook als je zegt dat ze wel binnenkomen of dat ze over jou grenzen gaat.
Tegelijkertijd, ik heb zoveel mensen met psychische stoornissen gezien, ze zijn zich vaak niet eens bewust van wat ze doen of ze kunnen niet anders communiceren.
Aan ons (met ons -godzijdank- gezonde verstand- de keuze hoe we daarmee omgaan. Ik denk dat helemaal negeren (dus ook niet rustig reageren) de beste optie is.
En ik denk ook dat ze tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.
Tegelijkertijd, ik heb zoveel mensen met psychische stoornissen gezien, ze zijn zich vaak niet eens bewust van wat ze doen of ze kunnen niet anders communiceren.
Aan ons (met ons -godzijdank- gezonde verstand- de keuze hoe we daarmee omgaan. Ik denk dat helemaal negeren (dus ook niet rustig reageren) de beste optie is.
En ik denk ook dat ze tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

zondag 5 april 2009 om 17:36
Sja, sorry, maar zo'n lading beledigingen kán ik niet negeren. Rustig reageren, dat lukt me nog. Maar negeren, nee, dat lukt me niet.
Ik ben het er wel mee eens dat ze tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden. Wellicht lukt het me een volgende keer om wel te negeren, who knows, you live, you learn en zo.
Ik ben het er wel mee eens dat ze tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden. Wellicht lukt het me een volgende keer om wel te negeren, who knows, you live, you learn en zo.
zondag 5 april 2009 om 17:38
zondag 5 april 2009 om 17:39
zondag 5 april 2009 om 17:42
Het verneukeratieve aan sommige stoornissen is dat de mensen die eraan lijden verder heel normaal overkomen. Ze hebben een uitgebreid vocabulaire, kunnen heel normaal overkomen, ze zeggen dat ze alles bewust doen.
Terwijl ze in feite compleet de weg kwijt zijn.
Terwijl ze in feite compleet de weg kwijt zijn.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

zondag 5 april 2009 om 17:52
zondag 5 april 2009 om 17:53