sommige forummers

30-03-2009 06:20 1150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat gevoel nou ook,dat sommige forummers hier alleen zitten om mensen af te zeiken/onderuit tehalen? Soms reageer je serieus op iets en wordt daar op gequote met opmerkingen dat ik denk...je doet het alleen om iemand af te zeiken? Zo vergaat mijn zin om hier tijd door te brengen,terwijl ik er zelf heel veel aan heb om hier soms iets te posten,en het fijn vind als iemand iets aan mijn post heeft!
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 18:03:

Josefientje, niet uit jezelf opeens mensen vanuit het niets aanvallen en uitschelden. Geloof me, dat helpt. En als je ergens op een topic wat wil melden over problemen, prima. Maar toon ook interesse in de anderen. Zo werken sociale structuren, anders is het een hulpverlener-patient-relatie, en dan voelen mensen waarvan het hun job niet is, zich een beetje benadeeld.interesse in anderen wordt ook niet echt gewaardeerd, hoor.
In Real Life.
quote:Star schreef op 05 april 2009 @ 18:02:

[...]

Behoorlijk kortzichtig.Klopt ook niet. Als je enkel al kijkt naar een bipolaire stoornis kunnen mensen bergen verzetten in een manische episode. En om BPS erbij te pakken: impulsiviteit en gebrek aan angst komt ook voor. Dus nee, da's geen kwalificatie voor normaliteit.
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 18:04:

[...]

interesse in anderen wordt ook niet echt gewaardeerd, hoor.Ligt eraan welke interesse en hoe je het brengt. Maar normaal gebrachte interesse wel, hoor. Zonder meteen te oordelen of grof te worden, of naar ernstige privezaken te vragen. Ik weet niet of jij dat doet, maar ik zeg het in het algemeen.
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 18:04:

[...]

interesse in anderen wordt ook niet echt gewaardeerd, hoor.Maar wat jij doet, uit het niets zo mensen aanvallen, is wel weer het andere uiterste.
quote:Star schreef op 05 april 2009 @ 18:04:

In Real Life.Sorry, maar je wilt dit forum toch niet vergelijken met het echte leven? In het echte leven ben ik inderdaad heel anders, veel liever enzo, maar ik heb daar dan ook echte vriendinnen. Moet je alles wat negatief is, dan maar wegstoppen, nee toch?
quote:Liefje83 schreef op 05 april 2009 @ 17:29:

[...]

Josefiene, ik weet niet of je nog meeleest, maar als je niet aan het fokken was en je echt klote voelt spijt het me van mijn post. Hoop dat er een moment komt dat je je beter voelt en dat je daar dan van geniet.

Liefs van Liefjeik voel me ook weleens klote trouwens, maar dan ga ik een wandeling maken langs de zee
quote:Star schreef op 05 april 2009 @ 18:05:

[...]

Maar wat jij doet, uit het niets zo mensen aanvallen, is wel weer het andere uiterste.Ok, dat is een keer gebeurd en ik heb me daarvoor verexcuseerd, maar een lachend poppetje op de grond, als ik eens wat post, vind ik ook niet echt getuigen van respect en iemand bewust negeren ook niet. Actie is inderdaad reactie, ik ben niet met dit topic begonnen hoor.
Mag ik, als meelezer, en sinds kort ook actief forummer een paar conclusies trekken??

- groepjes zijn vooral belangrijk voor degenen die niet bij een groepje horen

- soms neemt een aantal forummers een topic over, waarbij de OP niet echt relevant meer is. Als je hier al een poosje meeleest cq -loopt, weet je dat dat niet lullig bedoeld is.

- als je je hier niet thuisvoelt, kan je beter op een ander (lees: liever) forum melden, zoals BabyBrabbel, Retecool of Libelle

- als je werkelijk grote problemen hebt, worden hier oha lieve en mooie reacties gegeven

- kritisch reageren mag en moet

- zomaar een topic binnenvallen en iemand beledigen is... op zijn zachtst gezegd een beetje vreemd

- de BNN-IQ-quiz zorgde voor een hoop hoogbegaafde mensen in Nederland

....en klopt t allemaal? (of moet ik op zoek naar een ander forum???)
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 18:06:

[...]

Sorry, maar je wilt dit forum toch niet vergelijken met het echte leven? In het echte leven ben ik inderdaad heel anders, veel liever enzo, maar ik heb daar dan ook echte vriendinnen. Moet je alles wat negatief is, dan maar wegstoppen, nee toch?Ik vergelijk het wel met het echte leven, want een groot percentage van de mensen hier op het forum, is wel degelijk hetzelfde in beide 'werelden'.
Terras pakken met je geliefden.

Nu!
Geen bijzonderheden
Je hebt misschien gelijk HPL.

Ik hóóp voor Josefientje dat ze een troll is (dat is alleen vervelend voor ons, maar tenminste niet voor haar), maar aangezien het inderdaad mogelijk is (daar ben ik zelf iig bang voor) dat er echt iets heel erg mis is ga ik een poging doen tot negeren .

Wie poogt er mee?!?
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 18:06:

[...]

Sorry, maar je wilt dit forum toch niet vergelijken met het echte leven? In het echte leven ben ik inderdaad heel anders, veel liever enzo, maar ik heb daar dan ook echte vriendinnen. Moet je alles wat negatief is, dan maar wegstoppen, nee toch?Hou het negatieve dan bij jezelf. Ik heb ook vaak zat een pestbui en last van agressiviteit, maar moet ik elke voorbijganger lens trappen en de huid volschelden? Nee toch? Koop anders een boksbal, die voelt er niks van.
quote:Akakia schreef op 05 april 2009 @ 18:07:

Mag ik, als meelezer, en sinds kort ook actief forummer een paar conclusies trekken??

- soms neemt een aantal forummers een topic over, waarbij de OP niet echt relevant meer is. Als je hier al een poosje meeleest cq -loopt, weet je dat dat niet lullig bedoeld is.

- als je je hier niet thuisvoelt, kan je beter op een ander (lees: liever) forum melden, zoals BabyBrabbel, Retecool of Libelle

- als je werkelijk grote problemen hebt, worden hier oha lieve en mooie reacties gegeven

- zomaar een topic binnenvallen en iemand beledigen is... op zijn zachtst gezegd een beetje vreemd

....en klopt t allemaal? (of moet ik op zoek naar een ander forum???)You can stay. *minzaam knikje*
Geen bijzonderheden
quote:sarah2ndlife schreef op 05 april 2009 @ 18:06:

[...]

ik voel me ook weleens klote trouwens, maar dan ga ik een wandeling maken langs de zee Ja, maar de zee praat niet terug. Ik denk dat ik dit soort discussies heb gemist in Suriname, daar was het aanpassen voor me, 3 weken lang, niet echt makkelijk, ze hebben daar een gans andere mentaliteit dan hier in Nederland, het was af en toe ook best eng, je weet niet wat je moet verwachten, ik was blij da tik weer terug was in Nederland, op veilige bodem, het spijt me da tik een beetje doorgeslagen was.
Wil je een keer met me mee naar Kenya?
Geen bijzonderheden
quote:Akakia schreef op 05 april 2009 @ 18:07:

....en klopt t allemaal? (of moet ik op zoek naar een ander forum???)Vooral die laatste!
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 18:05:

[...]

Ligt eraan welke interesse en hoe je het brengt. Maar normaal gebrachte interesse wel, hoor. Zonder meteen te oordelen of grof te worden, of naar ernstige privezaken te vragen. Ik weet niet of jij dat doet, maar ik zeg het in het algemeen.En je hoeft niet eens per se dagelijks aan iemand te vragen hoe het met hem/haar gaat. Soms weer je dat iemand niet lekker in zijn vel zit en dan wil diegene alleen maar even lekker spuien. Mag ook.
Of naar Zuid-Afrika
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 17:57:

[...]

Je had het over de jostiband, digifalis en wie heeft het over niet door de beugel kunnen, heb je je eigen posts wel eens gelezen?

nee dat was ik hoor,

was een grapje nav de inkopper van Digi, dat dan weer wel.

Maar Jos, ik weet zeker als je zo intelligent bent als dat je ventileert dat je wel moet begrijpen waarom mensen op je reageren zoals ze op je reageren,.. actie reactie??!!

Je bent niet echt subtiel beleefd zeg maar.
[quote]josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 18:08:

[...]

Ja, maar de zee praat niet terug. Ik denk dat ik dit soort discussies heb gemist in Suriname, daar was het aanpassen voor me, 3 weken lang, niet echt makkelijk, ze hebben daar een gans andere mentaliteit dan hier in Nederland, het was af en toe ook best eng, je weet niet wat je moet verwachten, ik was blij da tik weer terug was in Nederland, op veilige bodem, het spijt me da tik een beetje doorgeslagen was.[/quote]

wauw, way you go girl!
quote:yasmijn schreef op 05 april 2009 @ 18:08:

[...]

You can stay. *minzaam knikje**is stiekem een beetje trots dat ze door de ballotagecommissie van het oude-garde-groepje is goedgekeurd*
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
We gaan een boek schrijven.

Fientje in Afrika.

Fientje ziet een zebra. "kijk, Moeder, een zebra!"

Fientje ziet een olifant. "kijk, Moeder, een olifant!"

En die blies met zijn grote snuit het hele verhaaltje uit.
Geen bijzonderheden
Topic wordt gesloten wegens het hoge relgehalte.
Ik poog mee Tang )
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven