Sommige nicks moesten verboden worden!
zaterdag 2 februari 2008 om 14:35
quote:Yoyo3 schreef op 02 februari 2008 @ 14:22:
Mijn nick spreek je uit als sjo sjo, die van yoyo2 als djo djo en die van Yoyo1 als jo jo.... We lijken op elkaar, maar zijn toch ook heel verschillend.
yoyo2 (djo djo dus) heeft de onhebbelijke gewoonte om geen hoofdletter te gebruiken als beginletter. Verder is ze best lief.Schizofreentje he?
Mijn nick spreek je uit als sjo sjo, die van yoyo2 als djo djo en die van Yoyo1 als jo jo.... We lijken op elkaar, maar zijn toch ook heel verschillend.
yoyo2 (djo djo dus) heeft de onhebbelijke gewoonte om geen hoofdletter te gebruiken als beginletter. Verder is ze best lief.Schizofreentje he?
Geen bijzonderheden
zaterdag 2 februari 2008 om 15:03
quote:prulletje schreef op 30 januari 2008 @ 20:20:
Waar jullie je al niet druk om maken zeg haha
Ik ben gewoon prulletje en als ik dat leuk vind moet ik dat toch zelf weten dacht ik zo .
Maar iedereen noemt me hier meestal toch al prul.
Verder ben ik het met toetfroety eens wat ze straks zei over dat je al 30x een nick bedacht hebt, maar alles is al bezet... erg lastig, dan krijg je inderdaad rare nicks.
En tja, mn avatar past ook niet bij mijn nick, maar mensen onthouden je tenminste, ik verander m ook niet.
Mijn nick was prul,maar toen zag ik jou steeds vaker en bedacht ik me dat dat niet handig was .
Nu dan maar 2 letters uit mijn naam & geboortejaar.Zo heel veel post ik toch niet.
Waar jullie je al niet druk om maken zeg haha
Ik ben gewoon prulletje en als ik dat leuk vind moet ik dat toch zelf weten dacht ik zo .
Maar iedereen noemt me hier meestal toch al prul.
Verder ben ik het met toetfroety eens wat ze straks zei over dat je al 30x een nick bedacht hebt, maar alles is al bezet... erg lastig, dan krijg je inderdaad rare nicks.
En tja, mn avatar past ook niet bij mijn nick, maar mensen onthouden je tenminste, ik verander m ook niet.
Mijn nick was prul,maar toen zag ik jou steeds vaker en bedacht ik me dat dat niet handig was .
Nu dan maar 2 letters uit mijn naam & geboortejaar.Zo heel veel post ik toch niet.
zaterdag 2 februari 2008 om 15:07
zaterdag 2 februari 2008 om 15:23
zondag 3 februari 2008 om 10:33
quote:Nijntje schreef op 02 februari 2008 @ 15:07:
Volgens mij maken de meeste mensen een nick uit iets wat ze op hun buro hebben liggen.
dropje
bloemetje
potlood
papier
fotolijstje
horloge
prulletje
propje
zonlicht (het was een zonnige dag in mei toen deze forumster aankwam)
sunlight (dezelfde dag, deze had net een docu gezien op de BBC)
etc.Yep, heb altijd een boschebol op mijn buro staan
Volgens mij maken de meeste mensen een nick uit iets wat ze op hun buro hebben liggen.
dropje
bloemetje
potlood
papier
fotolijstje
horloge
prulletje
propje
zonlicht (het was een zonnige dag in mei toen deze forumster aankwam)
sunlight (dezelfde dag, deze had net een docu gezien op de BBC)
etc.Yep, heb altijd een boschebol op mijn buro staan