Sporten wanneer?

12-09-2016 18:22 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
klein dilemma: kan je met dit bloedhete weer beter 's morgens om 10 uur (groepsles)sporten of avonds om 19 uur?
Ochtend. Het blijft nog heel lang warm. Pas in de nacht koelt het af. Ik heb morgen squasles, ik val al bijna flauw als ik er aan denken.
Buiten zou ik 's ochtends voor 9 uur doen of na 20.00 uur

Binnen maakt niet uit, er zal airco zijn
Beide tijden zijn niet ideaal. Maar dan, denk ik dat 10.00 uur nog het beste is.
quote:S-Meds schreef op 12 september 2016 @ 18:25:

Buiten zou ik 's ochtends voor 9 uur doen of na 20.00 uur

Binnen maakt niet uit, er zal airco zijnnee,er is geen airco
Als je de keuze hebt zou ik zeker in de morgen gaan sporten. Vind ik sowieso fijner.
quote:miedo schreef op 12 september 2016 @ 18:25:

[...]

nee,er is geen aircoAls het binnen is zonder airco, dan zeker 's ochtends. Dan is het nog wat koel van de nacht. Maar beter nog een keertje overslaan. Volgende week is het weer koel.
Lekker buiten zwemmen in een plas.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ochtend. Ga ik ook doen
Ik zou dan in de ochtend gaan als je de keus had. Ik heb geen keus, ik ga gewoon straks, gelukkig wel airco maar het blijft toch vaak wel warm.
Rond een uur of 7 's ochtends.
quote:Annelaure schreef op 12 september 2016 @ 18:39:

Rond een uur of 7 's ochtends.nou nee dank je vind 10 uur vroeg genoeg.Moet er ook nog aan klein half uur heenfietsen
'S ochtends. Ik fiets tussen 8 en 9 naar mijn werk en tussen 17 en 18 uur terug en de ochtend is een stuk koeler dan de middag.
Ik vind 's avonds lekkerder en daarna lekker buiten zwemmen.
Ik was net buiten en het is erg lekker! Ochtend of avond zal dan niet veel uitmaken.

Helaas had ik gewoon om 2 uur een groepsles, zonder airco. We konden wel de buitendeur en raam openzetten, alleen staan die op de zuiden dus recht de zon erin. Het was dus geen gewone yoga, maar meer bikram
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:PimPom schreef op 12 september 2016 @ 19:08:

Ik was net buiten en het is erg lekker! Ochtend of avond zal dan niet veel uitmaken.

Helaas had ik gewoon om 2 uur een groepsles, zonder airco. We konden wel de buitendeur en raam openzetten, alleen staan die op de zuiden dus recht de zon erin. Het was dus geen gewone yoga, maar meer bikram echt waar bikram, hitte yoga?
quote:miedo schreef op 12 september 2016 @ 19:09:

[...]

echt waar bikram, hitte yoga?

Nou ja...zo voelde het wel in ieder geval!

Het zal geen 40 graden (bikram temp) zijn geweest, maar richting de 30 zeker...gelukkig is mijn volgende les in de avond en hoop ik dat het wat koeler is!
"I love not Man the less, but Nature more..."
Je moet goed drinken met warm weer zeggen ze

Dus ik ga om 21 uur zeker niet sporten, veul te warm
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
ik geeft de voorkeur aan 's morgens sporten. mijn lijf vindt sporten na 19:00 niet zo prettig
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik train altijd s ochtends. Komt ook beter uit met werk, maar met dit weer zal ik er ook voor kiezen.
Dus dat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven