sprookjes outfit

23-09-2010 11:29 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



ik kreeg gisteren te horen dat ik morgen avond als een sprookjesfiguur verkleed moet gaan.



nu gaat een vriendin als roodkapje en een andere als oma, ik heb hier de verhuur zaak al gebeld daar ga ik morgen kijken, maar de bekenste figuren zoals sneeuwwitje zijn al verhuurd.



Nu was ik benieuwd of jullie nog ideeën hebben en mij even een opheldering kunnen geven over welke sprookjesfiguren er ook allemaal weer waren..



ik ben zelf niet zo heel creatief dus hopelijk zijn hier nog creatievelingen!:)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga altijd als heks dat scheelt een kostuum.
Oude trouwjurk aan, bij de H&M van die engelenvleugeltjes scoren en voila een goede fee.
Alle reacties Link kopieren
Biggetje? Jager?

kabouter? Is leuk met een puntmuts

Fee? Mooie galajurk met glitters en bijpassende feeenmuts.

Prinses? maarje dat is wel wat afgezaagd.

Rapunzel? (dat is die met die lange vlechten)

zeemeermin?

meisje met zwafelstokjes?

Alibaba of prinses van 1001 nacht?
Alle reacties Link kopieren
Assepoester - oude vodden

Meisje met de zwavelstokjes - nog armoediger

Pocahontas (camel) jurkje en een veer op je hoofd (of telt dat niet als sprookje?)

Tinkerbell uit Peter Pan (zelfde twijfel, is dit nu een sprookje?)

Doornroosje

Belle (van het beest)

Grietje (van Hans)

Fiona van Shrek

Een fee, heks of dwerg

Een fee, heks
Alle reacties Link kopieren
Kattenoortjes op, staart fabrieken, grote laarzen aan --> de gelaarsde kat.
Alle reacties Link kopieren
Ouderwetse jurk aan, witte muts op --> Vrouw Holle
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Prinsessejurk aan, appel in je hand en de hele tijd doen alsof je er in stikt --> Sneeuwwitje
Roodkapje.

Doe een jurk aan, hang een mandje aan je arm en doe een rode hoofddoek om. Simpel.



Gelaarsde kat.

Hang een staart aan je kont.

Plak oortjes op een diadeem.

Teken snoorharen op je gezicht en trek een paar laarzen aan.

Is wel al iets ingewikkelder



De keizer uit de nieuwe kleren van de keizer:

Dan hoef je niks aan te trekken.



En de makkelijkste.

Doornroosje.

Dan blijf je lekker thuis en ga je vroeg naar bed.
quote:Snormel schreef op 23 september 2010 @ 11:44:

Ouderwetse jurk aan, witte muts op --> Vrouw Holle

Wel een hoofdkussen onder je arm meenemen.

Dat maakt het een beetje duidelijker.
Alle reacties Link kopieren
boze stiefmoeder van sneeuwwitje: lange jurk aan en een handspiegel mee. Moet je alleen de tekst wat aanpassen ipv spiegeltje spiegeltje aan de wand nu spiegeltje spiegeltje in de hand..........
Ik ga denk ik voor "De Keizer", lekker gemakkelijk.



Moet Vrouw Holle geen dekbedovertrek met chocoladegeld meenemen ?
Oh, als je niet vroeg naar bed wil, kun je doornroosje ook anders doen.



Trek een jurk aan.

Doop je wijsvinger in rode verf, een rode lippenstift werkt ook goed.



En gaap de hele avond.
Alle reacties Link kopieren
quote:olgalawina schreef op 23 september 2010 @ 11:46:





En de makkelijkste.

Doornroosje.

Dan blijf je lekker thuis en ga je vroeg naar bed.
quote:moppetoet schreef op 23 september 2010 @ 11:51:

Ik ga denk ik voor "De Keizer", lekker gemakkelijk.



Moet Vrouw Holle geen dekbedovertrek met chocoladegeld meenemen ?

Een hoofdkussen leek me handzamer. Chocoladegeld is altijd een goed idee natuurlijk.



De Keizer is wel het allergemakkelijkst.

Je zou kunnen overwegen een boxershort en hemd van je man/vriend aan te trekken. En van goudpapier een kroon maken.

Maar als je een beetje lef hebt....
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook als prins,

Je haar opsteken, kroontje op, en een pak van je man aan.
Alle reacties Link kopieren
Klein duimpje Korte broek, overhemd, bretels, sproeten schminken en VEEL TE GROTE laarzen aan je voeten
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 23 september 2010 @ 11:31:

Ik ga altijd als heks dat scheelt een kostuum.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
ooh super! ik ga direct googlen hoe ze er ook al weer precies uit zagen.



klein duimpje is wel leuk met mijn 180 haha



gelaarsde kat ga ik ook kijken of ik daar wat van bij elkaar kan krijgen



hoe loopt grietje er er trouwens bij? ons huis noemen ze namelijk altijd een hans en grietje huis qua sakische bouw stijl..
Alle reacties Link kopieren
quote:olgalawina schreef op 23 september 2010 @ 11:54:

[...]



Een hoofdkussen leek me handzamer. Chocoladegeld is altijd een goed idee natuurlijk.



De Keizer is wel het allergemakkelijkst.

Je zou kunnen overwegen een boxershort en hemd van je man/vriend aan te trekken. En van goudpapier een kroon maken.

Maar als je een beetje lef hebt....



liep een keizer in boxershort dan?



Ik ben er nog steeds niet uit, lastig :(
Alle reacties Link kopieren
goudlokje hoe loopt die erbij weet iemand dat? google vind niet veel
quote:Jenk schreef op 23 september 2010 @ 13:05:

goudlokje hoe loopt die erbij weet iemand dat? google vind niet veel

Gewoon een jurkje met blond haar.

Je kan er een schortje bij dragen om het wat meer "sprookje" te maken.
quote:Jenk schreef op 23 september 2010 @ 12:53:

[...]





liep een keizer in boxershort dan?



Ik ben er nog steeds niet uit, lastig :(Nou ja, een grote onderbroek. Zodat je wat minder bloot bent.
Alle reacties Link kopieren
Of als je nog een paar rode schoenen hebt staan: De rode Schoentjes (moet je wel de hele avond dansen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven