sprookjes outfit
donderdag 23 september 2010 om 11:29
Hoi hoi
ik kreeg gisteren te horen dat ik morgen avond als een sprookjesfiguur verkleed moet gaan.
nu gaat een vriendin als roodkapje en een andere als oma, ik heb hier de verhuur zaak al gebeld daar ga ik morgen kijken, maar de bekenste figuren zoals sneeuwwitje zijn al verhuurd.
Nu was ik benieuwd of jullie nog ideeën hebben en mij even een opheldering kunnen geven over welke sprookjesfiguren er ook allemaal weer waren..
ik ben zelf niet zo heel creatief dus hopelijk zijn hier nog creatievelingen!:)
ik kreeg gisteren te horen dat ik morgen avond als een sprookjesfiguur verkleed moet gaan.
nu gaat een vriendin als roodkapje en een andere als oma, ik heb hier de verhuur zaak al gebeld daar ga ik morgen kijken, maar de bekenste figuren zoals sneeuwwitje zijn al verhuurd.
Nu was ik benieuwd of jullie nog ideeën hebben en mij even een opheldering kunnen geven over welke sprookjesfiguren er ook allemaal weer waren..
ik ben zelf niet zo heel creatief dus hopelijk zijn hier nog creatievelingen!:)
donderdag 23 september 2010 om 11:35
donderdag 23 september 2010 om 11:42
Assepoester - oude vodden
Meisje met de zwavelstokjes - nog armoediger
Pocahontas (camel) jurkje en een veer op je hoofd (of telt dat niet als sprookje?)
Tinkerbell uit Peter Pan (zelfde twijfel, is dit nu een sprookje?)
Doornroosje
Belle (van het beest)
Grietje (van Hans)
Fiona van Shrek
Een fee, heks of dwerg
Een fee, heks
Meisje met de zwavelstokjes - nog armoediger
Pocahontas (camel) jurkje en een veer op je hoofd (of telt dat niet als sprookje?)
Tinkerbell uit Peter Pan (zelfde twijfel, is dit nu een sprookje?)
Doornroosje
Belle (van het beest)
Grietje (van Hans)
Fiona van Shrek
Een fee, heks of dwerg
Een fee, heks
donderdag 23 september 2010 om 11:46
Roodkapje.
Doe een jurk aan, hang een mandje aan je arm en doe een rode hoofddoek om. Simpel.
Gelaarsde kat.
Hang een staart aan je kont.
Plak oortjes op een diadeem.
Teken snoorharen op je gezicht en trek een paar laarzen aan.
Is wel al iets ingewikkelder
De keizer uit de nieuwe kleren van de keizer:
Dan hoef je niks aan te trekken.
En de makkelijkste.
Doornroosje.
Dan blijf je lekker thuis en ga je vroeg naar bed.
Doe een jurk aan, hang een mandje aan je arm en doe een rode hoofddoek om. Simpel.
Gelaarsde kat.
Hang een staart aan je kont.
Plak oortjes op een diadeem.
Teken snoorharen op je gezicht en trek een paar laarzen aan.
Is wel al iets ingewikkelder
De keizer uit de nieuwe kleren van de keizer:
Dan hoef je niks aan te trekken.
En de makkelijkste.
Doornroosje.
Dan blijf je lekker thuis en ga je vroeg naar bed.
donderdag 23 september 2010 om 11:54
quote:moppetoet schreef op 23 september 2010 @ 11:51:
Ik ga denk ik voor "De Keizer", lekker gemakkelijk.
Moet Vrouw Holle geen dekbedovertrek met chocoladegeld meenemen ?
Een hoofdkussen leek me handzamer. Chocoladegeld is altijd een goed idee natuurlijk.
De Keizer is wel het allergemakkelijkst.
Je zou kunnen overwegen een boxershort en hemd van je man/vriend aan te trekken. En van goudpapier een kroon maken.
Maar als je een beetje lef hebt....
Ik ga denk ik voor "De Keizer", lekker gemakkelijk.
Moet Vrouw Holle geen dekbedovertrek met chocoladegeld meenemen ?
Een hoofdkussen leek me handzamer. Chocoladegeld is altijd een goed idee natuurlijk.
De Keizer is wel het allergemakkelijkst.
Je zou kunnen overwegen een boxershort en hemd van je man/vriend aan te trekken. En van goudpapier een kroon maken.
Maar als je een beetje lef hebt....
donderdag 23 september 2010 om 12:31
donderdag 23 september 2010 om 12:35
ooh super! ik ga direct googlen hoe ze er ook al weer precies uit zagen.
klein duimpje is wel leuk met mijn 180 haha
gelaarsde kat ga ik ook kijken of ik daar wat van bij elkaar kan krijgen
hoe loopt grietje er er trouwens bij? ons huis noemen ze namelijk altijd een hans en grietje huis qua sakische bouw stijl..
klein duimpje is wel leuk met mijn 180 haha
gelaarsde kat ga ik ook kijken of ik daar wat van bij elkaar kan krijgen
hoe loopt grietje er er trouwens bij? ons huis noemen ze namelijk altijd een hans en grietje huis qua sakische bouw stijl..
donderdag 23 september 2010 om 12:53
quote:olgalawina schreef op 23 september 2010 @ 11:54:
[...]
Een hoofdkussen leek me handzamer. Chocoladegeld is altijd een goed idee natuurlijk.
De Keizer is wel het allergemakkelijkst.
Je zou kunnen overwegen een boxershort en hemd van je man/vriend aan te trekken. En van goudpapier een kroon maken.
Maar als je een beetje lef hebt....
liep een keizer in boxershort dan?
Ik ben er nog steeds niet uit, lastig
[...]
Een hoofdkussen leek me handzamer. Chocoladegeld is altijd een goed idee natuurlijk.
De Keizer is wel het allergemakkelijkst.
Je zou kunnen overwegen een boxershort en hemd van je man/vriend aan te trekken. En van goudpapier een kroon maken.
Maar als je een beetje lef hebt....
liep een keizer in boxershort dan?
Ik ben er nog steeds niet uit, lastig