Spui hier je zelfmedelijden!

24-11-2025 09:22 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben dus vorig weekend na al 1,5 week flink ziek geweest te zijn, óók nog eens gevallen. Voet gebroken.
Twee kleine kinderen, alleenstaande ouder. En ik heb echt onwijs veel hulp van lieve vrienden en familie maar af en toe vind ik mezelf toch gewoon even héél zielig :proud:

Hier dus maar een topic om van je af te schrijven als je ook vindt dat het even mag.
Natte tosti..
Lemon_Pledge schreef:
24-11-2025 14:45
En mag ik ook nog even klagen over de thuiszorg?

Ik ben echt heel erg blij dat ze er zijn uiteraard, maar ik wil gewoon om 7.00 onder de douche springen, even rustig douchen, mezelf aankleden en de dag beginnen. En niet tot 11.00 wachten in pyama op de thuiszorg - waarbij het altijd een verrassing is wie er voor de deur staat, en je door een wildvreemde laten wassen een aankleden.

En ze zijn heel lief en aardig, dat is het probleem niet, maar ik wil het gewoon zelf weer kunnen :|

Tip van mijn moeder:
Als je maar lang genoeg thuiszorg hebt komen er geen vreemden meer. 😁
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
Ach wat een ellende allemaal. Sterkte en beterschap voor iedereen :daisy:

Ik baal van mijn compleet onvoorspelbare menstruaties, bloed inmiddels vaker wel dan niet. Al meer dan een jaar gedoe. Ik heb niks ernstigs, dat is allemaal al onderzocht, maar ik word er schijtziek van dat het nu alweer anderhalve maand aan de gang is en ik telkens onverwachts wordt getrakteerd op een vloedgolf terwijl ik net dacht dat het misschien weer over was. En dat het laatst na 2 maanden rust alsnog weer opnieuw begon terwijl ik voorzichtig begon te hopen dat ik nu klaar was.
k.u.t. overgang. :'(
huismuis
Solomio schreef:
24-11-2025 13:24
Oooooooo, ik doe ook mee.
Ik heb een ernstige vernauwing van mijn wervelkanaal, waardoor er zenuwen bekneld zitten.
Veel pijn, lopen gaat moeizaam, met rollator.
Zitten is gelukkig pijnloos, maar zelfs ik ben dat zitten nu wel zat.
En vorige week gehoord dat ik pas over 2 maanden geopereerd kan worden.
:'(
Wat een gezeik dat je pas over 2 maanden wordt geopereerd. Heel veel sterkte Solomio!
.
Verbena schreef:
24-11-2025 15:07
Tip van mijn moeder:
Als je maar lang genoeg thuiszorg hebt komen er geen vreemden meer. 😁
:proud:

Dat was niet de insteek maar een goede tip.

Probeer wel voor ogen te houden dat deze situatie tijdelijk is. Maar dan nog..
Ik voel me na het lezen van al deze malheur gelijk een stuk minder zielig. Sterkte voor iedereen.

Maar toch zou ik het heel fijn vinden om na 3 doorwaakte nachten vanavond eens lekker gewoon in slaap te vallen zoals dat tot voor kort altijd ging.

Inderdaad: kut overgang
Wat een narigheid allemaal ;-)
Helemaal logisch hoor dat zelfmedelijden!
Ik heb alleen een pijnlijke schouder maar ben erg bang om opnieuw een frozen shoulder te krijgen en dat wil ik niet :whip:
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven