Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
Smelt Puss!!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
De oogjes beginnen nu open te gaan, sommigen kijken al door kiertjes :heart:
En dan ook gaan de oortjes hoger zitten.
Alle reacties Link kopieren
Aza ik hoop dat het beestje goed reageert op de medicijnen. Heeft de DA iets gezegd over wanneer je verbetering moet zien?
Dolfje in the sky: Ik hoop dat jullie een fantastische vakantie krijgen en een heel fijn terugzien met jullie vrienden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Welke is jouw katertje-ik-maak- een verrassings komst -na-twee-uur?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ooooohhhh schattig Puss!

Sterkte voor jouw en je poezel Aza, niesziekte is rot. :hug:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Lady hoe gaat het met jou en je moeder? Beetje rust in de tent?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw: Sjoerd lijkt bij mij vertrokken te zijn en bij jou aangekomen, maar vermits mijn account nu weer nada niets vertelt weet ik dat niet echt.
*Hoeveel tijd kan je nodig hebben om een format wat door tig aanbieders gebruikt wordt, werkend te maken? Mijn forumlol is minimaal*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
08-06-2017 21:25
Welke is jouw katertje-ik-maak- een verrassings komst -na-twee-uur?
De rechtse op de foto.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
08-06-2017 21:29
Lady hoe gaat het met jou en je moeder? Beetje rust in de tent?
Ze belde net op. Omdat het dinsdag is, logisch. Maar ze maakte het goed, dus dat is fijn. Ze lijkt mijn oom niet heel erg meer te missen, maar dat kan een momentopname zijn. Volgende week mag ik er weer twee keer heen, 1 keer voor een gesprek met een dame van de gemeente over meer huishoudelijke hulp en 1 keer omdat ze jarig is. Daarna weer even rust, hoop ik.

Hoe is het met schoonvader ondertussen?
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Ah Puss, ik had het kunnen weten: degene die even lekker 'buidelt' en het verder wel ziet gebeuren :-D
Moeilijk zijn die telefoontjes lijkt me Lady. Ik hoop zo dat ze de hulp krijgt die nodig is en dat zus en jij daarna weer even kunnen uitblazen, dochter zijn.
Schoonvader. Eh, hmmm, wat moet ik zeggen. Ik voel dat hij weet dat hij zich misdraagt maar hij kan het niet laten om de 'concurrentie' aan te gaan om aandacht te krijgen. Zijn situatie is natuurlijk volgens hem vele malen moeilijker dan die van Maman en ik ben de gebeten hond omdat ik vorig weekend met ons gezin samen was en we dus niet bij hem geweest zijn. Vindt hij absoluut niet kunnen en dat laat hij merken ook. Hij vergeet dat man ook niet bij ons samenzijn was en daar als enige gemist werd omdat hij moest werken. Dat we volgend weekend niet gaan omdat we de katjes op gaan halen.... dat is volgens hem geen reden om hem in de steek te laten. Als ik dan zeg dat hij ook naar ons toe kan rijden, is dat geen optie voor hem want als wij geen moeite voor hem doen, dan houdt het op. Ik weet het eerlijk gezegd gewoon echt niet meer. Niets dringt tot hem door. Alleen zijn eigen zwelgen is er. Hij had eergisteren aan de telefoon le courage lâche om tegen me te zeggen dat ik toch al lang weet dat mijn moeder dood gaat want ze is toch gewoon oud. Ik haak even af denk ik. Maar goed voelt het niet. Man is er zo verdrietig over.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
jesus Blondie, wat een kutopmerking van je schoonvader :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
08-06-2017 21:54
Ah Puss, ik had het kunnen weten: degene die even lekker 'buidelt' en het verder wel ziet gebeuren :-D
Moeilijk zijn die telefoontjes lijkt me Lady. Ik hoop zo dat ze de hulp krijgt die nodig is en dat zus en jij daarna weer even kunnen uitblazen, dochter zijn.
Schoonvader. Eh, hmmm, wat moet ik zeggen. Ik voel dat hij weet dat hij zich misdraagt maar hij kan het niet laten om de 'concurrentie' aan te gaan om aandacht te krijgen. Zijn situatie is natuurlijk volgens hem vele malen moeilijker dan die van Maman en ik ben de gebeten hond omdat ik vorig weekend met ons gezin samen was en we dus niet bij hem geweest zijn. Vindt hij absoluut niet kunnen en dat laat hij merken ook. Hij vergeet dat man ook niet bij ons samenzijn was en daar als enige gemist werd omdat hij moest werken. Dat we volgend weekend niet gaan omdat we de katjes op gaan halen.... dat is volgens hem geen reden om hem in de steek te laten. Als ik dan zeg dat hij ook naar ons toe kan rijden, is dat geen optie voor hem want als wij geen moeite voor hem doen, dan houdt het op. Ik weet het eerlijk gezegd gewoon echt niet meer. Niets dringt tot hem door. Alleen zijn eigen zwelgen is er. Hij had eergisteren aan de telefoon le courage lâche om tegen me te zeggen dat ik toch al lang weet dat mijn moeder dood gaat want ze is toch gewoon oud. Ik haak even af denk ik. Maar goed voelt het niet. Man is er zo verdrietig over.
Oh Oudblond wat een náre uitspraak van je schoonvader! Daar mag je gerust boos over zij hoor, en even afhaken vind ik nog erg mild, eigenlijk. Ik ben plaatsvervangend :thunder:
Maar ja, wat te doen? Boos worden zodat hij wakker geschud wordt? Begrip blijven tonen lijkt in elk geval niet echt te werken. Moeilijk... :hug:
The owls are not what they seem
Azarole schreef:
08-06-2017 19:03
DA zei toch niesziekte. Een hele nare variant die nu heerst. Ze heeft AB gekregen, pijnstilling en oogzalf. Nu hopen dat het snel weer beter gaat!
Nou Aza wat rot zeg :hug:
-Puss-in-Bootz- schreef:
08-06-2017 20:56
Ik haal deze zo weer weg hoor. Niet quoten aub.

:eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh:
Poezeltjes zeker?
-Puss-in-Bootz- schreef:
08-06-2017 21:11
De oogjes beginnen nu open te gaan, sommigen kijken al door kiertjes :heart:
En dan ook gaan de oortjes hoger zitten.
:flirting:
rosanna08 schreef:
08-06-2017 21:59
jesus Blondie, wat een kutopmerking van je schoonvader :hug:
Nou dit.

Oude mensen kunnen soms zo alleen op zichzelf gericht zijn dat er buiten henzelf soms geen medeleven meer bestaat lijkt het wel.
Even afstand nemen voor jou lijkt mij heel erg verstandig, je hoeft niet alles maar te pikken vanwege leeftijd of eenzaamheid.
Voor wie wil :hug: eventueel door te geven aan huisgenoten enzo... :cat:

LadyL ik heb meestal een 12 in mijn tabblad. Geen zin om naar te zoeken.

Blondie: nieuwe bug: jouw testSjoerd van 28 dagen geleden stond ineens op ongelezen, maar de nieuwe testSjoerd had erblijkbaar nog geen zin in........ Doe wel ff mee met de plaatsvervangende :thunder:


Productief dagje gehad, nu ff een toetje regelen..
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 22:24
6.82% gewijzigd
Zullen we het volgende café in Amerika zetten? Dan herkent Dolfje het misschien nog :P

Grand Canyon of Hawaii of Florida ofzo. Of New York...
Alle reacties Link kopieren
Azarole schreef:
08-06-2017 12:06
Ik denk zelf of niesziekte of een ontsteking. Al spookt er vanalles door m'n hoofd, natuurlijk.
Zo zielig voor jullie :|
Hopelijk word poes snel beter Aza! :redrose:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
-Puss-in-Bootz- schreef:
08-06-2017 20:56
Ik haal deze zo weer weg hoor. Niet quoten aub.

:eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :eh:

Ik heb ze gezien! Wat een schatjes! :love:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Lady goed om jouw plaatsvervangende donderwolk te zien! Het feit dat man enig kind is, hij zijn vader zo graag bij wil staan, wil helpen en zorgen om hem heeft is heel moeilijk. Ik ben intussen zover dat ik weet dat we alles geprobeerd hebben en dat iemand die niet geholpen wil worden niet verder komt. En ik ga nu in de zelfbeschermingsmodus. Man en mijn moeder zijn dol op elkaar. Alle ondeugd van mijn moeder komt naar boven als man in de buurt is en die twee begrijpen elkaar gewoon. Man is ook de enige die echt moeilijke vragen aan mijn moeder kan stellen zonder dat ze in haar ' La Reine-modus' springt. Hij wil graag hetzelfde voor haar doen in haar laatste levensfase als wat we samen gedaan hebben voor zijn moeder (waar ik een heel speciale band mee had). Maar dat gunt zijn vader ons niet. En ook daar is man verdrietig over. Dat hij als zoon nog steeds niet kan rouwen om zijn moeder en dat hij binnenkort zijn 'tweede' moeder gaat verliezen en dat de 'voorbeeld-man' in zijn leven - zijn vader - daar gebruik van maakt om nog dwingender te zijn en geen greintje begrip voor hem en ons heeft.
:flag: Sorry allen, het zit even heel hoog.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
08-06-2017 21:33
Watervrouw: Sjoerd lijkt bij mij vertrokken te zijn en bij jou aangekomen, maar vermits mijn account nu weer nada niets vertelt weet ik dat niet echt.
*Hoeveel tijd kan je nodig hebben om een format wat door tig aanbieders gebruikt wordt, werkend te maken?Mijn forumlol is minimaal*
Hier ook. Mijn scherm trek automatisch naar beneden, leuk he? NOT :steam:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
En blondje :hug:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
08-06-2017 22:19
Lady goed om jouw plaatsvervangende donderwolk te zien! Het feit dat man enig kind is, hij zijn vader zo graag bij wil staan, wil helpen en zorgen om hem heeft is heel moeilijk. Ik ben intussen zover dat ik weet dat we alles geprobeerd hebben en dat iemand die niet geholpen wil worden niet verder komt. En ik ga nu in de zelfbeschermingsmodus. Man en mijn moeder zijn dol op elkaar. Alle ondeugd van mijn moeder komt naar boven als man in de buurt is en die twee begrijpen elkaar gewoon. Man is ook de enige die echt moeilijke vragen aan mijn moeder kan stellen zonder dat ze in haar ' La Reine-modus' springt. Hij wil graag hetzelfde voor haar doen in haar laatste levensfase als wat we samen gedaan hebben voor zijn moeder (waar ik een heel speciale band mee had). Maar dat gunt zijn vader ons niet. En ook daar is man verdrietig over. Dat hij als zoon nog steeds niet kan rouwen om zijn moeder en dat hij binnenkort zijn 'tweede' moeder gaat verliezen en dat de 'voorbeeld-man' in zijn leven - zijn vader - daar gebruik van maakt om nog dwingender te zijn en geen greintje begrip voor hem en ons heeft.
:flag: Sorry allen, het zit even heel hoog.
Niks sorry! Daarvis het stamcafé voor.
Ik zou je schoonvader door elkaar willen rammelen, wat doet die man nare dingen! Naar jou en naar zijn zoon. Bah bah bah.
En het stomme is natuurlijk dat hij zichzelf er het meest mee heeft, want jullie (jij) trekken terug. Zo zonde...
Heel veel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
_Inkie_ schreef:
08-06-2017 22:07
Nou dit.

Oude mensen kunnen soms zo alleen op zichzelf gericht zijn dat er buiten henzelf soms geen medeleven meer bestaat lijkt het wel.
Even afstand nemen voor jou lijkt mij heel erg verstandig, je hoeft niet alles maar te pikken vanwege leeftijd of eenzaamheid.
Inkie hij is niet eens oud, hij word pas 70 en kan zonder problemen naar ons toe rijden. Maar dat doet hij niet want dan is hij zielig want die rit deed hij altijd met schoonmoeder en wij kunnen de rit naar hem met z'n 2 maken dussss.... Hij fietst zowat 200 km per week, hij gaat elke ochtend op cafe zijn koffie drinken met een vaste groep, hij is betrokken bij het verenigingsleven, begeleidt scholieren als ze van de ene plek naar de andere gaan. Daarom ben ik zo gefrustreerd: hij functioneert maar straft zijn zoon. Alleen naar ons toe is hij zo. Naar andere mensen toe doet hij stoer alsof hij zijn leven opgepakt heeft. Dat is helemaal niet zo want hij blijft hangen in zijn boosheid op artsten van mijn schoonmoeder. Dat heeft zij in haar laatste periode bij hem gevoed. Maar in haar laatste periode waren wij schoonmoeder door hersentumoren echt al kwijt. Ze was zo naar en egoïstisch. Helemaal niet meer zichzelf. En dat heeft schoonvader blijkbaar als enige boodschap meegenomen. Ik kan dat begrijpen, maar als je daar geen hulp in wil accepteren, dan houdt het op. Hij wil dat wij verhuizen. Dicht bij hem komen wonen. Hij eist bijna dat wij ons leven in functie van hem inrichten. Maar dat gaat hem echt niet helpen. En dat gaan we natuurlijk ook niet doen. Maar mijn hart breekt bij het zien van de pijn van man.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven