Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
quote:_Inkie_ schreef op 15 april 2017 @ 10:25:

Ik had gelukkig gisteren al boodschappen gedaan maar veel had ik niet nodig, Pasen vieren we toch niet. Nou ja behalve paaseitjes eten natuurlijk.

Man gaat gelukkig veel beter vandaag.

Gefeliciteerd Sssst met je zoon,Fijn dat het beter gaat met je man. Hopelijk blijft het zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Leonidas paaseitjes!
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 15 april 2017 @ 11:41:

Ik heb Leonidas paaseitjes! Ooh, die zijn zo lekker
Zo het eerste gedeelte van onze plannen zijn klaar, schuur uitgeruimd en de troep naar de stort gebracht. Dat ging gelukkig vlot.

Dadelijk douchen en boodschappen doen. Als we straks nog tijd hebben voor we naar familie gaan om te eten nog even een tentoonstelling bezoeken.
Hebben jullie ook van dat irritante weer. Dan is het weer stralend blauw en zon en vervolgens een paar minuten later keiharde hagel en sneeuw.
Boodschappen zijn net bezorgd
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 15 april 2017 @ 12:41:

Boodschappen zijn net bezorgd

Wat een luxe

Ik ben net ook naar de supermarkt geweest en moest daar maar liefst 600 meter voor fietsen
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 12:42:

[...]

Wat een luxe

Ik ben net ook naar de supermarkt geweest en moest daar maar liefst 600 meter voor fietsen

Aan de ene kant is het luxe maar vooral gemak.

Ik heb voor de hele week eten in huis en dat bespaard mij bakken met geld ivm uit eten/ afhalen etc.

En ook geen impulse aankopen meer.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 12:39:

Hebben jullie ook van dat irritante weer. Dan is het weer stralend blauw en zon en vervolgens een paar minuten later keiharde hagel en sneeuw.

Nee hier is het alleen grijs.

Oh wacht nu ineens zon , zal de hagel zo wel komen
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 12:39:

Hebben jullie ook van dat irritante weer. Dan is het weer stralend blauw en zon en vervolgens een paar minuten later keiharde hagel en sneeuw.Ja hoor, het vriest hier ook. Ik denk dat er binnenkort een elfstedenstocht komt.
quote:doornroosje9 schreef op 15 april 2017 @ 13:25:

[...]

Ja hoor, het vriest hier ook. Ik denk dat er binnenkort een elfstedenstocht komt.Goed dat je het zegt, ga ik ff vast de schaatsen uit het vet halen.
Hier niet hoor Rus, stralende zon, blauwe lucht en 20 graden. Heerlijk
Hier is het 8 graden met sneeuw en hagelbuien, maar het is wel heerlijk netflix weer
quote:doornroosje9 schreef op 15 april 2017 @ 13:25:

[...]

Ja hoor, het vriest hier ook. Ik denk dat er binnenkort een elfstedenstocht komt.

(denk de 'what did I miss' tekst even weg)

Ik kom eraan! Mijn schaatsen liggen gelukkig nog onder het schoenenrek dus ik ben er zodra het zover is
Man o man, wat ben ik lui. Even uitbuiken na het eten, maar nu zit ik alweer bijna een uur te forummen.

Ik moet dus van mezelf om half 3 de laptop dichtdoen en naar het bos!!

Wie schopt me vast even?
quote:Renaissance schreef op 15 april 2017 @ 14:22:

Man o man, wat ben ik lui. Even uitbuiken na het eten, maar nu zit ik alweer bijna een uur te forummen.

Ik moet dus van mezelf om half 3 de laptop dichtdoen en naar het bos!!

Wie schopt me vast even?Lekker blijven zitten! Niets mis met lui zijn!
Zo alles gedaan wat moet, genoeg eten in huis om met 10 man te kunnen brunchen.

Nu even Netflix voor we gaan
Boosschappen gedaan Maar even een notitie voor volgend jaar maken: zorg dat je lang voor Pasen alles in huis hebt of laat bezorgen! En ik had niet eens ' Paasboodschappen' nodig, maar heel gewoon wat ik elke week haal.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hier zijn ook de boodschappen binnen. Niks speciaal Paasachtigs, maar wel wat ingrediënten voor recepten die wat langer mogen duren om klaar te maken. Lekker zo'n weekend waarin we verder niks hoeven! De drukte viel me nog best mee trouwens. Wel waren de winterpenen op...
The owls are not what they seem
Mijn hele weekendgevoel is in de war. Het lijkt net zondag, maar ik heb nog twee hele dagen weekend
quote:Oudblond schreef op 15 april 2017 @ 16:13:

Boosschappen gedaan Maar even een notitie voor volgend jaar maken: zorg dat je lang voor Pasen alles in huis hebt of laat bezorgen! En ik had niet eens ' Paasboodschappen' nodig, maar heel gewoon wat ik elke week haal.Hier viel het mee, alleen bij de kaas was het oorlog. Vraag me niet waarom.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 april 2017 @ 16:28:

[...]

Hier viel het mee, alleen bij de kaas was het oorlog. Vraag me niet waarom.Fondue, pizza's, kaasplankjes.
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 16:29:

[...]

Fondue, pizza's, kaasplankjes. Nee, gewoon de pakjes voorgesneden kaas, voor op brood. De plankjeskazen vormden geen enkel probleem.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 april 2017 @ 16:30:

[...]

Nee, gewoon de pakjes voorgesneden kaas, voor op brood. De plankjeskazen vormden geen enkel probleem.Tosti's?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven