Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Ik moest afgelopen weekend vanallesennogwat. Ergens deze maand komen die moetjes vast wel af...............
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel vrij veel moetjes in de privesfeer nu, veel sociale dingen. Geen verplichtingen,zo zie ik het niet maar het zou wel eens fijn zijn om een paar weken gewoon niks op de planning te hebben in het weekend.
quote:Watervrouw333 schreef op 17 april 2017 @ 22:15:

Sjoerd zit een paar bomen verderop.

Dromend over een excuus om morgen niet op pakketduif-cursus te hoeven.



Onze jachthond beperkte zich tot tennisballen, met diertjes slepen liet ie aan de kat over.Hier gaat een neef van Sjoerd en nestje maken in mijn boom. Op de resten van het nest van vorig jaar. Buurvrouw heeft hem eindelijk met succes verjaagd. Jaren lang probeerde hij een nest te bouwen op haar zonnescherm. Buurvrouw verstoorde dat dagelijks. Liefst 's morgens vroeg of 's avonds laat en daar werden wij dan wakker van. Hier mag jij gewoon lekker zijn gang gaan.
...
quote:sssssst schreef op 18 april 2017 @ 19:43:

[...]



Hier gaat een neef van Sjoerd en nestje maken in mijn boom. Op de resten van het nest van vorig jaar. Buurvrouw heeft hem eindelijk met succes verjaagd. Jaren lang probeerde hij een nest te bouwen op haar zonnescherm. Buurvrouw verstoorde dat dagelijks. Liefst 's morgens vroeg of 's avonds laat en daar werden wij dan wakker van. Hier mag jij gewoon lekker zijn gang gaan.In een boom is nog te doen. Op balkon of zonnescherm word je er echt niet blij van. Komen ze het jaar in jaar uit opnieuw proberen. Gelukkig heb ik geen balkon
quote:Watervrouw333 schreef op 18 april 2017 @ 19:57:

[...]

In een boom is nog te doen. Op balkon of zonnescherm word je er echt niet blij van. Komen ze het jaar in jaar uit opnieuw proberen. Gelukkig heb ik geen balkon Dat deed die duif dus ook elk jaar weer opnieuw. We hadden vooral last van de buurvrouw die dat nest op de gekste tijden probeerde te verstoren. Zondag 6.00 oid.
Vanmiddag een hele fijn middag gehad met een vriendin die ik nog niet zo lang ken, maar die me echt dierbaar wordt. Erg gezellig! Fijn als tegenwicht van alle moetjes.

We hadden een kaas/vleesplankje besteld bij de borrel. Haha een smulsteen is er niks bij, zoveel eten kregen we. Erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Ren!
Zo, vrijwilligerswerk zit er ook weer op.

Nu nog even werken. Dan op tijd naar bed :-).
Peacy, doe je het wel een beetje rustig aan nu je net ziek bent geweest?



Dolfje, hoe gaat het nu met je ademhaling?
Alle reacties Link kopieren
Als ik er niet aan denk(in rust) gaat het wel maar als ik denk dat ik moet oefenen gaat het toch niet heel fijn en tijdens inspanning maar goed dat moet ik nog leren.
Ja, dat is echt wennen aan anders ademen. Lijkt me lastig omdat ademen zo automatisch gaat. Succes, ik hoop dat je er veel baat bij hebt ook ivm je vermoeidheid.
quote:Renaissance schreef op 18 april 2017 @ 21:08:

Peacy, doe je het wel een beetje rustig aan nu je net ziek bent geweest?



Dolfje, hoe gaat het nu met je ademhaling?Rustig aan doen? Wat is dat?
quote:Peacy schreef op 18 april 2017 @ 21:17:

[...]





Rustig aan doen? Wat is dat?Lekker zitten, kopje thee, muziekje, forummen
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 18 april 2017 @ 21:12:

Ja, dat is echt wennen aan anders ademen. Lijkt me lastig omdat ademen zo automatisch gaat. Succes, ik hoop dat je er veel baat bij hebt ook ivm je vermoeidheid.

Dank je wel, ik hoop het ook.



Ik vind het maar fris, zit gewoon onder een deken nu.

Volgende week Koningsdag, ik ga alleen op pad met lekker weer. Anders lekker rustig thuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 18 april 2017 @ 21:17:

[...]





Rustig aan doen? Wat is dat?Tijd nemen om aan je perzikhuidje te werken en goed te zijn voor je pit!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Morning Ladies en een fijne dag gewenst.



Hier alweer veel te vroeg wakker (4.15).

Vandaag ga ik leuke dingen doen, vooral bezig zijn met fotografie, vanochtend de theorie en vanmiddag lekker een paar uur de polder in. Zin in.
Wow, zat er net zomaar een specht op mijn balkon, 3 meter van mijn snuffert! Wat bijzonder, ze zijn zo schuw.
Goedemorgen.



Ik moet zo weer werken, maar ik heb moeite om mijn bed uit te komen
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Zo slecht geslapen bah. Het ging de laatste tijd eigenlijk wel ok. Man snurkte ook weer ontzettend
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 19 april 2017 @ 07:03:

Wow, zat er net zomaar een specht op mijn balkon, 3 meter van mijn snuffert! Wat bijzonder, ze zijn zo schuw.

Wat gaaf!!!

Ik kwam van de week dit filmpje van een liftende specht tegen ...
Goedemorgen allemaal! O Dolfje, mijn man en ik sliepen dit weekend apart, omdat man en vader op zolder - onze slaapplek - aan het klussen waren. En ik sliep zó lekker, zonder gesnurk of zwaar ge-ademhaal naast me, echt, heerlijk! Mijn man slaapt overal, maar ik alleen als het stil is. Al met al loop ik nu zo'n 100 jaar achter qua slaap en dat doet wel wat met je. Dus nu afgesproken dat éen van ons af en toe even op het kleine kamertje gaat slapen als ik het dat nodig heb. Kun jij dat ook doen?



Echt, dat samen slapen is zooo onnaatuurlijk, vréselijk!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!



Gisteren heerlijk met vriend uit eten geweest, donuts gegeten bij Dunkin donuts (geen aanrader)

en bioscoopje gepakt. Moeten we echt vaker doen maar dat zeggen we iedere keer.

Naast werken en sporten blijven we eigenlijk het liefst thuis....
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen.



Ik zal eens proberen lief te zijn voor mezelf.

Ben nu op m'n werk. Maar niet echt lekker (again).
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Peacy!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven