Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Vandaag bezig geweest met mijn scriptie/website. Doordat het soms nogal bewerkelijk is, lijkt het of ik niet erg ben opgeschoten, maar ondertussen heb ik een structuur bedacht waar ik eindelijk iets mee kan! En een paar goede bronnen gevonden. Ik heb zowaar zin om vanavond verder te gaan.
Wat fijn Kittens! Je zat er zo tegenaan te hikken en nu kun je eindelijk verder, goed zo!
quote:Renaissance schreef op 19 april 2017 @ 07:03:

Wow, zat er net zomaar een specht op mijn balkon, 3 meter van mijn snuffert! Wat bijzonder, ze zijn zo schuw.Doe mij zo'n balkon
Ik heb vandaag een huis bekeken in mijn eentje, er was open dag. En druk dat het was zeg niet normaal, biedingen worden verwacht voor maandag 12 uur. Idioot gedoe de belangrijkste aankoop in jaren, een grote schuld en beslis maar ff snel. Dan krijg je ook dat mensen gaan denken ik doe maar wat, na tekenen heb ik toch nog 3 dagen bedenktijd
Gefeliciteerd met je nieuwe huis
quote:Watervrouw333 schreef op 19 april 2017 @ 19:58:

Gefeliciteerd met je nieuwe huis





Ik denk niet dat we het kunnen hoor, echt zoveel bieden dat we zeker weten dat we het hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 19 april 2017 @ 14:57:

[...]





Oooo mag ik? Ben dol op huizen aanpakken, inrichtingen omgooien, joepie!Tuurlijk, maar je weet niet waar je aan begint! Door mijn amnesie kan ik niet goed meer huishouden. Ik ben de hele dag druk met wat ik zie en vergeet wat ik niet zie. Daardoor ga ik vaak halverwege iets anders doen en vergeet dan waar ik mee bezig was. Resultaat: achterstanden en onafgemaakte projecten. Erg frustrerend. En soms ook een beetje 'grappig'. Ik kwam vandaag Sinterklaascadeautjes tegen
Alle reacties Link kopieren
Spannend, Ink!
Alle reacties Link kopieren
Net weer thuis na slechts een halve koorrepetitie. Mijn kriebelhoest was na 3 weken bijna weg, dacht ik... nou niet dus. Kriebelhoest is echt zo STOM!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft

Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 19 april 2017 @ 21:53:

Alsjeblieft

[afbeelding]Dank je!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Even bij gelezen. Kittens wat ontzettend goed dat je doorzet en nu structuur gevonden hebt en gewoon zin hebt om verder te werken! Chapeau madam!

Yette ik kan me niet voorstellen hoe dat voor je is, maar ik lees altijd zoveel energie en creativiteit bij jou. Zo waardevol vind ik dat en je positiviteit laadt mij vaak.

Man heeft vandaag 'oude helden' in da house. Dat is altijd afwachten wat het wordt. Soms wordt het een ontzettende desillusie maar af en toe zijn ze nog steeds steengoed.

Ik heb ontzettend genoten van mijn kleine vriend. Hij wordt eind juli 4 en we hebben vandaag samen de breedte van het zwembad over gezwommen (met halverwege een heel klein beetje hulp) en hij fietste zonder zijwieltjes met me mee! Trots mannetje dat aan ouders verkondigde dat Blond echt kan toveren want de zijwieltjes waren er wel maar we konden ze niet zien.

Hebben jullie dat ook dat er advertenties over posts vallen? Lady ik kan je post niet lezen omdat er Schiphol-gedoe overheen valt. Ik zie alleen iets met koor en kriebelhoest: geen goede combi, maar ik zie dus de rest van je post niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 19 april 2017 @ 22:23:

Even bij gelezen. Kittens wat ontzettend goed dat je doorzet en nu structuur gevonden hebt en gewoon zin hebt om verder te werken! Chapeau madam!

Yette ik kan me niet voorstellen hoe dat voor je is, maar ik lees altijd zoveel energie en creativiteit bij jou. Zo waardevol vind ik dat en je positiviteit laadt mij vaak.

Man heeft vandaag 'oude helden' in da house. Dat is altijd afwachten wat het wordt. Soms wordt het een ontzettende desillusie maar af en toe zijn ze nog steeds steengoed.

Ik heb ontzettend genoten van mijn kleine vriend. Hij wordt eind juli 4 en we hebben vandaag samen de breedte van het zwembad over gezwommen (met halverwege een heel klein beetje hulp) en hij fietste zonder zijwieltjes met me mee! Trots mannetje dat aan ouders verkondigde dat Blond echt kan toveren want de zijwieltjes waren er wel maar we konden ze niet zien.

Hebben jullie dat ook dat er advertenties over posts vallen? Lady ik kan je post niet lezen omdat er Schiphol-gedoe overheen valt. Ik zie alleen iets met koor en kriebelhoest: geen goede combi, maar ik zie dus de rest van je post niet.

Fijn dat je zo'n leuke dag had met je kleine vriend OB, klinkt top! En goeie truc met die onzichtbare zijwieltjes



En ik dacht dus na 3 weken wel klaar te zijn met de kriebelhoest, maar hij is helemaal terug: afgelopen twee nachten minstens 1 keer per nacht bed uit om man niet te storen. En de koorrepetitie van vanavond heb ik halverwege maar opgegeven, zelfs de dirigent raakte er van in de war. Mèh.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Ja Lady, dit mannetje heeft mijn hart gestolen. Ik heb nog nooit zo'n wijs, lief, vrolijk en zorgzaam kind gekend. En hij gaat hartjes breken met z'n uitbundige bos krullen en felblauwe ogen.

Balen zeg dat die hoest niet stopt. Het is lang geleden maar toen ik in mijn eerste werkweek in deze baan was had ik ook ontzettend last van kriebelhoest. En ik had meteen de vuurdoop door middel van een bestuursvergadering... Djeezzz ik heb me zelden zo opgelaten en ellendig gevoeld omdat ik en de vergadering contstant verstoorde en mezelf niet kon voorstellen zonder na elke 2 woorden 1 minuut te kuchen. Het is goed gekomen, maar toen dacht ik dat het meteen einde proefperiode was! Maar ken je die 'snoepmedicijn dingen' die je op je tong laat smelten. Ik weet het merk even niet, maar het is een soort salmiak smaak 'medicijn' dat echt super helpt tegen kriebelhoest. Je laat het in je mond smelten en het werkt een paar uur. Het hielp mij goed om door te slapen. Even vragen bij de drogist?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Dank je Blond, ga ik doen!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
ik was borrelen met collega's. Thuis nog even met man wat gedronken en nu slapen.

Hoef morgen niet vroeg op maar ze komen hier de ramen wassen dus zeer waarschijnlijk dat er om 7.00 uur een hoogwerker herrie staat te maken buiten.
Joehoe! De zon schijnt, hup-hup-hup!!!



Wat klinkt dat lief, Blondie, leuk dat je zo genoten hebt.



Yet, ik begrijp dat het niet altijd fijn is, maar gelukkig zie je ook de humor soms wel. Overigens heb ik mijn hele leven al een geheugen als een vergiet....

Laatste werkdag hier. Morgenochtend eerst even spelen met het paard, dan wat boodschappen doen en kleren in tassen proppen. Eind van de dag met dochter naar ander paard en dan vroeg onder de wol. We rijden zaterdag rond een uur of 5 weg en pikken dan onderweg mijn vader op bij het tuinhek. Daar nu al de hele week stralende zon en 19 graden
Alle reacties Link kopieren
Fijn vooruitzicht Hunniebunnie!!



Ik heb zowaar tot 9 uur liggen maffen dus voel me een stuk beter. Nu eerst een smoothie en dan wat huishouden en vanmiddag werken. En vanavond weer even wandelen want sport schiet er deze week bij in.
Beterschap Lady!



Morgen nog werken, dan volgende week 4 dagen. Ik verlang naar een lang weekend .
Goedemorgen.



Hun, vakantie ze.

Dolfje, werk ze straks.

Peac, fijn lang weekend, ga je leuke dingen doen?



Hier al een paar uur foto's van gisteren bewerkt. Vanmiddag ga ik lekker wandelen met mijn vader en dan eten bij mams. Heerlijk vind ik dat, dat er voor me gekookt wordt. En daarna denk ik nog even fotograferen, ligt een beetje aan de wolken (heb een bepaald beeld in gedachten).



Gisteren zag het er op een van mijn favo plekken zo uit:



Alle reacties Link kopieren
Mooi Ren, krijg ook zin om naar buiten te gaan als ik dat zo zie.

Volgende week als het goed is maar 3 dagen werken
Hopen dat je dan vaak naar buiten kunt Dolfje, dat de lente echt lekker losbarst.



Dat gebeurt vast als Hun wat van die Franse temperaturen onze kant op stuurt.
Ik stuur heel veel zonnestralen jullie kant op. Wat een prachtige foto, Ren! Wij hebben dit jaar ook heel veel paardenbloemen in de achtertuin, heerlijk. Daar maai ik dan zorgvuldig omheen.
Dank je voor de zonnenstralen en voor het compliment.



Het zijn maar simpele bloemen en ik geloof dat de boeren er een hartgrondige hekel aan hebben, maar ik hou ervan, zo'n weiland vol ziet er zo vrolijk uit.
Ik ben er ook dol op hoor! In Frankrijk zit, hopelijk, het weiland naast ons ook weer helemaal vol. Zal ook foto's maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven