Stamcafé XXX
zaterdag 13 mei 2017 om 13:17
Ja jammer. Noem ze maar kitten hoor, vind ik wel grappig.
Ze worden toch veel te snel heren
En zo lang ik geen plaatjes kan plakken, irriteer ik jullie wel met kleurtjes
anoniem_304205 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 13:18
2.30% gewijzigd
zaterdag 13 mei 2017 om 13:19
Het huidige forum is sinds 1 november voorbereid (op 31 oktober kon je je aanmelden als meedenker/tester ik weet dat nog omdat ik in het theater zat en tijdens het wachten een beetje op het forum las en overwoog om in te loggen en me aan te melden). Maar zal alle opmerkingen erover voortaan beperken tot betreffende topic(s)
Vandaag een rustig rommeldagje. Eerste was al gedraaid verder zie ik wel in hoeverre ik mijn plannen uitvoer. Morgen een eindje treinen met zo'n actiekaartje.
Ik ga rustig verder met mijn 52weken26boeken uitdaging. Zit nu met een omnibus. Als ik dat als 1 boek tel (ipv 3) dan loop ik achter met mijn uitdaging, maar hierna doe ik dan even een paar Baantjers tussendoor denk ik
Verder rustig aan het ontrommelen ga vandaag weer eens naar 1 of 2 kringlopen met het doel om meer te brengen dan te halen.
Later deze maand boekenkastopschoonactie bij een vriendin. Gaan we gezellig bij een grote ruilbibliotheek langs. Met alle tussendoorterrasjes die bij een stedentrip horen.
Vandaag een rustig rommeldagje. Eerste was al gedraaid verder zie ik wel in hoeverre ik mijn plannen uitvoer. Morgen een eindje treinen met zo'n actiekaartje.
Ik ga rustig verder met mijn 52weken26boeken uitdaging. Zit nu met een omnibus. Als ik dat als 1 boek tel (ipv 3) dan loop ik achter met mijn uitdaging, maar hierna doe ik dan even een paar Baantjers tussendoor denk ik
Verder rustig aan het ontrommelen ga vandaag weer eens naar 1 of 2 kringlopen met het doel om meer te brengen dan te halen.
Later deze maand boekenkastopschoonactie bij een vriendin. Gaan we gezellig bij een grote ruilbibliotheek langs. Met alle tussendoorterrasjes die bij een stedentrip horen.
zaterdag 13 mei 2017 om 13:21
nee, kleurtjes zijn er nog, maar beperkt en iemand anders maakt gebruik van mijn kleurtje zag ik gisteravond. En zij en ik staan zo ver uit elkaar wat betreft opvattingen en manier van forummen, dat ik het niet fijn vind als mensen ons door elkaar gaan halen
Het nieuwe forum is dan een goed moment om dan maar zonder kleurtje te gaan posten, hoewel ik mezelf niet meer herken
Zal vast wel wennen, ooit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 13 mei 2017 om 13:33
Ah zo, dat snap ik ja. Jammer dat het nodig is.
zaterdag 13 mei 2017 om 16:32
Lady_Voldemort schreef: ↑12-05-2017 19:48
Ik heb ook nog een mopper: we hebben geen kaartjes voor de Stones![]()
Ik wel
zaterdag 13 mei 2017 om 16:35
Wat goed
Dochter heeft in de wachtrij gezeten, maar ze was net te laat voor staanplaatsen. Nou ja, jammer dan. Ik vind het al lang leuk om een zestienjarige dochter te hebben met een crush voor de Stones (ze kent ook alle teksten uit haar hoofd he
zaterdag 13 mei 2017 om 17:06
We zijn de kittens gaan bezoeken. Wow zo lief, knuffelig en mooi! Ik had aan de DA gevraagd wat we moesten vragen en waar we op moesten letten en alles klopte! Ze zijn in een heel fijn huis bij een katgek gezin. De eigenaar is erg bezig met verschillend voer aanbieden, kammen, aan de pootjes komen, oogjes schoonmaken en heel veel kroelen. Ze komen uit een nestje van 3 en onze 2 trekken erg naar elkaar toe. Fijn dus dat ze samen kunnen verhuizen. Half juni is het zo ver! Blijblijblij!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 13 mei 2017 om 17:20
Ik herken je prima zonder blauw, Roos!
Balen van de Stones, LV, maar je alternatief klinkt ook super
Hier is De Dochter van plan om haar broer van het najaar mee naar Londen te nemen. Ik vind het eng, maar gun het hem zo en dit is de enige goede begeleiding die ik kan verzinnen voor dit soort plannen. En dat verzint ze dan zelf. Topwijf is het.
Balen van de Stones, LV, maar je alternatief klinkt ook super
Hier is De Dochter van plan om haar broer van het najaar mee naar Londen te nemen. Ik vind het eng, maar gun het hem zo en dit is de enige goede begeleiding die ik kan verzinnen voor dit soort plannen. En dat verzint ze dan zelf. Topwijf is het.
zaterdag 13 mei 2017 om 18:06
Ook niet verkeerd!!Lady_Voldemort schreef: ↑13-05-2017 16:35Wat goed
Dochter heeft in de wachtrij gezeten, maar ze was net te laat voor staanplaatsen. Nou ja, jammer dan. Ik vind het al lang leuk om een zestienjarige dochter te hebben met een crush voor de Stones (ze kent ook alle teksten uit haar hoofd he) . Het uitgespaarde geld leg ik nu maar bij een weekendje Londen, dat wilde ze ook altijd al zo graag en dan moet het er nu maar van komen ook.
Ik was verbaasd dat ik de kaartjes wel had het ging zo snel.
zaterdag 13 mei 2017 om 19:08
Lady_Voldemort schreef: ↑13-05-2017 19:06Oh jongens, en nog 10 dagen, dan gaan we weer naar DOE MAAR!!!
https://www.youtube.com/watch?v=82RuN2OB-Ok
zaterdag 13 mei 2017 om 19:13
Leuk!Lady_Voldemort schreef: ↑13-05-2017 19:06Oh jongens, en nog 10 dagen, dan gaan we weer naar DOE MAAR!!!
zaterdag 13 mei 2017 om 19:18
Zeker leuk. Ik word alweer een beetje hysterisch 
En dit keer gelukkig geen zitplaats, wat een ellende was dat zeg. Ik elke keer maar weer opstaan, en dochter me elke keer weer heel opvoedkundig naar beneden trekken omdat die ouwetjes achter me anders niks konden zien en dat was zielig
. Maar na een liedje of wat bleef zij ook maar staan, en toen zag helemaal niemand achter ons meer iets want dat kind is 1.80 lang, haha.
En dit keer gelukkig geen zitplaats, wat een ellende was dat zeg. Ik elke keer maar weer opstaan, en dochter me elke keer weer heel opvoedkundig naar beneden trekken omdat die ouwetjes achter me anders niks konden zien en dat was zielig
zaterdag 13 mei 2017 om 19:24
Ik ga in het najaar een zitplaats bezetten bij een concert. Zal mij benieuwen of ik andere zitters ga irriteren, maar heb geen zin om een paar uur tevoren aanwezig te zijn voor een poging om een goede staanplaats te kijken. De zitplaatsen waren sneller weg dan de staanplaatsten, maar het is dan ook zo'n oude bandLady_Voldemort schreef: ↑13-05-2017 19:18Zeker leuk. Ik word alweer een beetje hysterisch
En dit keer gelukkig geen zitplaats, wat een ellende was dat zeg. Ik elke keer maar weer opstaan, en dochter me elke keer weer heel opvoedkundig naar beneden trekken omdat die ouwetjes achter me anders niks konden zien en dat was zielig. Maar na een liedje of wat bleef zij ook maar staan, en toen zag helemaal niemand achter ons meer iets want dat kind is 1.80 lang, haha.