Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
test

Reactie bekijken kan niet als je iemand quote. Wel als je nieuwe reactie wil plaatsen (onderaan een topic dat veld invullen dus) Met voorbeeld bekijken kom je ineens helemaaaaaal bovenaan het topic terecht en moet je weer scrollen.

De forummers zijn gratis testpanel zei iemand al in het betreffende topic............ :sheep:
Op mobiel vind ik het drie keer niks. Kan ook geen nieuwe topics vinden alleen de meest recente, niet iets dat van vanmorgen is.
anoniem_304245 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 19:58
5.43% gewijzigd
Ah, hier ook al gemopper op alle prachtige vernieuwingen?

Ik heb ook nog een mopper: we hebben geen kaartjes voor de Stones :thunder:
Op mobiel is het gewoon niet te doen. Je reactie kan dan niet langer zijn dan het ienemienie reactievenster. Dus na vier/vijf zinnen is het vol!
Alle reacties Link kopieren
En wederom dubbel. Je moet blijkbaar quoten, zo niet voel je jezelf zo belangrijk dat je je boodschap 2 keer plaatst.
oudblond wijzigde dit bericht op 12-05-2017 20:15
79.84% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Balen LV!
Ssstt... dat maar een paar zinnen kunnen tikken op mobiel moet zeer frustrerend zijn voor een aantal forummers die altijd hele lappen posten!
Mijn hersenen begrijpen de leesvolgorde gewoon niet. En dat voortdurend opnieuw in moeten loggen vind ik ook idioot.
Wat een stom, achterlijk, onprofessioneel gedoe weer van viva. Bah bah, stelletje prutsers. :bonk: :mad: >:-( :frusty: :furious: :pukey: :nooo: :nooo: :woa:
Renaissance schreef:
12-05-2017 20:20
Wat een stom, achterlijk, onprofessioneel gedoe weer van viva. Bah bah, stelletje prutsers. :bonk: :mad: >:-( :frusty: :furious: :pukey: :nooo: :nooo: :woa:
Ik grommel met je mee! Wat een achteruitgang. Hebben de mods eigenlijk al ergens een reactie op gegeven?
Morgen gaan we op kittenvisite!!! Ik hoop zo dat alles in orde is en dat we er vertrouwen in hebben en dus snel twee dotjes in huis hebben. Man leest zowat voor het eerst in zijn leven een boek :-o over de opvoeding van katjes. Ik heb hem vanmiddag tegen moeten houden: Hij wilde alvast een mega klimconstructie aanschaffen. Toch maar even afwachten of we de katjes krijgen en als ze hier zijn observeren wat ze nodig hebben.
Ren omdat je de TO hier bent word je wel steeds in het grijze zonnetje gezet als je een reactie plaatst!
:blabla: Weer dubbel. :swear:
Lady_Voldemort schreef:
12-05-2017 19:48
Ah, hier ook al gemopper op alle prachtige vernieuwingen?

Ik heb ook nog een mopper: we hebben geen kaartjes voor de Stones :thunder:
Zonder klagen saaie dagen heb ik geleerd van een wijze vriend.
De rodekater-smileys zijn weer bijna allemaal weg. Behalve :french: 'french' dus geen idee wat voor emotie dat nou is..... Oh en verliefd en boos: :verliefd: :boooos: :cat:

Marktplaats stroomt alweer vol met kaartaanbieders, maar of dat nou zo betrouwbaar is..... :hug:
Het was me nog niet opgevallen blond, dat mijn reacties grijs zijn.

Veel plezier bij de kittens morgen.
Ik mag weer naar "school". Ga morgen oefenen met de superdeluxe fotoprinter. Dat is wel tof, dan heb ik morgen twee mooie zelfgemaakte foto's op A4.

Nu duik ik mijn bed in!
Trusten, Ren!
Life is short. Eat dessert first.
Ik hum een slaapliedje voor je Ren! *Als ik ga zingen krijg je gegarandeerd nachtmerries* Veel plezier met de techniek morgen!
Oudblond schreef:
12-05-2017 21:37
Ik hum een slaapliedje voor je Ren! *Als ik ga zingen krijg je gegarandeerd nachtmerries* Veel plezier met de techniek morgen!
+1

:photo:
Ik ga een andere nick nemen. Ik dacht even dat Blond langs zou komen morgen. :hyper:
http://wallpapercave.com/wp/Rw91f3y.jpg
test

anoniem_304205 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 22:08
Reden: test
2.22% gewijzigd
Ik ben helemaal van de leg :sick: door het nieuwe forum....Waarom? Bah! Klaag, zucht ende steun!
Pfff....
Dit is de derde keer dat ik probeer te posten

Edit: Neeeeee maar het is gelukt!
:yes:
Mogge stammers! Het forum werkt nog steeds ruk zie ik, vooral op mobiel. Gelukkig mag ik vandaag weer naar de kinderboerderij, geiten voeren en konijnen aaien enzo. Is goed voor mijn zenmodus. T is wel te hopen dat meneer L mee kan, die ligt naast me te hoestennen proesten. Anders wordt het alsnog niet erg zen, in mijn eentje.
The owls are not what they seem
-Kittens- schreef:
12-05-2017 21:53
Ik ga een andere nick nemen. Ik dacht even dat Blond langs zou komen morgen. :hyper:
Jammer genoeg kom ik niet voorbij jouw stad poesje! Maar ik zal de nieuwe poezen ' de heren' gaan noemen, dan kan jij gewoon jezelf blijven!
Fijne dag Stammers! :cat:
oudblond wijzigde dit bericht op 13-05-2017 09:29
0.30% gewijzigd
Goedemorgen, ik ben ook nog niet blij met dit forum. Zeker mobiel niet.
Dadelijk werken en zou vanavond met vriendin gaan borrelen maar ze is ziek. Nou ja Songfestival dan maar :D
bij mij werkt het prima op mobiel hoor en geef het even de tijd. Over een week of 2 is het vast allemaal een stuk beter. Dat gezeur en geklaag en agressieve gedoe richting de TD vind ik momenteel irritanter dan alle bugs...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
13-05-2017 11:58
bij mij werkt het prima op mobiel hoor en geef het even de tijd. Over een week of 2 is het vast allemaal een stuk beter. Dat gezeur en geklaag en agressieve gedoe richting de TD vind ik momenteel irritanter dan alle bugs...
Het wordt nu wel beter ja, met wat omweggetjes. Maar gisteren werd ik er bepaald agressief van :$ . Ik bedoel, kinderziektes okee en aan die 25 posts per pagina wen ik ook wel weer. Maar het minste wat je van een forum moet kunnen verwachten is dat je er kunt posten toch. Als dat al niet eens kan kan ik toch echt niks anders denken dan 'wat een gepruts'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven