Sterrenbeeld waterman met kreeft

17-10-2019 23:22 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey kloppen sterrenbeeld matches ergens wel altijd? Ik ben een kreeft en heb een een heel mooie diepe band gehad met een waterman. Nog steeds voel ik me vaak erg fijn bij watermannen en kan ik met hen een goede band krijgen. Ik merk veel eerder dan bij andere sterrenbeelden. Maar volgens de astrologie gaan kreeft en waterman totaal niet samen....... ik ben dan soms bang dat ik veel meer van hem hield dan hij van mij of dat hij de band niet voelde en alleen ik hem voelde, omdat er ook staat dat watermannen geen band kunnen aangaan ofzo op diep niveau. En daar komt bij dat ik heel emotioneel/gevoelig ben en volgens de beschrijvingen schijnen watermannen ook daar niet van te houden.
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
18-10-2019 08:06
Mooi, zo zeker weten dat iets onzin is zonder te weten waar je over praat :yes:
Ik zeg niet dat het onzin is. Ik zeg dat ik er niet in geloof.
Als je ergens leest dat de Waterman zo van reizen houdt en zo avontuurlijk is en ik hou daar helemaal niet van.
Dan denk ik dus, daar geloof ik niets van. Dan ga ik niet verder uitzoeken waarom dat niet overeen komt.

Als je dit wel interesseert, moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.
Ik hou ook niet van voetbal, maar vlg. mij zijn veel mensen dat niet met me eens.
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
18-10-2019 07:50
Heb je ook met de ascendant en de descendant rekening gehouden?
Vergeet ook je maanteken niet. En de heerser over het zevende huis. Dat kan alles weer op zijn kop zetten :)

Maar volgens het boekje is dit de de basis: Waterman vindt Kreeft een aansteller en te emotioneel en afhankelijk. Kreeft vindt Waterman een ongevoelige asociale egoist. Herken je dit TO?
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2019 09:35
27.84% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
18-10-2019 09:28
Vergeet ook je maanteken niet. En de heerser over het zevende huis. Dat kan alles weer op zijn kop zetten :)
;-D
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is waterman en zijn dochter is kreeft, zij geeft vaak aan dat ze zijn kijk op dingen juist heel verhelderend vindt. Hij heeft soms moeite met haar emotionele reactie op dingen, maar leert daar ook weer van.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties. Mijn ascendant is wel weegschaal. Deze schijnen goed samen te gaan met watermannen. Maar ik geloof dus niet in ascendanten. Hmm.

Maar waarom voel ik me toch altijd zo aangetrokken tot watermannen🤔🤔 hoe toevallig.
Alle reacties Link kopieren
Maar tegelijkertijd voel ik ook een soort angst en schaamte. Een schaamte als ik moet huilen of emotioneel reageer. Bang dat ze enorm op me afknappen😞

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven