Stoom afblazen over de fijne nieuwe up-date

02-11-2017 13:51 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het reactie- en bugtopic is vergrendeld en ik nog geen nieuw topic zag om onze gal te spuwen, hier dus.
nounou
Snoesje666, hoe bevalt het in de schaduw ? 666 in de schaduw, verrassend :mrgreen:
Grappig eigenlijk, gezien wat Jung over de schaduw als archetype zei (bron Wikipedia) : "Iedereen draagt een schaduw, en hoe minder hij is belichaamd in het bewuste leven van het individu, des te zwarter en dichter hij is" (allemaal wel hij ;-D )
zazamaenade wijzigde dit bericht op 04-11-2017 14:25
Reden: aanvulling
14.38% gewijzigd
nounou
feow schreef:
04-11-2017 14:16
Gokje?

Het werkoverleg zegt: heel vervelend ja, al die bugs waar wij niets aan kunnen doen.
Heel vervelend, dat gezeur op het forum over de bugs en ons, we kunnen er immers niets aan doen.
Heel vervelend, laten we niet wéér gaan vergaderen over iets waar we niks aan kunnen doen.
Heel vervelend dat ze steeds zeggen dat ze niet kunnen mailen. Wij kunnen daar niks aan doen.
Heel vervelend dat de klagers niet willen mailen, maar dan is het ook eigen schuld dikke bult, dan moeten ze maar wel mailen.

Goed nieuws! We krijgen niet zo veel mails dat er sprake kan zijn van een groot probleem, want dan zouden er wel meer mensen mailen!

Heel vervelend dat ze steeds maar blijven zeuren op het forum, ze kunnen immers mailen.

Heel vervelend dat we steeds minder inkomsten krijgen door al die addblockers,aten we iets verzinnen om daar iets tegen te doen.

Goednieuws! We hebben wat leuke knopjes bedacht. Toon meer en lees ook.

Heel vervelend dat de forummers weer zo zeuren. Nou ja, als het echt zo erg is mailen ze wel.

Goed nieuws! Die zeikende forummers hebben ongelijk, het forum is drukker dan ooit, kijk maar eens naar de statistieken: er wordt als een dolle geklikt op ons forum. Reden voor taart!

Hoge bomen vangen veel wind, daarom krijgt onze cm geheel ten onrechte zo veel kritiek. Dikke onzin, het gaat hartstikke goed.

Ga zo door team! We zijn echt de belichaming van stoer, sprankelend en sexy.

Heel vervelend. Dan gezeur is slecht voor de sfeer. Zullen we bannen uitgaan delen aan die ondankbare mekkerbakken?
Is dit een open sollicitatie naar de functie van Centrale Moderator :fortune: ?
Er komt binnenkort vast een vacature. Wat een 'hoofdpijndossier' is dit aan het worden.
Aan je hypothetisch-empathisch vermogen mankeert helemaal niets, zeg ;-D

En mag ik dan ook een stuk taart of krijg ik een ban ?
zazamaenade wijzigde dit bericht op 04-11-2017 14:51
Reden: aanvulling
6.17% gewijzigd
nounou
O, ik vond via een topic van een oude oppermod de route naar wat objectieve gegevens.

Vinex.nl

Daar publiceren ze de lijst met top50 best bezochte websites. Soort kijk- en luisteronderzoek voor het www.
In absolute getallen zijn er t.o.v. januari 2017 1000 mensen van boven de 6 méér bereikt.

De plaats op de ranglijst weerspiegelt het functioneren van het beleid van onze cm:

Bereik (6+) online media uit Nederlands Bereiksonderzoek:
Jan: plaats 21
Feb: plaats 23
Mrt: plaats 22
Apr: plaats 22
Mei: plaats 32
Jun: plaats 34
Jul: plaats buiten de top 50
Aug: plaats 49
Sept: plaats 46
Okt: plaats 46

Forummers zeuren niet, de cm doet het aantoonbaar zó dat mensen liever elders op het www vertoeven.
En nee, met een cm die dát doet wens ik niet te mailen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
En dan te bedenken dat er vorig jaar nog een damesforum gesloten is waarvan veel bezoekers hierheen zijn gekomen.

Overigens, jullie hadden best die ".forum2go" even mogen vermelden, dat had het zoeken een stuk simpeler gemaakt.
Niet geschoten is altijd mis
Dankzij mijn addblocker heb ik geen advertenties meer, maar nu hebben ze bedacht dat er twee pijltjes naar boven /beneden moeten zijn die meebewegen met de pagina, waardoor ik bij iedere post die ik wil lezen een stukje tekst mis aan de rechterkant :proud: :facepalm:
Geniaal bedacht.

En gezien mijn kleine beetjes inside information verwacht ik dat het achter de schermen zo gaat.
Iemand post hier een suggestie - > niemand van Sanoma leest dit
Iemand stuurt een mail - > niemand van Sanoma leest dit

Oppermod leest hier niet mee, en als ze al iets leest dan gaat het het ene oor in, en het andere oor er weer uit.
Technische dienst krijgt überhaupt niet te horen.
anoniem_12487 wijzigde dit bericht op 04-11-2017 18:39
Reden: Twee pijltjes <. <
7.13% gewijzigd
Snoesje666 schreef:
04-11-2017 14:11
Als ik op viva zit, dan schakel ik JavaScript uit in de instellingen van mijn browser (Chrome). Ik kan dan geen plaatjes zien, maar wel rustig doorlezen.
Ik denk er nog over na om de browser van AdBlockPlus te installeren op mijn android apparatuur.

De schaduw heb ik gevonden.
Wat is dat?
Corona67 schreef:
04-11-2017 16:33
Wat is dat?
Beetje opletten, hoor, Corona ;-D
Sorry, verkeerd gelezen.
nounou
Het enige wat ik echt irritant vind aan deze update is hoe sarcastisch ik ervan word. Mijn gedachten onder het forummen zijn nu ongeveer "oh my god Sterre stik in je instagram foto's het boeit me echt geen ene reet waarom ze zo wereldwijd bekend zijn" en "ach Beau wat ontzéttend zielig voor je dat je uit elkaar bent gegroeid met je partner. Boehoehoe."
feow schreef:
04-11-2017 14:16
Gokje?

Het werkoverleg zegt: heel vervelend ja, al die bugs waar wij niets aan kunnen doen.
Heel vervelend, dat gezeur op het forum over de bugs en ons, we kunnen er immers niets aan doen.
Heel vervelend, laten we niet wéér gaan vergaderen over iets waar we niks aan kunnen doen.
Heel vervelend dat ze steeds zeggen dat ze niet kunnen mailen. Wij kunnen daar niks aan doen.
Heel vervelend dat de klagers niet willen mailen, maar dan is het ook eigen schuld dikke bult, dan moeten ze maar wel mailen.

Goed nieuws! We krijgen niet zo veel mails dat er sprake kan zijn van een groot probleem, want dan zouden er wel meer mensen mailen!

Heel vervelend dat ze steeds maar blijven zeuren op het forum, ze kunnen immers mailen.

Heel vervelend dat we steeds minder inkomsten krijgen door al die addblockers,aten we iets verzinnen om daar iets tegen te doen.

Goednieuws! We hebben wat leuke knopjes bedacht. Toon meer en lees ook.

Heel vervelend dat de forummers weer zo zeuren. Nou ja, als het echt zo erg is mailen ze wel.

Goed nieuws! Die zeikende forummers hebben ongelijk, het forum is drukker dan ooit, kijk maar eens naar de statistieken: er wordt als een dolle geklikt op ons forum. Reden voor taart!

Hoge bomen vangen veel wind, daarom krijgt onze cm geheel ten onrechte zo veel kritiek. Dikke onzin, het gaat hartstikke goed.

Ga zo door team! We zijn echt de belichaming van stoer, sprankelend en sexy.

Heel vervelend. Dan gezeur is slecht voor de sfeer. Zullen we bannen uitgaan delen aan die ondankbare mekkerbakken?
:rofl:

Ik vreet een bezem mocht het niet zo zijn!
meikebikker schreef:
05-11-2017 15:03
:rofl:

Ik vreet een bezem mocht het niet zo zijn!
.
.
Het is niet zo :D
Niet geschoten is altijd mis
meikebikker zondag 5 november 2017 16:18
open het topic wat vindt jij van het koningshuis? en kom hier uit? Niet de eerste keer dat ik op een oud topic kom en ineens een oud forummer in beeld heb waarvan mijn hart even stilstaat, want inmiddels overleden. Dit vind ik echt een hele nare bug! :cry:
Bitje93 schreef:
05-11-2017 16:17
.
.
Het is niet zo :D
Oke, ben al aan de eerste begonnen!

Afbeelding
meikebikker schreef:
05-11-2017 16:21
meikebikker zondag 5 november 2017 16:18
open het topic wat vindt jij van het koningshuis? en kom hier uit? Niet de eerste keer dat ik op een oud topic kom en ineens een oud forummer in beeld heb waarvan mijn hart even stilstaat, want inmiddels overleden. Dit vind ik echt een hele nare bug! :cry:
Ja, akelig. :(
Wat eraan te doen ? Iemands topic wissen omdat ze overleden is zou erger zijn, lijkt me ?
nounou
Voordat iedereen naar schaduw viva gaat.... Het heet inmiddels SaysWho. Tis idd nog wat stil daar maar als dit forum zo doorgaat wordt het daar vast drukker.
Creativity is intelligence having fun
Kirby schreef:
06-11-2017 14:01
Voordat iedereen naar schaduw viva gaat.... Het heet inmiddels SaysWho. Tis idd nog wat stil daar maar als dit forum zo doorgaat wordt het daar vast drukker.
Zeker :D
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven