Storm Ciara

06-02-2020 14:01 1338 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/binnenland/de-storm-k ... ~aadf4299/

Gaan we weer.
Er zijn weinig weersomstandigheden waar ik meer bang voor ben dan voor harde wind. Ik moet alle dagen de weg op in verband met werk en ik heb een kleine auto. En stuiter over de weg. Ik vind wind naar.
anoniem_394873 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 12:30
0.66% gewijzigd
MevrouwJack schreef:
09-02-2020 13:17
Ik ben één keer geland in een storm al deze. Het ging eigenlijk vlekkeloos, tot we de laatste meters echt naar beneden leken te vallen. Stevige klap en je voelde echt een soort kreun onder je vanuit het vliegtuig komen. Zelfs mijn vriendin die ongeveer alles al meegemaakt heeft in een vliegtuig zag wit.

Zegt de piloot droogjes "for those of you who survived impact, welcome to Rome"

Hoop opgelucht gelach daarna ;-D
:rofl:
Net de achterburen maar even geïnformeerd dat het dak van hun schuurtje waait. Nu zie ik de buurjongen er bovenop staan, de held! Ik had het niet gedurfd...
Phoebemeaculpa schreef:
09-02-2020 13:08
Alhoewel dit is wel een noodgeval...
Herstappeltaart: ik stuur de rekening wel naar jou want het is jouw schuld dat ik trek heb in appeltaart :-D ;-)
Ik heb een vent die in een taartenfabriek werkt. Heb nog appeltaartjes in de vriezer. Kom gerust aanwaaien😀
Dankjewel Sikkepit👍🏻
Biebeltje schreef:
09-02-2020 13:21
Echt respect voor die piloten. Ik heb ook wel eens zo'n stuiterlanding meegemaakt dat het vliegtuig gewoon uit de lucht leek te vallen als een baksteen.

Ik maak me een klein beetje zorgen om ons huis in Frankrijk. Dat er niks af waait...
Maar goed, het waait er iets minder hard dan hier en ik kan er toch niks aan doen, dus we horen het wel...
Dat is wel weer een voordeel van twee huizen. Waait er eentje weg dan heb je altijd nog een reservehuis :P
Beter met vier katten onder één dak, dan een leugenaar in de køfferbak.
Shit.... nu wil ik ook appeltaart...
heb ik net voor niets in de huiskamer staan sporten (ik durfde niet met mijn lichtgewicht auto naar de sportschool te rijden, die te ver weg zit om te fietsen... helemaal met dit weer).
*Sikkepit* schreef:
09-02-2020 13:26
Ik heb eerlijk gezegd ook wel respect voor die man van die livestream. Zie m daar staan. :proud:
"It's all running down me neck and everything"
"Get it down son! Get it down!"

Ik vind 'm grappig, die Jerry ;-D
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 09-02-2020 13:31
1.95% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Dat commentaar :heart: :heart: Ik heb denk ik mijn vermaak gevonden voor de rest van de dag.
stippelbeestje schreef:
09-02-2020 13:28
Dankjewel Sikkepit👍🏻
Graag gedaan :) . M'n vriend kijkt ernaar en ik zag je post.
Wel spectaculair hoor!
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
MevrouwJack schreef:
09-02-2020 13:30
"It's all running down me neck and everything"
"Get it down son! Get it down!"

Ik vind 'm grappig, die Jerry ;-D
Ik ook. Dat aanhoudende enthousiasme midden in dat pokkeweer. Alsof hij ze persoonlijk binnenloodst :lol:
Mijn kat kwam even beneden om te eten, keek even naar de voordeur, hoorde een enorme windhoos voorbij komen en schoot zo weer naar boven.
Dat doet hij echt nooit. Normaal is hij niet zo bang. Maar het gaat hier echt ineens heel hard te keer.

Hoop echt dat mijn moeder veilig overkomt.
:O Een doorstart.
O die doorstart, wat griezelig
Tjezus, wat vals
ik zit ook te kijken mooi gezicht, maar respect voor de piloten brr
Biebeltje schreef:
09-02-2020 13:21
Echt respect voor die piloten. Ik heb ook wel eens zo'n stuiterlanding meegemaakt dat het vliegtuig gewoon uit de lucht leek te vallen als een baksteen.

Ik maak me een klein beetje zorgen om ons huis in Frankrijk. Dat er niks af waait...
Maar goed, het waait er iets minder hard dan hier en ik kan er toch niks aan doen, dus we horen het wel...
Kan je niet even met je Franse buren bellen om te vragen of ze kunnen kijken of alles nog goed vast zit?
Manaku schreef:
09-02-2020 13:43
:O Een doorstart.
Laatst voorgehad in Eindhoven, een doorstart. Dat was even schrikken. Niet door een storm trouwens.
Life is short. Eat dessert first.
Vliegtuigen....ik heb mijn vermaak gevonden deze middag :proud:

Woon vlakbij Schiphol, vraag mij af hoe het daar gaat. Het waait hier flink maar storm nog niet echt.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Pepermint_Patty schreef:
09-02-2020 13:26
Ik heb een vent die in een taartenfabriek werkt. Heb nog appeltaartjes in de vriezer. Kom gerust aanwaaien😀
😃 Lekker!! Gooi maar deze kant op.
(Het is voor nu al opgelost want net ff naar de Jumbo gewaaid)
haha, a rookey, he doesn't like it
"He didn't like that one either!"

Tweede doorstart voor die mensen, jeetje
Tjezus, wat vals
friezinnetje2014 schreef:
09-02-2020 13:51
haha, a rookey, he doesn't like it
His 2nd attempt. Wat een show. :cheer2:
Misschien dat het al voorbij gekomen is maar waarom moet je 112 bellen als er een dakpan afwaait?
Lady_Day schreef:
09-02-2020 13:52
Misschien dat het al voorbij gekomen is maar waarom moet je 112 bellen als er een dakpan afwaait?
Ik gok kans op meer dakpannen die dan loskomen en de mogelijk gevaarlijke situaties die daardoor ontstaan?
hij zat net ook mooi te zingen: Stormy weather, oeh stormy weather
Ze hebben het gehaald :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven