Straatmuzikanten....

12-07-2011 16:43 101 berichten
Verschrikkelijk vind ik ze. Er zijn hier in de stad een stuk of 10 groepjes in wisselende samenstellingen en een paar solisten die maar 2 of 3 liedjes kunnen produceren die dan ook nog eens niet om aan te horen zijn.

Ik werk in de binnenstad en op dit moment luister ik al 3 uur onafgebroken naar het gejengel van een valse viool. Die vent die staat te spelen bakt er werkelijk helemaal niks van, maar de toeristen vinden het kennelijk fantastisch Want ik zie met enige regelmaat mensen geld in zijn bakje gooien.

Ik hoor die knakker boven de radio uit. Gek word ik ervan!!

En dan ben je klaar met werken, ga je lekker op een terrasje zitten.... Word je om het half uur geconfronteerd met een of ander brutaal herriemaak gezelschap die een vals liedje spelen en dan aan je tafel komen schooieren om geld.

AAAAAAAAAARRRGGHH. Laat ze weggaan!!

Ben ik nou de enige die horendol word van deze ongevraagde herrie?

Straatmuzikanten

Totaal aantal stemmen: 43

Zijn lelijke griezels die stomme herrie maken (12%)
Zijn een culturele verrijking (7%)
Mogen alleen spelen als ze het ook kunnen (56%)
Moeten allemaal weg!! (26%)
Alle reacties Link kopieren
quote:fairy1 schreef op 12 juli 2011 @ 17:00:

Straatorgel

Deze vind ik minstens zo irritantZo'n draaiorgel heeft wel wat, maar moet je er wel leuke muziek op draaien. Deze muziek vind ik iets te eentonig, maar dat is een kwestie van smaak. In de tweede helft van het filmpje lijkt de muziek op rock 'n' roll of op boogiewoogie. Klinkt grappig op een draaiorgel.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven