surprise voor mijn ouders
zondag 10 november 2013 om 13:54
quote:itsme1973 schreef op 10 november 2013 @ 13:50:
hoe denk je dat wij iets leuks bedenken terwijl wij ze niet kennen?
..
Dit dus....
Valt er op het grote internet niks te vinden van voorbeeldsurprises?
Ik heb zelf sinds de brugklas volgens mij geen surprise meer in elkaar geknutseld maar oh wat had ik er een hekel aan zeg toen..
..
Dit dus....
Ik heb zelf sinds de brugklas volgens mij geen surprise meer in elkaar geknutseld maar oh wat had ik er een hekel aan zeg toen..
zondag 10 november 2013 om 14:04
quote:dolfje schreef op zondag 10 november 2013 13:54 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsme1973 in "surprise voor mijn ouders"" class="messagelink">itsme1973 schreef op 10 november 2013 @ 13:50</a>:</b>
..</div></blockquote>
Dit dus....
Jij ook?
Ik wist echt niks.
..</div></blockquote>
Dit dus....
Jij ook?
Ik wist echt niks.
maandag 11 november 2013 om 20:15
een surprise is alleen leuk als het ergens op slaat. Je schrijft niets over je ouders dus krijg je de standaard dingen.
Leuker is om iets te maken wat inhaakt op iets waar ze mee bezig zijn, waar je ze mee kunt plagen.
voor een idee zou ik dus meer van je ouders moeten weten. en zou ik ook moeten weten hoe handig jij bent om het ook nog in elkaar te kunnen zetten,
Leuker is om iets te maken wat inhaakt op iets waar ze mee bezig zijn, waar je ze mee kunt plagen.
voor een idee zou ik dus meer van je ouders moeten weten. en zou ik ook moeten weten hoe handig jij bent om het ook nog in elkaar te kunnen zetten,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.