Telefoonhoesje met portemonnee, handig?

28-01-2021 08:29 56 berichten
Ik moet een nieuw telefoonhoesje hebben. Omdat ik soms mijn pasjes etc. mee wil nemen zonder ook mijn portemonnee mee te nemen heb ik altijd hoesjes met vakjes. Maar nu zag ik dat er ook hoesjes zijn met nog een soort portemonnee gedeelte met een rits. Dat is helemaal handig, dan kun je ook wat munten meenemen.
Maar ik vraag me af of zo'n rits niet tegen het glas van de telefoon aankomt? Dat lijkt me niet zo goed voor het scherm (al heb ik wel een screenprector)

Heeft iemand ervaring met zo'n telefoonhoesje?
Het gaat om zoietshttps://www.bol.com/nl/p/samsung-galaxy-s20-fe- ... oductImage
Alle reacties Link kopieren
Ligt er ook aan of je een draadloze lader hebt.

PS: nu je een link hebt geplaatst kan je hem beter meteen bestellen want anders is hij uitverkocht. Of je link weghalen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee, vraag het mij ook af. En draadloze lader is helemaal niet nodig. Je kan nog gewoon opladen als ik het zo zie.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
28-01-2021 08:30
PS: nu je een link hebt geplaatst kan je hem beter meteen bestellen want anders is hij uitverkocht. Of je link weghalen.

Je weet niet dat dat een lokkertje is om vooral meteen te bestellen? Net als bij Booking.com: nog maar 2 kamers beschikbaar!

Als ze het bij Bol niet meer hebben bestel je het ergens anders. Amazon ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me niet handig om er munten in te doen. Te weinig plek, en ze zullen op je scherm drukken. Helemaal als er een paar half op elkaar zitten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
je kunt ook al je pasjes in een APP zetten en betalen met je telefoon
Losgeld heb je amper nodig toch?
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
28-01-2021 08:40
Je weet niet dat dat een lokkertje is om vooral meteen te bestellen? Net als bij Booking.com: nog maar 2 kamers beschikbaar!

Als ze het bij Bol niet meer hebben bestel je het ergens anders. Amazon ofzo.
Ja dat kan ook. Zou Bol ook zo zijn? Ik heb bij deze shop zelf de ervaring dat na zo'n mededeling snel het "uitverkocht" bericht volgde
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij niet handig omdat het munt gedeelte tussen de telefoon en die andere flap zit. Dan drukt het geld op je scherm.

Als je zoiets kiest, dan heb je dat volgens mij niet.
Afbeelding
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
28-01-2021 08:46
Lijkt mij niet handig omdat het munt gedeelte tussen de telefoon en die andere flap zit. Dan drukt het geld op je scherm.

Als je zoiets kiest, dan heb je dat volgens mij niet.
Afbeelding
je moet wel je 65+ laten zien, als je zoiets wil kopen
:)
dianaf schreef:
28-01-2021 08:46
Lijkt mij niet handig omdat het munt gedeelte tussen de telefoon en die andere flap zit. Dan drukt het geld op je scherm.

Als je zoiets kiest, dan heb je dat volgens mij niet.
Afbeelding
Dat ziet er inderdaad beter uit.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
28-01-2021 08:45
Ja dat kan ook. Zou Bol ook zo zijn? Ik heb bij deze shop zelf de ervaring dat na zo'n mededeling snel het "uitverkocht" bericht volgde

Het wordt niet verkocht door Bol, maar door Telestore.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
28-01-2021 08:42
Het lijkt me niet handig om er munten in te doen. Te weinig plek, en ze zullen op je scherm drukken. Helemaal als er een paar half op elkaar zitten.
Ja, dat is ook mijn zorg, dat de munten teveel op het scherm drukken.
lilalinda schreef:
28-01-2021 08:44
je kunt ook al je pasjes in een APP zetten en betalen met je telefoon
Losgeld heb je amper nodig toch?
Daar kan ik ook naar kijken. Munten bij me hebben vind ik wel fijn, zo'n muntje voor een winkelwagentje en wat losgeld voor als ik de banden van de scooter op ga pompen enzo. Heel veel zal het niet zijn.
Dank jullie voor alle reacties!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
28-01-2021 08:50
Het wordt niet verkocht door Bol, maar door Telestore.
Nee, het ligt bij Bol.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
28-01-2021 08:46
Lijkt mij niet handig omdat het munt gedeelte tussen de telefoon en die andere flap zit. Dan drukt het geld op je scherm.

Als je zoiets kiest, dan heb je dat volgens mij niet.
Afbeelding

Maar dan heb je toch grote kans dat de pasjes aan de achterkant er uit vallen? Want naar beneden gericht. Dus moet je eerst alles 180 graden draaien en dan die drukknop losmaken zodat je een pasje kunt pakken.

Sowieso lijkt het me een heel dik pakket worden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dan beter zoiets denk ik, dan heb je tenminste nog iets tussen het geld en het scherm zitten: https://www.bol.com/nl/p/samsung-galaxy ... oductImage
Er is alleen geen ruimte voor veel munten.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
28-01-2021 08:53
Dan beter zoiets denk ik, dan heb je tenminste nog iets tussen het geld en het scherm zitten: https://www.bol.com/nl/p/samsung-galaxy ... oductImage
Er is alleen geen ruimte voor veel munten.

Het lijkt me ook lastig om daar je munten weer uit te krijgen. Smalle rits en het hoesje (zeker met munten er in) staat erg strak?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dwaler schreef:
28-01-2021 08:51
Daar kan ik ook naar kijken. Munten bij me hebben vind ik wel fijn, zo'n muntje voor een winkelwagentje en wat losgeld voor als ik de banden van de scooter op ga pompen enzo. Heel veel zal het niet zijn.
aha, ik heb inderdaad nooit muntgeld nodig
Buiten Corona om, voor een winkelwagen, dat heb ik wel bij me
en een potje munten bij de voordeur voor collectanten en pizzajongens
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
28-01-2021 08:53
Dan beter zoiets denk ik, dan heb je tenminste nog iets tussen het geld en het scherm zitten: https://www.bol.com/nl/p/samsung-galaxy ... oductImage
Er is alleen geen ruimte voor veel munten.
Deze heb ik zelfs dezelfde kleur haha.
Ik heb er denk ik voor 10 euro klein geld in en 2 briefjes en het bevalt me prima.
Enige nadeel is wel dat het wat dik wordt en niet meer in mijn standaard fietsenhouder past.
Ik heb hem bijna altijd opengeklapt maar ik heb nooit munten in mijn beeldscherm staan zeg maar.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
pamelacourson schreef:
28-01-2021 08:53
Dan beter zoiets denk ik, dan heb je tenminste nog iets tussen het geld en het scherm zitten: https://www.bol.com/nl/p/samsung-galaxy ... oductImage
Er is alleen geen ruimte voor veel munten.
Dat is ook een optie, het gaat ook niet om veel munten.
Alle reacties Link kopieren
wolkie schreef:
28-01-2021 08:38
Ik lees even mee, vraag het mij ook af. En draadloze lader is helemaal niet nodig. Je kan nog gewoon opladen als ik het zo zie.
Ja maar als het kan met een Samsung Galaxy S20 FE (Fan edition) dan zou het dom zijn als je het niet doet. Voor een paar tientjes heb je er al een.

Ik zou zelf dat gemak bóven de portefeuille stellen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
28-01-2021 08:45
Ja dat kan ook. Zou Bol ook zo zijn? Ik heb bij deze shop zelf de ervaring dat na zo'n mededeling snel het "uitverkocht" bericht volgde
Dat kan natuurlijk ook onderdeel van het psychologische spel zijn. Zo lijkt het net of het echt klopte wat ze zeiden over de beperkt voorraad, dus de volgende keer neem je niet meer zo'n risico en bestel je direct. De meeste spullen zijn echt niet zo uniek dat je het direct moet bestellen omdat het anders nooit meer ergens te koop is. Het is niet dat je de Mona Lisa of De Nachtwacht wilt kopen.
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
28-01-2021 09:19
Dat kan natuurlijk ook onderdeel van het psychologische spel zijn. Zo lijkt het net of het echt klopte wat ze zeiden over de beperkt voorraad, dus de volgende keer neem je niet meer zo'n risico en bestel je direct. De meeste spullen zijn echt niet zo uniek dat je het direct moet bestellen omdat het anders nooit meer ergens te koop is. Het is niet dat je de Mona Lisa of De Nachtwacht wilt kopen.
Ja, zou ook kunnen. Overigens kijk ik gewoonlijk uit naar meer verkopers om de gunstigste voorwaarden te bepalen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet handig. Stel dat je je telefoon kwijt bent, ben je meteen alles kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven