Temps L

dinsdag 13 oktober 2009 om 11:21
Bij mijn moeder komt eens in de zoveel tijd het blaadje Temps L door de brievenbus. Dit is echt het leukste 'magazine' wat bestaat. De meest onzinnige dingen , waarvan je niet wist dat ze bstonden staan erin. Bijvoorbeeld: de broekenrekker. Als je broeken altijd te klein zijn, rek je ze hiermee op. Of: een trapje voor de hond. Als je hond niet op de bank kan klimmen lukt het hier wel mee. Het taalgebruik, de fotomodellen, de foto's, het is allemaal even leuk. Bij ons thuis staat Temps L garant voor heel veel lol. Tell Sell is er niks bij! Tranen met tuiten iedere keer weer.
Wie kent het ook?
Wie kent het ook?
dinsdag 13 oktober 2009 om 12:59
dinsdag 13 oktober 2009 om 13:04
Ik voel een nieuw topic opkomen:
"Schat, zullen we eens lekker samen onder de douche?" zei mij man van de week tegen mij. Zijn blik sprak boekdelen, hij wilde niet alleen maar dat ik zn rug zou schrobben.
Gauw rende ik naar de slaapkamer, om mijn zojuist aangeschafte handigheidjes aan te trekken. Ik snelde mij naar de badkamer. Man keek mij aan met een verschrikte blik, stapte onder de douche en trok het gordijn dicht. "Laat maar, ik douche wel alleen" mompelde hij.
Vivadames, wat heb ik nou verkeerd gedaan? Ik had slechts deze vernuftige dingen besteld: http://www.tempsl.com/nl/ ... ouchekousjes/3222023.html
"Schat, zullen we eens lekker samen onder de douche?" zei mij man van de week tegen mij. Zijn blik sprak boekdelen, hij wilde niet alleen maar dat ik zn rug zou schrobben.
Gauw rende ik naar de slaapkamer, om mijn zojuist aangeschafte handigheidjes aan te trekken. Ik snelde mij naar de badkamer. Man keek mij aan met een verschrikte blik, stapte onder de douche en trok het gordijn dicht. "Laat maar, ik douche wel alleen" mompelde hij.
Vivadames, wat heb ik nou verkeerd gedaan? Ik had slechts deze vernuftige dingen besteld: http://www.tempsl.com/nl/ ... ouchekousjes/3222023.html

woensdag 18 november 2009 om 18:18
quote:Goldielocks schreef op 18 november 2009 @ 17:17:
[...]
Ik snap het.
Af en toe komt er iets voorbij waarvan ik denk....tja, dat lijkt me eigenlijk toch wel handig
Yep zoals wat keukendingen EN het fluoriserende plakband (was ik écht serieus al heel lang naar op zoek voor asbak auto in the dark) en hier zomaar zag
Heb me vanmiddag geabonneerd op nieuwsbrief en ga snel bestellen. Haha, SORRY!
[...]
Ik snap het.
Af en toe komt er iets voorbij waarvan ik denk....tja, dat lijkt me eigenlijk toch wel handig
Yep zoals wat keukendingen EN het fluoriserende plakband (was ik écht serieus al heel lang naar op zoek voor asbak auto in the dark) en hier zomaar zag
Heb me vanmiddag geabonneerd op nieuwsbrief en ga snel bestellen. Haha, SORRY!