Terug vinden van berichten

18-12-2013 09:26 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Is er een mogelijkheid dat je iets kan aanklikken waardoor je terug kan vinden welk item je hebt aangemaakt? Je hebt gereageerd? terug kan zien wie er heeft gereageerd? Zoek me aldoor het "rotjeknor".

Alvast bedankt.
Forum je via de app, de mobiele site of de desktopversie?
Ik denk dat ze dit topic niet terug kan vinden Char.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier vind je de topics terug waarin je hebt gereageerd, en hier je eigen berichten.
Nous
Hihi...konh het idd niet terug vinden Nouchi.....lol.... zal eens kijken of het me nu gaat lukken. Bedankt. Fijne dag.
Whaha....als ik bij Trotter op HIER klik dan lukt het wel.......maar kan het anders nogmaals niet vinden.......schaam me dood......
Wil het je best uitleggen maar het ligt ook aan hoe je forumt: app, mobiele versie of desktop versie.
quote:rietepietje schreef op 19 december 2013 @ 10:34:

Hihi...konh het idd niet terug vinden Nouchi.....lol.... zal eens kijken of het me nu gaat lukken. Bedankt. Fijne dag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Onder je avatar staat een loepje, als je daar op klikt kom je bij jouw topics en berichten.
quote:Chartreuse schreef op 19 december 2013 @ 11:07:

Wil het je best uitleggen maar het ligt ook aan hoe je forumt: app, mobiele versie of desktop versie.Zal wel weer even duren
Geeft niks, ik heb toch geen leven zit bij de dermatoloog in de wachtkamer me te vervelen. Ik wacht geduldig tot TO dit topic weer gevonden heeft
quote:Chartreuse schreef op 19 december 2013 @ 11:16:

Geeft niks, ik heb toch geen leven zit bij de dermatoloog in de wachtkamer me te vervelen. Ik wacht geduldig tot TO dit topic weer gevonden heeft Nou dit duurt wel erg lang
quote:Nouschi schreef op 18 december 2013 @ 10:40:

Ik denk dat ze dit topic niet terug kan vinden Char.
Zoek me aldoor het "rotjeknor"??

Je weet dat Rotjeknor een andere benaming van Rotterdam is?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Nouschi schreef op 20 december 2013 @ 12:45:

[...]

Nou dit duurt wel erg lang Zeg dat wel. Gelukkig was de dermatoloog een stuk sneller

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven