Testdag nieuwe forum Hoofddorp

04-07-2017 20:08 25 berichten
Een paar vragen borrelen in mij op...

Heeft die dag überhaupt plaatsgevonden?
Zo ja, hoe verliep de test van het forum?
Last van oneindig veel bugs op die testdag?
Werd er nog gesproken over de topics op de geheime pijler die toendertijd in het leven was geroepen?

Ben benieuwd of er forummers bij zijn geweest die hier iets over willen delen.
Alle reacties Link kopieren
Er is niets getest. Ze mochten alleen meepraten over de nieuwe kleuren voor pijler iconen.
(zoiets denk ik, althans)
If accidentally read, induce vomiting.
Oh, dat zou kunnen natuurlijk, ik dacht dat er echt een testrun gehouden zou worden of zo.
Oh, hier was ik ook wel benieuwd naar!
O jammer, ik dacht na het lezen van de titel dat er een testdag zou komen om (in een testomgeving) te testen of alle bugs goed zijn opgelost. Bummer...
Nou ja, we kunnen er zelf 1 in het leven roepen, wat doen jullie de 24ste :hihi:
Ik zit dan midden in een verhuizing, maar daar wil best tijd voor vrij maken.
Ja zelf kan ik ook niet de 24ste hoor, was meer een 'grapje'.
Oh, lol@grapje.
Tr0tter schreef:
04-07-2017 20:43
O jammer, ik dacht na het lezen van de titel dat er een testdag zou komen om (in een testomgeving) te testen of alle bugs goed zijn opgelost. Bummer...
Dit dacht ik ook, ik wilde mijzelf al aanmelden als testpersoon.
Ik heb ook werkelijk van niemand gelezen dat hij/zij eraan meegedaan heeft, ik betwijfel dan ook dat deze dag plaatsgevonden heeft. Ik heb me er destijds in ieder geval voor aangemeld maar na een ontvangstbevestiging en melding dat ik later zou horen of ik uitgenodigd was heb ik nooit meer iets vernomen.
Waarom wil je dit weten TO?
Ik geloof er ook niks van dat er iets is getest. Misschien dat er plaatjes zijn laten zien, maar meer dan dat zal het echt niet geweest zijn. Maar ik ben heel erg benieuwd of iemand meer informatie heeft.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
En als het wel had plaatsgevonden.......dan is er daarna iets enorm mis gegaan.....
Misschien in een bejaardentehuis getest?
Zonder oorzaak geen gevolg
_Marana_ schreef:
04-07-2017 23:52
Waarom wil je dit weten TO?
Nou, omdat het zo enorm fout gaat nu met het nieuwe forum. Vraag me af of het gewoon bs was dat er forummers gevraagd waren voor een testdag.
S-Groot schreef:
04-07-2017 23:51
Ik heb ook werkelijk van niemand gelezen dat hij/zij eraan meegedaan heeft, ik betwijfel dan ook dat deze dag plaatsgevonden heeft. Ik heb me er destijds in ieder geval voor aangemeld maar na een ontvangstbevestiging en melding dat ik later zou horen of ik uitgenodigd was heb ik nooit meer iets vernomen.
Dit dus.
Loca_Loca schreef:
05-07-2017 10:37
Nou, omdat het zo enorm fout gaat nu met het nieuwe forum. Vraag me af of het gewoon bs was dat er forummers gevraagd waren voor een testdag.
En dan, dan weet je of het waar is of niet. Wat doe je met die kennis dan?
_Marana_ schreef:
05-07-2017 10:45
Een mens mag niet meer nieuwsgierig zijn naar dingen?
S-Groot schreef:
04-07-2017 23:51
Jeetje wat slordig zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
_Marana_ schreef:
05-07-2017 10:45
Die notuleer ik dan voor mezelf en evalueer het eea met mezelf komend weekend. Daarna maak ik een uitgebreid verslag en verstuur die in pdf naar mezelf :roll:
lucky82 schreef:
05-07-2017 10:46
Een mens mag niet meer nieuwsgierig zijn naar dingen?
Nieuwsgierigheid brengt de mensheid verder, zonder nieuwsgierigheid worden er geen dingen ontdekt. Maar dit soort nieuwsgierigheid heeft wat mij betreft totaal geen nut.

Kan ook komen doordat ik me rot erger aan al het gezeik over dit forum. Op tablet en pc is er best goed te forummen (afgezien van de traagheid die er bijv gisteravond was, maar dan denk ik maar dat ze vast bugs aan het oplossen zijn). De CM en de technische dienst weet heus wel dat er van alles fout is gegaan bij het introduceren van het nieuwe forum. Dit soort topics dient geen ander doel dan de forummers alleen nog maar verder opjutten en nog meer negatief gezeik te creëeren.
_Marana_ schreef:
05-07-2017 11:19
De CM en de technische dienst weet heus wel dat er van alles fout is gegaan bij het introduceren van het nieuwe forum.

Dingen die niet fout hadden hoeven gaan als er gewoon normaal getest was. Juist de bewering van de mods/de CM dat er goed getest is, het gewoon niet communiceren en het negeren van vragen van forummers maakt dat het gezeik alleen maar erger wordt en langer duurt.

Ik was vooraf echt positief, ging er vanuit dat ze misschien eindelijk eens geleerd zouden hebben van alle fiasco's bij voorgaande forumupdates. Maar de problemen zijn groter dan ooit.
Maar hoe gaat zo'n topic als dit dan bijdragen aan het oplossen van die problemen? Hier gaat de CM zeker niet in communiceren.
_Marana_ schreef:
05-07-2017 12:44
Maar hoe gaat zo'n topic als dit dan bijdragen aan het oplossen van die problemen? Hier gaat de CM zeker niet in communiceren.

Volgens mij was dat de vraag ook helemaal niet. Er is groots aangekondigd dat mensen mochten testen, dus nu vraagt TO zich af wie er daadwerkelijk heeft getest. Het wachten is dus op forummers die hebben getest, niet op een antwoord van de CM.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven