Trouwens martini, ik had ook zo'n opmaakpop... was alweer uit mn geheugen maar hij staat ineens weer helder voor de geest! Met zo'n verrot bosje blond haar, haha
@Revival: effe off topic: wij waren met drie meiden en nadat alle drie de opmaakkoppen waren verpest ben ik aan mn jongste zusje begonnen. Na mijn 'knipbeurt' heeft ze nog heel lang met een kort koppie moeten rondlopen (neemt ze me nu nog kwalijk)
Antwoord: Hmm denk dan toch aan dat spel waarin je met behulp van draaischijven andere outfits kan tekenen en kleuren (maar is waarschijnlijk veels te oldskool voor kids van nu)
ik weet nu niet zo goed wat er allemaal is, moet ik eerst oma worden
welke mobiel heb jij?
Anoniem_6547df2a5e90a
vrijdag 11 januari 2008 om 12:32
quote:Martini schreef op 11 januari 2008 @ 11:43:
Antwoord: Hmm denk dan toch aan dat spel waarin je met behulp van draaischijven andere outfits kan tekenen en kleuren (maar is waarschijnlijk veels te oldskool voor kids van nu)Modewijzer! Ge-wel-dig, had ik ook!
heel weinig, zou één muur graag opnieuw willen behangen maar vind dat dan een te grote klus om dat even op een zaterdag te gaan doen, waardoor het uiteindelijk niet gebeurt...
Ben net in juni in nieuwbouw getrokken, dus alles is net klaar. Gelukkig dus niet herkenbaar. Heb wel dingen die ik misschien achteraf anders had willen/kunnen doen, maarja..
niet echt, ga even rustig aan doen, heb een drukke week achter en voor de boeg. Oftewel: lekker uitslapen, lekker lunchen met vriendje in een lunchroom, misschien even shoppen etc. Zondag sporten.
irritantste eigenschap van je partner?
Anoniem_6547df2a5e90a
vrijdag 11 januari 2008 om 13:55
Ze kan soms d'r kwebbel niet houden als ik aan 't lezen ben.