The Never Ending Question 84
maandag 9 januari 2012 om 22:51
Er zijn tijden dat ik ze echt met bosjes verslind, maar dat is meestal in de zomertijd. Niet teveel in de zon dan he..
Ik draag altijd een dun zilver ringetje rond mijn linker ringvinger. Heb standaard eczeem aan 2 vingers, anders zou ik meer ringen dragen. Heel af en toe een heel dun zilveren familiekettinkje.
Wie zou jij een dikke knuffel willen geven? Waarom?
Ik draag altijd een dun zilver ringetje rond mijn linker ringvinger. Heb standaard eczeem aan 2 vingers, anders zou ik meer ringen dragen. Heel af en toe een heel dun zilveren familiekettinkje.
Wie zou jij een dikke knuffel willen geven? Waarom?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 09-01-2012 22:53
Reden: mosterd
Reden: mosterd
% gewijzigd
maandag 9 januari 2012 om 22:58
Speciaal voor leeuwin:
- Je zoekt een plaatje op google, klikt het plaatje dan aan zodat alleen het plaatje "actief" is.
- Rechter muisknop op het plaatje klikken, eigenschappen.
- Dan zie je in die eigenschappenlijst een link van de foto. Die moet je in zijn geheel kopiëren.
- Dan klik je op het schilderijtje en plakt daar de link in. Er staat dan al in het blauw http:// maar zodra je de link erin kopiëert, is dat genoeg.
Nu MOET het echt lukken! En nog een tip, druk dan eerst even op bekijk bericht. Als het dan niet lukt, kan je m nog aanpassen. Succes!
- Je zoekt een plaatje op google, klikt het plaatje dan aan zodat alleen het plaatje "actief" is.
- Rechter muisknop op het plaatje klikken, eigenschappen.
- Dan zie je in die eigenschappenlijst een link van de foto. Die moet je in zijn geheel kopiëren.
- Dan klik je op het schilderijtje en plakt daar de link in. Er staat dan al in het blauw http:// maar zodra je de link erin kopiëert, is dat genoeg.
Nu MOET het echt lukken! En nog een tip, druk dan eerst even op bekijk bericht. Als het dan niet lukt, kan je m nog aanpassen. Succes!
maandag 9 januari 2012 om 23:46
Ik mis mijn schoonvader. 3jr geleden overleden. Het contact met mijn eigen vader is nooit soepeltjes verlopen (heb er al eens een topic over geopend.) En over 't ziekbed van mijn schoonvader heb ik hier ook meegeschreven met een lief stel. Fijn om dat terug te kunnen lezen. Met mijn schoonvader had ik wel een bijzonder fijn contact. Meer dan zomaar een schoonvader. Heftige tijd samen gehad.
Hecht jij waarde aan een graf om te kunnen bezoeken?
Hecht jij waarde aan een graf om te kunnen bezoeken?
dinsdag 10 januari 2012 om 00:09
Ik heb dat ook Lot, mijn schoonvader is uitgestrooid, in een ander land. En daar kan ik dus niet zomaar heen..
Mijn opa en oma liggen zo'n 300m van mijn huis begraven. Daar ga ik af en toe nog wel heen. Het zijn de ouders van mijn vader. Leg er wel eens een enkel roosje, of gerberaatje neer.
Zou jij een sierraad met as erin willen dragen, van een dierbare?
Mijn opa en oma liggen zo'n 300m van mijn huis begraven. Daar ga ik af en toe nog wel heen. Het zijn de ouders van mijn vader. Leg er wel eens een enkel roosje, of gerberaatje neer.
Zou jij een sierraad met as erin willen dragen, van een dierbare?
dinsdag 10 januari 2012 om 14:11
dinsdag 10 januari 2012 om 16:13
Ik doe aan yoga en zwemmen.
Bedankt voor alle tips en trucs voor het (proberen) plakken van een plaatje...eens zal het me lukken, heb vandaag al weer geprobeerd en kwam vrij ver, tot dat ik het plaatje zelf zou krijgen, toen kreeg ik de naam van de site waar ik het weghaalde !! ....maar ga het volhouden tot het me lukt.
Koop je alleen planten/bloemen bij het tuincentrum??
Of koop je daar ook je sfeerdecoraties??
Ik was er net en vind de prullaria naast het assortiment bloemen/planten vrij prijzig.
Bedankt voor alle tips en trucs voor het (proberen) plakken van een plaatje...eens zal het me lukken, heb vandaag al weer geprobeerd en kwam vrij ver, tot dat ik het plaatje zelf zou krijgen, toen kreeg ik de naam van de site waar ik het weghaalde !! ....maar ga het volhouden tot het me lukt.
Koop je alleen planten/bloemen bij het tuincentrum??
Of koop je daar ook je sfeerdecoraties??
Ik was er net en vind de prullaria naast het assortiment bloemen/planten vrij prijzig.